Falubaz1975, według mnie, obiektywnie, nazywając PR "Patologiami Regionalnymi" jest nie na miejscu, toć te "Patologie" właśnie ratują du.ę ICkom swoim kaczym taborem.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
wtedy zwrócą dwa połączenia na trasie Zielona Góra - Zbąszynek, kiedy będzie takie zapotrzebowanie wyrażone przez Marszałka Wojewódzka. Nie mogą tak sobie przestać jeździć na jakiejś trasie, bo chyba jednak komuś podlegają, nie?
Pytanie do miejscowych. Czy pojawienie się KKA na liniach Zbąszynek-Gorzów Wlkp. i Rzepin-Międzyrzecz oznacza, że zmalała szansa powrotu pociągów na te trasy?
_________________ Przejechane koleją:
2011 - 52 483 km
Ja sądze, że te pociągi wrócą na swoje trasy prędzej czy później. Widze pewien związek między tymi liniami, a linia Kostrzyn-Krzyż. Pociągi na tych trasach zostały zlikwidowanie dokładnie w momencie jak na lini Kostrzyn - Krzyż zaczął robić się burdel z szynobusami. Najpierw mały szynobus SA 105 został przeniesiony z trasy Rzepin-Międzyrzecz do obslugiwania trasy Kostrzyn - Krzyż za popsute SA133. A od Rzepina zostala wprowadzona komunikacja zastępcza. Potem nastąpiła taka fala dziwnych zabiegów, że nawet ja się w tym pogubiłem co gdzie jeździ i dlaczego. Sądzę, że wraz z podpisaniem umowy PR z marszałkiem i przyjazdem z Mińska Mazowieckiego dwóch SA 134 sytuacja zacznie wracać do normy także na trasie Rzepin-Międzyrzecz. Z tą drugą linią jest nieco gorzej ponieważ trwa tam remont.Skoro jednak remontują tą trasę to ruch musi tam powrócić. Nie ma bata.
Tomek-Gliwice -Usunięty- Gość
Wysłany: 26-01-2011, 15:14
Na odcinku Poznań-Świebodzin jest tragedia (E-20) Zostały tylko 3 pociągi osobowe!! do Świebodzina!!
2 bezpośrednie z Poznania i jeden z przesiadką w Zbąszynku, ostatni odjeżdża o 15:35.
To jest absurd, to po co ta szybka linia kolejowa jest tam potrzebna? Tylko dla EC i EN>?
Są też 3 Euro Syfy ,ale bilet z Poznania do Świebodzina kosztuje 70 zł !!!!!!!!!!!!!! Totalny upadek żeby na takiej trasie nic prawie nie jeździło..
Tomek-Gliwice, dlaczego od razu euro syf? Wiesz że jest taki bilet jak last minute? Są tańsze od TLK. Ech ciemnota pisze i bluzga, a nie wie co mu oferują
Tomek-Gliwice -Usunięty- Gość
Wysłany: 26-01-2011, 20:26
Tam jeżdżą tylko pociągi miedzynarodowe EC (Euro City) co za tym idzie, dobrze wiem bo sprawdzałem, na zaden z nich na tym odcinku nie ma promocji LastMinute!! Na te pociągi na tym odcinku (Poznań-Świebodzin) nigdy żadne Last Minute nie obowiązywało!
Napiszę więcej! W BWE nie ma żadnych zniżek w ofercie krajowej.
Jeśli za przejazd POZ - (Świebodzin) -> FF Oder można "dorwać" międzynarodową ofertę specjalną za 19EUR to dlaczego za bilet krajowy do Świebodzina zapłacimy prawie tyle samo?
Tomek-Gliwice -Usunięty- Gość
Wysłany: 27-01-2011, 10:56
Ja tak dalej będą likwidować, to nikt do Świebodzina z Poznania nie dojedzie niczym innym niż BWE Euro City Warszawa-Berlin.... stacje w Świebodzinie będą mogli zamknąć na cztery spusty....Ile osób stać żeby za 100 km z Poznania do Świebodzina płacić 70 zł!!!?? Dziwię się że PKS Zielona Góra nie wyczaił niszy i nie wozi ludzi na odcinku Zbąszynek-Świebodzin-Międzyrzecz....zwiększenie kursów, wprowadzenie korzystnych biletów miesięcznych... Linia na której można smigac 160 km/h jest właściwie nie wykorzystana, tylko towarowe oraz BWE, z Poznania do Rzepina 3 osobówy...........skandal!!!
melocot, Tak napisałeś, szkoda że nie znając tematu.
W/w poc. obowiązują: Bilet Rodzinny, Bilet Abonamentowy oraz MAX - 26!
Oprócz tego że obowiązują to jeszcze są świadomi konsumenci którzy z niej korzystają
Tomek-Gliwice -Usunięty- Gość
Wysłany: 27-01-2011, 16:11
Tylko że nie tylko ludzie poniżej 26 roku życia oraz rodziny, chcą się dostać z Poznania do Świebodzina.
Cena jest zaporowa...70 zł...nawet z ulgą to 40 zł...za 100 km... Odnowili przystanki kolejowe na całym odcinku E20 Poznań-Rzepin...tylko po co skoro 3 osobówki na dobę tam jeżdżą...?? Konsumenci są świadomi i nie dadzą się robić w d.... przez Euro Syfy... Jaki abonamentowy?? Za ile? 350 zł za 6 przejazdów, nie dziękuje...!
Już w Gazecie Lubuskiej pisali ze ludzie nie mogą się dostać ze Zbąszynka do Świebodzina czy Międzyrzecza....Do Międzyrzecza zlikwidowano, do Rzepina przez Świebodzin 3 na dobę....
Pojedyncza osoba bez ulg musi zapłacić 70 zł....uwzględnijmy to że nie wszyscy ulgi posiadają...albo jeżdżą z rodzinami.
Zwracam honor Przyznaję, nie śledzę od 2 lat, co się zmienia w ofercie IC SA Bardziej skupiłem się na ofertach obowiązujących w Niemczech W Polsce zaś wybrałem samochód.
Tobie życzę maksymalnego wykorzystania ofert w EC ale po ukończeniu 26 lat, a dzieci możesz ale nie musisz mieć
Za jednego PKP-u byly pociagi osobowe, pospieszne Intercity i bylo wmiare w czym wybierac.Teraz mamy prawie 30 spolek, jezdzic nie ma komu. Jedyny moim zdaniem ratunek dla kolei to konsolidacja spowrotem do wspolnego PKPu z podzialem jedynie na Cargo i pasazerskie. Wszyscy zdaja sie to zauwazac oprocz rzadu. Jeszcze jest na to szansa. Teraz jest w jednej spolce wiecej prezesow, zastepcow i sekretarek niz taboru, którym dysponują.
Ja do dzisiejszego dnia nie mogę pojąć co kierowało PKP Przewozami Regionalnymi, gdy wraz z wejściem rozkładu jazdy 2007/2008 (tj. dnia 9.12.2007r.) usunięto wieczorne pociągi 22026 Frankfurt-Poznań i 231 Poznań-Rzepin. Już pomijam fakt, że do 1 lutego 2007r. można było wybierać także spośród połączeń relacji Zbąszynek-Rzepin o 17:30 i 19:02, a z Rzepina ok. 13 i 20:30. To jeszcze nawet rozumiem, że względów finansowych właśnie te pociągi uwalono. Ale te wieczorne?! Przecież one miały sporą frekwencję, no ludzie!
Tak nawiązując do obiegów EN57, jakie występują na stacji Zbąszynek, wydaje mi się, że Przewozy Regionalne miałyby kłopot ze stworzeniem połączenia. Owszem o 15:52 przyjeżdża pociąg 70324 z Rzepina, po czym kończy bieg i czeka aż do godz. 5:00, kiedy to rusza jako pociąg nr 70521 do Zielonej Góry i ta jednostka mogłaby zrobić kurs Zbąszynek-Rzepin-Zbąszynek. Ale z pewnością tak, by mieć skomunikowanie w Zbąszynku z 70242 relacji Zielona Góra-Poznań Gł., ale to wówczas koło 19:00 musiałby wyruszać już z Rzepina, czyli ze Zbąszynka musiałby wyruszać przed 18:00. To nie miałoby sensu, gdyż pociągi na Rzepin są o 15:25 i 16:55. Chyba, że pociąg 70023/70025 z Wrześni/Poznania do Frankfurtu skrócić do stacji Zbąszynek. Natenczas ok 17:30 puścić Zbąszynek-Rzepin. Natomiast pociąg 77229 z Poznania do Zbąszynka (19:55) wydłużyć do Frankfurtu. Tym samym ze Zbąszynka połączenia na Rzepin byłyby w następujących godzinach: 5:25, 6:53(szkolny), 12:06, 15:25, 17:30 i 19:56. Jest to jednak takie coś, że gdyby to było tak, tamto mogłoby być tak.
Nie wiem jak jest z obiegami EN57 w samym Rzepinie. Gdzieś (bodaj na forum "Gazety Lubuskiej") czytałem, że pociąg 70325 Zbąszynek (15:25) - Rzepin już nocuje w Rzepinie, aby ok. 5:20 ruszyć jako 70320 do Zbąszynka. Jeżeli tak faktycznie jest dobrze byłoby stworzyć połączenie, którego roboczy rozkład pozwoliłem sobie napisać:
Pociąg nr 70326 Rzepin - 18:56
Boczów - 19:04
Torzym - 19:10
Drzewce - 19:17
Toporów - 19:23
Mostki - 19:30
Wilkowo - 19:35
Świebodzin - 19:40
Kupienino - 19:44
Szczaniec - 19:49
Zbąszynek przyjazd - 19:58
Ze Zbąszynka połączenia, jakimi podróżni mogliby kontynuować podróż:
* REGIO do Poznania 20:06 (w (7) 20:21)
* TLK do Zielonej Góry 20:37
* REGIO do Gorzowa 20:58
Pociąg nr 70327 Zbąszynek - 20:12
Szczaniec - 20:21
Kupienino - 20:26
Świebodzin - 20:31
Wilkowo - 20:35
Mostki - 20:40
Toporów - 20:48
Drzewce - 20:53
Torzym - 21:00
Boczów - 21:06
Rzepin przyjazd - 21:12
w Zbąszynku skomunikowanie z:
* REGIO z Gorzowa 19:49
* REGIO z Poznania 19:55
* REGIO z Zielonej Góry 20:06
Podzielcie się, proszę, spostrzeżeniami.
Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum