Od jakiegoś czasu słyszę, że w marcu ma się odbyć rozprawa wytoczona przez PR w sprawie zwrotu PR 69 maszyn serii EP07 serii 1000. Nie wiem ile w tym prawdy. Czy wie ktoś coś więcej na ten temat?
Lokomotywy te były modernizowane z myślą o obsłudze pociągów pospiesznych "D" a nie interregio. Więc to raczej nie jest prawda.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 06-01-2011, 00:05
A co to ma do rzeczy, czy do pośpiesznych, czy do IR? Unia nie dokładała, więc nie ma presji, że ktoś będzie to egzekwował. Poza tym, lepiej, żeby lokomotywy stały i nic nie robiły będąc w PKP IC (Mędza dzisiaj gadał o nadwyżce lokomotyw) czy woziły pociągi Przewozów Regionalnych?
Mam nadzieję, że te plotki dotyczące przejścia budyniów z PIC-u do PR-ów okażą się prawdą.
Lokomotywy te były modernizowane z myślą o obsłudze pociągów pospiesznych "D" a nie interregio. Więc to raczej nie jest prawda.
Bzdury! Lokomotywy te zostały odkupione od PKP Cargo przez PR, a następnie wyremontowane przy współudziale środków własnych PR i dotacji unijnych. Jeszcze w I połowie 2009 roku, a więc po usamorządowieniu PR i po przekazaniu pośpiechów wraz z taborem do PKP IC, Przewozy Regionalne opłacały ostatnie faktury za remont tych lokomotyw, które już jeździły pod "banderą" PKP IC.
Owe budynie nie były dedykowane dla pociągów pospiesznych! Jest to bzdura powtarzana jak mantra przez betoniarzy z PKP. Te lokomotywy jeździły np. w pociągach osobowych relacji Wrocław - Gorlitz, a także w innych pociągach regionalnych na terenie całego kraju, np. Poznań - Szklarska Poręba.
Reasumując, PR zostały ograbione (nie bójmy się tego słowa) z najlepszego taboru, który same wyremontowały (budynie plus zmodernizowane wagony). PKP IC dostało gratis wisienkę z kolejowego tortu, której teraz nie potrafi nawet należycie utrzymać, bo obecnie musi pożyczać wagony od PR, żeby wzmocnić nie tylko swoje TLK, ale nawet EIC.
Mam nadzieję, że w sądzie PKP IC przerżnie i będzie musiało zwrócić zagarnięty tabor wraz z finansową rekompensatą za ponad 2-letnie użytkowanie spornych 69 sztuk lokomotyw.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Dla mnie sprawa jest prosta. Oby dla sądu również było oczywistym do kogo powinny trafić "Budynie". PR zaczęły walczyć o swoje coraz bardziej i dobrze!
Mam nadzieję, że w sądzie PKP IC przerżnie i będzie musiało zwrócić zagarnięty tabor wraz z finansową rekompensatą za ponad 2-letnie użytkowanie spornych 69 sztuk lokomotyw.
To chyba wtedy będą musieli się zwinąć zupełnie. Mają oni jeszcze jakieś nieruchomości do zlicytowania? Ostatnia wartościowa rzecz w IC...
Dawno mówiłem: przyjdzie kryska na matyska i beton próbując uwalić interREGIO (zamiast podjąć konkurencję jakością, rozkładem, obsługą klienta, dostosowaniem oferty), w końcu użre swój własny ogon. To jak to było z tą ustawą o upadłości państwowych przewoźników? Kto pod kim dołki kopie...
snajper, cała sieć TLK będzie do zastąpienia
Ja pierdziu, wygląda że Intercity pędzi jak Titanic wprost na górę lodową. Nie wiem czy jeszcze jest czas zmienić kurs. Czy na mostku jest jakiś trzeźwy oficer?
Ostatnio zmieniony przez psim dnia 06-01-2011, 12:13, w całości zmieniany 1 raz
Jestem w stanie to potwierdzić, od marca lokomotywy serii EP07-1xxx przejdą do PR w takim stanie w jakim otrzymało PKP IC. Odnośnie malowania, to nic nie wiem ale wiemy, że rozkład jazdy drastycznie zmieni się, problem tkwi w ilościach wagonów posiadanych przez PR.
Teraz już wiecie, dlaczego PIC zmierza do kasacji wagonów otrzymanych od PKP PR boi się.
Ostatnio zmieniony przez xzielak dnia 06-01-2011, 12:17, w całości zmieniany 1 raz
Jak myślicie, dlaczego PKP IC przez dwa lata nie przemalowały budyni na swoje barwy, a ograniczyli się jedynie do naklejenia logo spółki? Bo doskonale wiedzieli, że sprawa śmierdzi i skończy się w sądzie i trzeba będzie zwrócić tabor do prawowitego właściciela.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum