3-4 wagonowe składy TLK to przecież z ekonomicznego punktu widzenia odmóżonych pseudo-ekonomistów z "góry" w IC to "sukces FIRMY".... Popatrzcie jaka frekwencja!!!! 150-200% (może więcej?) obłożenia!!! A jakie oszczędności finansowe w stosunku do PLK... SUKCES FINANSOWY INTERCITY - krawaciarze "na górze" dostaną premię i podwyżkę bo "FIRMA" się rozwija a "SUKCES" jest dźwignią przedsiębiorczości.
Rzeczniczka klepie formułki jakie się w szkółce i na szkoleniach wyuczyła, ładna buzia, ładne oczka to nie wszystko.
Sprawami kolei interesuję się od 20 lat ale takiego GÓWNA!!! jakie teraz jest to jeszcze nikt nie widział!!!
ps. tłumaczenie naprawami rewizyjnymi... naprawy były zawsze przeprowadzane i jakoś nie było do tej pory większego problemu z zestawieniem składów
_________________ Ratujmy kolej na Podkarpaciu!!!
qba96 -Usunięty- Gość
Wysłany: 04-01-2011, 07:38
Kiedyś to i 16 wagonów jechało, wszystkie rewizje były na czas. Pośpiech miał min. 5 wag. Z opowiadań mojego dziadka: "Dawniej to można było zegarek od przyjazdu pociągu ustawić"
[ Dodano: 04-01-2011, 07:40 ]
Ale to też wina państwa jest, jak chcą mieć rentowną spółkę to muszą krucić składy.
[ Dodano: 04-01-2011, 07:41 ] walther, Rzecznik zawsze będzie kłamał...
EIC Prus +27 min:
EU07
1 kl. z klimą, drzwi odskokowo-przesuwne, wyświetlacze
1 kl. bez klimy, drzwi łamane, z wyświetlaczami
wars
2 kl. zwykła zielona z krzaków, już nawet nie SPOT!
2 kl. bez klimy, drzwi łamane, z wyświetlaczami i przedziały 6-miejscowe
2 kl. 111 Arow z klimą, drzwi łamane i wyświetlacze
2 kl. z klimą, drzwi odskokowo-przesuwne, wyświetlacze, przedziały 6-miejscowe.
Ogółem to skład nie na EIC.
Właśnie nie. Jeszcze w starym roku jeździła SPOTowa. Teraz już KRZAKowa.
No i kolejne potwierdzenie tego co widzimy dziś wszyscy na sławetnym filmiku, przykład: wagony z Chrobrego stoją na Olszynce, wagony z Mewy jeżdżą na Chrobrym, a na mewie KRZAKowe.
Dzisiejszy skład Gałczyńskiego ładny.
TLK 82100 +12 minut: EP07-1-2br-2-2-2-1*.
Lok, jedynka, 2br i dwie dwójki w malowaniu IC, pozostałe wagony poPRowskie ale po rewizji.
Jedynka, 2br (111Arow z klimą) oraz pierwsza z dwójek (6-miejscowa) przedziałowych to wagony z d. Mewy. Druga dwójka w malowaniu IC gorsza, 8-miejscowa, ale ogólnie skład bardzo zadbany.
1* - zdeklasowana jedynka.
Na minus tylko brak knajpy.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 04-01-2011, 13:46
2br to taka rowerówka, która niegdyś jeździła na Barbakanie (TLK)?
Sascho myślę, że tylko częściowo wagony z Chrobrego stoją w krzakach. Przecież na Bwe "muszą" jeździć prestiżowe wagony. Jak wiemy liczba brygad sie zwiekszyła, a liczba wagonów BWE nie.
Mieszanka wagonowa - pierwszy wagon ze stacji Szczecin, drugi z Krakowa, trzeci z W-wy Grochów, ostatni z Wrocławia. Frekwencja 45-50%. Punktualny co do minuty!
2* - wagony SPOT
Również mix wagonowy. Pierwszy wagon z Katowic, drugi z W-wy Grochów, trzeci z Krakowa, czwarty ze Szczecina i jedynka z Gdyni. Frekwencja 30%. Punktualny, a nawet dwie minuty przed czasem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum