Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Przetarg na obsługę regionalnych przewozów kolejowych
Autor Wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 01-11-2010, 11:35    Odpowiedz z cytatem

dinxles, Trudno o więcej bzdur w jednym poście...
Cytat:
DB Regio nie moze w tym przetargu startowac... Bo nie ma licencji od UTK polskiego

Słyszałeś może o pociągach tej spółki w relacji Wrocław-Drezno/Drezno-Wrocław ?
Mogą jeśli tylko zachcą startować w tym i każdym innym przetargu które ogłoszą województwa.
Cytat:
Poza tym DB zażadaloby okolo 30 zlotych doplaty za km.

Masz jakieś dane źródłowe z kalkulacją czy tylko tak sobie rzuciłeś kwotę wiedząc że w woj. kujawsko-pomorskim jest to kwota 17,99 na najbliższe dziesięć lat?
Cytat:
To zalezy czy UM placilby za dostep do PLKi... jak w kuj-pom

Za dostęp do infrastruktury (tory, energia, perony,dworce) płacą przewoźnicy a nie UM-y.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 01-11-2010, 12:29    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Słyszałeś może o pociągach tej spółki w relacji Wrocław-Drezno/Drezno-Wrocław ?

Tak. Jest to tzw. kooperacja z Przewozy Regionalne to one sa organizatorem tego pociagu.

Cytat:
Masz jakieś dane źródłowe z kalkulacją czy tylko tak sobie rzuciłeś kwotę wiedząc że w woj. kujawsko-pomorskim jest to kwota 17,99 na najbliższe dziesięć lat

Byly przetargi, i Arriva żadałóa bodaj 32 zl/doplaty za km.
Cytat:
Za dostęp do infrastruktury (tory, energia, perony,dworce) płacą przewoźnicy a nie UM-y.

To prawda teraz tak jest.
Ale w kuj-pom jest umowa 10letnia, i niestety ale prognoza jest taka ze koszt pociagokilometra w 2020 roku moze wyniesc, nawet 25 zlotych.
Chodzi o dostep do torow, dzisiaj np. jest to 7 zllotych/km, a w 2017 roku,moze to byc 15 zlotych za km. Dlatego przewoźnik nie moze sie na to zgodzic, bo generowalby straty w latach 2017-2020 i po co komu taki interes prywatnego przewoźnika darczyńcy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebastianzb Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2008
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: 18-11-2010, 19:19    Odpowiedz z cytatem

Przetarg unieważniono:

http://www.bip.lubuskie.pl/download/przetargi/uniewa%C5%BCnienie3321-9.pdf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Japaw Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2010
Skąd: Kostrzyn nad Odrą

PostWysłany: 30-01-2011, 16:57    Odpowiedz z cytatem

dinxles napisał/a:
Gdzieśpisało ze Arriva nie jest zainteresowana "Ekspansją" na inne województwa... Ale moze zglosi sie ktos inny, tylko kto?



Właśnie napisałem do Arrivy maila w tej sprawie. Czy są zainteresowani innymi województwami. Czy nie chcieliby obsługiwać np Ostbahnu i czy jest to w ogóle możliwe i parę innych pytań. Jak coś mi odpiszą to napiszę tutaj. Myślę, że jakaś konkurencja w końcu musi się zjawić bo będziemy mieli to dziadostwo, które jest teraz już na zawsze. Chyba, że porządek zrobią niemcy. Będziemy płacić 2 razy drożej ale będziemy przynajmniej mieli to za co zapłaciliśmy.

_________________
http://images.chomikuj.pl/banners/chomik468x60.gif
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 30-01-2011, 17:10    Odpowiedz z cytatem

Zainteresowani to może i są. Ale na kujawsko-pomorskie nie wyrabiają z taborem, więc...

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Japaw Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2010
Skąd: Kostrzyn nad Odrą

PostWysłany: 30-01-2011, 17:46    Odpowiedz z cytatem

ET05 napisał/a:
Zainteresowani to może i są. Ale na kujawsko-pomorskie nie wyrabiają z taborem, więc...


Moim zdaniem marszałkowstwo powinno też zainwestować w nowe EZT a nie tylko w spalinowki. Wtedy mogłoby do obsługi wojewodztwa wybierać kogo sobie zażyczy. Bez obawy, że zabraknie taboru lub PR będzie szantażowało, że zabierze EZETY jak inny przewoznik będzie. W przeciwnym razie zawsze będą jeździły tylko PR bo tylko one ma jakiś tabor. Jak dla mnie może być jakakolwiek spółka. Może nawet jeździć po wojewodztwie razem z PR-ami. Wiadomo, że konkurencja zmusilaby ich do działania z korzyścią dla podróżnego. Linie kolejowe w lubuskim się marnują poprostu. Linia Kostrzyn Krzyż ma przepustowość 51 par pociągów na dobę a ile mamy?? 10 czy 12 par to zaledwie 25% możliwości. Strach na to patrzeć. Poza tym gdyby pieniadze wydane na szynobusy poszly na elektryfikacje linii po ktorej jezdza juz bysmy mieli druta do Krzyza.

_________________
http://images.chomikuj.pl/banners/chomik468x60.gif
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl