Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Szynobusem z Gorzowa do Poznania
Autor Wiadomość

wafel Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2009
Skąd: NRDFN

PostWysłany: 14-01-2011, 23:41   Szynobusem z Gorzowa do Poznania Odpowiedz z cytatem

Z Gorzowa znów jeździ szynobus do Poznania

Nasze miasto znów połączyło bezpośrednie połączenie ze stolicą Wielkopolski. Dojechać tam można dużym szynobusem. Pociągi wyjeżdżają w Kostrzynie i przez Gorzów i Krzyż docierają do Poznania. A co najważniejsze - nie trzeba się przesiadać na stacji Krzyż.

Duże, zabierające do 300 osób szynobusy w Kostrzynie startują o 5.24, 15. 16. W naszą stronę pociągi z Poznania wyjadą o 8.52 i 18.32. Podróż potrwa 2 godziny i 46 minut.

Pierwotnie planowano, że połączenie to ruszy dopiero w marcu, kiedy na północ województwa przyjadą dwa nowe autobusy szynowe, które właśnie powstają w Zakładach Naprawczych Taboru Kolejowego w Mińsku.

Jednak spółka Przewozy Regionalne uruchomiła szynobus do stolicy Wielkopolski wcześniej, na prośbę Urzędu Marszałkowskiego.

źródło: Gazeta Lubuska

_________________
Stoi na stacji lokomotywa, pełna miedzi i stali...I przyszli żule i ją zaje.ali!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Japaw Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2010
Skąd: Kostrzyn nad Odrą

PostWysłany: 15-01-2011, 00:28    Odpowiedz z cytatem

cos mi sie wierzyc nie chce.A skad oni wzieli duzy szynobus skoro 50% z nich jest w remoncie.A te ktore sa ledwo daja rade na trasie Kostrzyn-Krzyz.Czyzby pozyczone?Czy tez moze jakies nowe bonanzy zasilily szeregi i jakis sie zwolnil??Wiecej szczegolow prosze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marduq Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Sie 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: 15-01-2011, 10:58    Odpowiedz z cytatem

Wróciła Pesa 008 z obtoczki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

wodkangazico Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sie 2010

PostWysłany: 15-01-2011, 12:08    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Podróż potrwa 2 godziny i 46 minut.

Taa, jasne. Z czego 1.40 na odcinek Poznań - Krzyż, jak przedwczoraj.
Może po tej obtoczce ma za małe kółka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 15-01-2011, 12:26    Odpowiedz z cytatem

Połączenia są potrzebne i fajne, ale głupie jest to, że pociągi jadące do Poznania od Krzyża do Poznania jadą jako przyspieszone, a wracając zatrzymują się na każdej stacji. Szkoda, bo to wydłuża czas przejazdu, a według mnie priorytetem w takich połączeniach jak np Gorzów - Poznań powinien być krótki czas przejazdu. Jako przykład bardzo dobrze funkcjonujących w ten sposób połączeń wystarczy podać relację Katowice - Częstochowa realizowaną na EN75.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Aleksandra81 Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 04 Sty 2011

PostWysłany: 15-01-2011, 13:17   obtoczka? Odpowiedz z cytatem

olla boga ciekawe gdzie obtoczyli kola. Chyba u siebie, pilnikiem:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuba MK Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Poznań

PostWysłany: 15-01-2011, 14:30    Odpowiedz z cytatem

Sytuacja taborowa na linii Krzyż-Kostrzyn powoli wraca do normy! Smile
Jak napisał Marduq, wrócił SA 133, w dodatku na części Regio można spotkać prawdziwy rarytas, w postaci SU42 z 2 Bipami Smile Przepiękny widok.
Taki dziś zaobserwowałem na punktualnym jak nigdy Regio 80427 Krzyż-Kostrzyn.
Natomiast na Regio 80426 Kostrzyn-Krzyż jechała SU45 z wagonami.

Więc wszystko nareszcie chyba wraca do normy!! Smile Mr. Green

_________________
01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 15-01-2011, 14:38    Odpowiedz z cytatem

Kuba MK, skąd te Bipy i wagony (chodzi mi o st.mac.)?

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuba MK Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Poznań

PostWysłany: 15-01-2011, 14:58    Odpowiedz z cytatem

Damian Łódź, niestety tego nie wiem. SU42 z bipami widziałem jadąc do sklepu, jak skład odjeżdżał już ze stacji (bo mieszkam w okolicach stacji Strzelce K.W.). Natomiast SU45 z wagonami słyszałem zwyczajnie z okna domu, start SU45 wszędzie rozpoznam, a na pewno jechała z osobówką Kostrzyn-Krzyż bo pasowała do rozkładu. Smile Postaram się w najbliższych dniach nagrać te składy.

Może jest jakiś specjalista od wagonów na forum??

_________________
01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Japaw Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2010
Skąd: Kostrzyn nad Odrą

PostWysłany: 15-01-2011, 15:14    Odpowiedz z cytatem

Su z Bipami??Wow.jak za starych dobrych czasow Very Happy Chyba wybadam kiedy jada i normalnie fotke cykne bo nie wiadomo czy mozna bedzie je jeszcze kiedys zobaczyc Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marduq Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Sie 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: 15-01-2011, 16:33    Odpowiedz z cytatem

2Bhp było ze st. mac. Chojnice. Głównie te wagony latały w rejonie Poznania - wszystkie zestawy Bhp sprowadzone do poznania są z Chojnic - ale pewnie z racji tego, ze Krzyż częściowo korzysta z wagonów Gorzowskich, mogło coś wyniknąć z obiegu.

Co do SU42, jeśli był zółty i wyblakły to był to SU42-540. Po za tym sytuacja taborowa codziennie jest niestety inna, ciężko połapać się w obiegach i wyliczyć jaki tabor będzie jeździł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Japaw Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2010
Skąd: Kostrzyn nad Odrą

PostWysłany: 15-01-2011, 17:42    Odpowiedz z cytatem

Pofatygowałem się na kostrzyński dworzec, żeby obadać jak to wygląda. Padło na pociąg do Krzyża 16.23. Zajechał mały szynobus SA 105-105. Już na starcie był komplet. Pozwoliłem sobie policzyć po kryjomu pasażerów. Wyszło 42 osoby. Wolę sobie nie wyobrażać jak to wyglądało dalej. Na bocznicy obok peronu drugiego oczywiście bez zmian kwitnie zepsuty SA 133-007 a na sąsiednim torze 2 bonanzy. Miałem nadzieje ze natrafię na bipy. No cóż, może jutro.

P. S. Specjalnie dla Marduqa ze spacjami i polskimi znakami Język
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuba MK Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Poznań

PostWysłany: 16-01-2011, 18:02    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Co do SU42, jeśli był zółty i wyblakły to był to SU42-540


Tak taka żółta wyblakła więc to SU42-540 Smile


Z moich obserwacji od kilku dni wynika, iż na linii Kostrzyn-Krzyż nie jeździ ŻADEN SA 133!!!
Na zmianę jeżdżą SA 105 i SU42 z dwoma bipami.

Czy ktoś ma więcej informacji na ten temat Question

_________________
01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 16-01-2011, 22:59    Odpowiedz z cytatem

Exsimus napisał/a:
Połączenia są potrzebne i fajne, ale głupie jest to, że pociągi jadące do Poznania od Krzyża do Poznania jadą jako przyspieszone, a wracając zatrzymują się na każdej stacji. Szkoda, bo to wydłuża czas przejazdu, a według mnie priorytetem w takich połączeniach jak np Gorzów - Poznań powinien być krótki czas przejazdu.


Tak, ale weź pod uwagę, iż te połączenia są również dotowane przez UMWW, nie tylko UMWL, a więc Wielkopolska również ma coś do powiedzenia. I o ile w stronę Poznania w niedługim czasie przed lub po jedzie kibel, zatrzymujący się na każdym przystanku, o tyle w drodze powrotnej najbliższy pociąg jest za lub po minimum godzinie czasu. W związku z czym, żeby nie było przerwy w pociągach regio od 17:53 do 20:00 w (D) a od 16:50 do 20:00 w weekendy, UMWW zażyczył sobie: dajemy siano, i wymagamy żeby z powrotem zatrzymywał się na każdym przystanku.

Zrozumcie to wreszcie.
Mam już dość wysłuchiwania Gorzowiaków, że to "ich pociąg" i mamy "wypierdalać" jak jesteśmy z Szamotuł lub Wronek, bo "za 15 minut mamy swój pociąg" - co jest GÓWNO prawdą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

wodkangazico Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sie 2010

PostWysłany: 17-01-2011, 08:57    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
(...)"za 15 minut mamy swój pociąg" - co jest GÓWNO prawdą.

Wyrwane z kontekstu, ale PRAWDZIWE!
Dzisiaj "Słońce Karpat" zgasło o szóstej w Drawskim Młynie.
Twoje to krakanie Wink , czy duch Causescu się tam przypałętał - nieważne - lubuski szynobus, jadący godzinę później z Gorzowa, z napisem "DZIEŃ DOBRY" na wyświetlaczu Śmiech , zatrzymywał się na każdej stacji.

Podziękowania dla dyspozytora - z decyzją o zmianie planu 87420 wyrobił się w pół godziny!!!
Normalnie nie dowierzałem, dopóki nie poczułem smrodu klocków hamującej PESY.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 4 Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl