I teraz podsumowanie z punktu widzenia np. Chrzanowa w którym mieszkam
wchodzi III strefa aglomeracyjna jest
MAJ 2010
Strefowy 6,8zł miesięczny 150zł, PWDC 6zł
Wrzesień 2010
Strefowy 7,5zł miesięczny 160zł, PWDC 6zł
Styczeń 2011
Strefowy 8zł miesięczny 170zł, PWDC - ZLIKWIDOWANE
Busiarstwo już zaciera ręce, do tego wycięte pociągi
_________________ linia 103 Trzebinia-Wadowice
www.linia103.pl
PR utrzymując takich ludzi jak rębilas same dążą do likwidacji . Ta podwyżka biletów żadnych dochodów większych nie spowoduje bo pasażerowie odejdą poprostu do busów .
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 03-01-2011, 16:37
Dokładnie. Podwyżki cen są wykluczone, gdy trwa bezpośrednia konkurencja z busiarstwem. Po prostu tak nie można...
Najlepsze jest to, że jakiś wąsaty Zenek po podstawowce ze zdezelowanego Mercedesa zna się bardziej na marketingu niż ludzie z MZPR. Ale cóż, kto tam był to widział, czym zajmuje sie tamtejszy marketing
jedno pytanie... po kiego grzyba są co roku wyższe dotacje przy coraz mniejszej liczbie kilometrów, może mi to ktoś wyjaśnić? podwyżka bo ceny paliw bo dostęp do torów... jeżeli jest dopłacane do każdego kilometra po kilkanaście złotych to jakim prawem podnoszą ceny biletów skoro nie idzie za tym żadna poprawa? Może mi to ktoś wyjaśnić o co w tym chodzi?
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 03-01-2011, 22:27
Wszystko drożeje, od papieru do drukarki po środki czystości, do mycia zakładowych gabinetów. Przecież to trzeba wszystko dostarczać do sekcji, a to wszystko kosztuje
Niestety, to są koszty stałe, które rosną. Inna sprawa jest, że przedsiebiorstwo trzeba restrukturyzowac, zmniejszac te koszty, bo pracownikow po prostu jest za duzo- i nie tylko osławionej biurwy , ale i zwykłych konduktorów. Kto to widział, żeby jechać 50 raz Dunajcem i spotkać konduktora, ktorego w zyciu sie jeszcze nie widzialo. To ilu ich do licha jest?! W samym Nowym Saczu, skad wyjezdza 9 par pociagow w kierunku Tarnowa, jest ich jakies 40-50 na gniezdzie.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Prawda jest taka, że przy większej uldze i tak wychodzi na plus. A, że wszystko drożeje i wszelkie media to te parę groszy można przetrwać. Gorzej jak dołożą kolejną podwyżkę za sprawą opłaty dworcowej...
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
jeśli wierzyliście że ta prezeska MK-Ł cokolwiek zmieni to jesteście naiwniakami. Moraczewski coś wywietrzył w tej spółce,ale po przyjściu tej facetki beton na dobre opanował PRy. I mamy tego efekty- drakońskie podwyżk biletów min.i (Regio karnet 65 zł!!! RegioKarnet na IR - 95 !!!! )i cięcia połączeń, wręcz totalne cięcia IRów, totalna olewka pasażera jak w PICu...
_________________ 1.12.2008-Początek upadku przewozów pospiesznych w POlsce.
STOP DEGRADACJI KOLEI
3 zł to jednak cena bardzo konkurencyjna - tyle samo kosztuje bilet aglomeracyjny mpk kraków, tyle samo kosztuje np. bus Kraków - Zabierzów. Ostatnio pociągi na trasie z Trzebini jeżdżą bardzo punktualnie, więc za wyższą ceną idzie też lepsza jakość usługi.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum