Kris, prawda jest taka że słowacy z pewnością mają dość rozmów z pekapiarskim zakutym kretyńskim polskim (małopolskim czy śląskim) betonem. Widać jak na dłoni, ze IM zależało na uruchomieniu Koszyc,pozostawieniu Skalnicy czy Górala. Nasi to mają głęboko w dupie - pieprzy ich los turystów przede wszystkim (bo to turyści najczęsciej przez granicę jeżdżą) No ale przecież siłą na nasze tory nie wjadą jeśli beton nasz odmówił!!! Jakoś na Dolnym Śląsku dało się uruchomić połączenia do Czech (co prawda uwalili Ostrużną i Jesenik z Opola...) a u nas -bida z nędzą, olano Słowaków, postawiono na żelazną kurtynę.
[ Dodano: 12-01-2011, 19:16 ]
kryniczanin, czy ty nie przesadzasz??? pociągi muszą wrócić do Krynicy ! jesli stałoby się inaczej trzeba pisać listy do Ministerstwa Inf, gazet,telewizji i wszystkich możliwych świętych! Betonowi małopolskiemu udało się uwalić Oświecim-Katowice, Stróże-Jasło i Sucha-Żywiec ale z kryniczanką im tak łatwo nie pójdzie!!!!!
_________________ 1.12.2008-Początek upadku przewozów pospiesznych w POlsce.
STOP DEGRADACJI KOLEI
Pamiętajmy ,że na obecną chwilę most będzie cieszył głównie przewoźników towarowych.Kryniczanin myśli trzeźwo. Z oczywistych powodów które wszyscy znamy,ale nie dopuszczamy ich do własnych myśli musimy sobie jasno powiedzieć,że przewozy osobowe szczególnie od Muszyny do Krynicy mają sens tylko w sezonie turystycznym.
Panowie kubeł zimnej wody na głowę - pociągi wrócą do Krynicy bo niby dlaczego miały by tam nie jeździć - niestety nawet i sami kolejarze sieją niesprawdzone plotki.
Co do kas niestety takie czasy - po coś konduktorów w przenośne terminale wyposażyli (chyba nie dla ozdoby), sęk w tym żeby wykonywali swoją robotę rzetelnie - niestety rewizorzy muszą wrócić do łask.
Podejrzewam, że nawet nie było by problemu z rezerwowaniem miejsc (kwestia opracowania pewnej procedury np. w Krynicy konduktor sprzedaje bilety po czym łączy się z centralą i przesyła informację o zajętości miejsc do systemu - i tak po każdej stacji na której pociąg się zatrzymuje a nie ma kas).
Po za tym powtarzam za kolejny raz, kolej mało reklamuje swoje produkty, niestety żeby ludzie wiedzieli że gdzieś tam jest połączenie w dobrej cenie, trzeba wywiesić bilbord, dać reklamę do lokalnych gazet bez tego nikt o nawet najlepszych promocjach się nie dowie, bo jak ktoś dworca nie odwiedza to się niczego nie dowie.
Z terminali IC można bilet zarezerwować.
Turysta, jadąc do Piwnicznej na określone dni zazwyczaj kupuje w powiedzmy Warszawie bilet w obie strony.
Na EIC i wybrane TLK bilet można przez Internet kupić.
Zwiedzając Nowy Sącz można i tam się póki co zaopatrzyć.
A na REGIO obsługa z terminali sprzedaje, łącznie z turystykiem, karnetem, miesięcznym. A jak ktoś jeździ na miesięcznym z powiedzmy Tuchowa do Tarnowa, to w tym większym mieście kasę ma.
Ale niektórzy nie potrafią tego zrozumieć. Chcą kolei na poziomie - w Austrii z kas zrezygnowano jakiś czas temu..
kryniczanin, chyba ustaliliśmy - jedynie w Krynicy kasa sezonowa ma sens. A na całej linii powiedzmy dodatkowo w Nowym Sączu, Tarnowie, może Bobowej Miasto, Grybowie. Choć najlepsza byłaby całkowita rezygnacja z kas biletowych przez Przewozy Regionalne.
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 13-01-2011, 08:47
Najbliższe dni pokażą moją paranoję. loker, Owszem tak ale teraz jest sezon. W Krynicy zima jest lepsza od lata szczególnie na kolei.
Tak masz rację Kryniczanin.
Loker Ja bym dodał jeszcze Tuchów (blisko Tarnów i miesięczne).
A co do likwidacji pociągów przejeżdżajacych przez granicę szlak mnie trafia tylko z 1 powodu. Inne województwa dostają kolejne pociągi miedzynarodowe NASZYM kosztem. jak można pozwolić na uwalanie 2ch przejść kolejowych?!
A co do kontrolerów akurat tu bym się nie zgadzał. Bowiem obserwując ich pracę niestety głównie ich zadaniem jest dowalanie się do pasażerów, a nie konduktorów. Cóż tam pewnie też są znajomości...
A całkowita rezygnacja z kas to będzie spora strata dla firmy, bowiem nie wierzę, że gość co PO będzie latał z biletami. Przejdzie raz czy dwa, a połowa pojedzie za friko. a ze decyzje PR są dziwne to pokazuje trend likwidowania kas w Małopolsce. Przykład Wad całodobowe Kalwaria bez kasy( l;iczba pociągów +/- 2 do 20)
Rabka zlikwidowana z 3 sprzedażą na Zakopiance (zaraz za Suchą i Skawiną).
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 13-01-2011, 13:00
Ja jednak zostanę przy swoim - czyli autobusy dalej mimo mostu. Dało się gdzie indziej a i da się tutaj.
Pozostaje mieć nadzieję, że tak się nie stanie. Bo remontować most po to, żeby stał chyba by było chore.
A pewnie masz rację, bo pełno takich jest sytuacji wywalania kasy w błoto. Remontowane dworce w Rabce czy w Wadowicach zamknięte dla pasażera...
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 13-01-2011, 13:19
kris123, Jest wiele faktów które połączone i pewna wiedza daje prawo stawiać takie wnioski. Na pocieszenie powiem że na pewno PKP IC pojedzie do Krynicy dzisiaj w nocy sieciowcy jeżdzili nawet do Krynicy i sprawdzali sieć bo IC wraca.
Loker Ja bym dodał jeszcze Tuchów (blisko Tarnów i miesięczne).
No właśnie Tarnów blisko i tam miesięczny kupisz.
Cytat:
Bo remontować most po to, żeby stał chyba by było chore.
Dla przewozów pasażerskich go nie odbudowywano. Ludzie w MŁP wybrali autobusy i busiki. Ale wiele podmiotów typu huta w Koszycach potrzebują tego mostu do transportu towarów.
Cytat:
Remontowane dworce w Rabce czy w Wadowicach zamknięte dla pasażera
Zamknięte czy tylko kasy nie ma?
Cytat:
A całkowita rezygnacja z kas to będzie spora strata dla firmy, bowiem nie wierzę, że gość co PO będzie latał z biletami.
To TY masz obowiązek się do niego zgłosić. Zresztą 3 osoby z obsługi (kierownik, konduktor, asystent) nie sprzedadzą biletów gdy w wioseczce wsiadło 10 osób?
Cytat:
A co do likwidacji pociągów przejeżdżających przez granicę
Tu trzeba walki. Ale nie o Krynica-Plavec, tylko o zmianę taryfy, bezpośrednie Kraków - Koszyce i Nowy Sącz - Lipiany.
Cytat:
pociągi wrócą do Krynicy bo niby dlaczego miały by tam nie jeździć
Ew. podzielą relację w Nowym Sączu. No, ale jak ktoś patrzy z perspektywy Żywiec-Sucha z Vmax 35 km/h...
@Loker
Co do połączeń międzynarodowych ze Słowacją to owszem Kraków-Koszyce (dwie pary), ale myślę że zamiast Nowy Sącz-Lipiany rozsądniejsza relacja byłaby Nowy Sącz-Poprad (także dwie pary), noi Skalnica i Góral (najlepiej obydwa z Krakowa) przez Zwardoń do Żyiliny powinny wrócić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum