Wysłany: 11-02-2011, 21:04 Nowe interREGIO do Lublina
Lubelskie: Nowe interREGIO od 4 marca
Jak dowiedział się „Rynek Kolejowy” z Lublina do Warszawy dotrą pociągi Przewozów Regionalnych. Składy interREGIO pojadą w piątki i niedziele. Jeden z nich skończy bieg na stacji Warszawa Gdańska.
W ramach pierwszej korekty rozkładu jazdy samorządowy przewoźnik założył kursowanie IR „Bystrzyca” i IR „Cisy”. IR „Bystrzyca” wyruszy w piątki i niedziele, zaś IR „Cisy” tylko w niedziele. Pierwszy z nich w piątki z Lublina odjedzie o 13:40 i dotrze do Warszawy Gdańskiej o godz. 16:09. W stolicy zatrzyma się jeszcze na dwóch innych stacjach: Warszawa Rembertów i Warszawa ZOO. W niedziele zaś pojedzie „zwykłą” trasą, czyli przez Warszawę Centralną - odj. ze stacji początkowej o 14:50, przyjazd do Warszawy Zachodniej o godz. 17:39. W drogę powrotną, zarówno w piątki, jak i niedziele, „Bystrzyca” wyruszy z Warszawy Zachodniej o godz. 18:45 (odj. z W-wy Centralnej o 18:55), a do Lublina dotrze na godz. 21:20. IR „Cisy” wyjedzie ze stolicy regionu o 17:55. Planowany przyjazd do Warszawy Zachodniej (przez W-wę Centralną) nastąpi o godz. 20:34. W przeciwnym kierunku skład ten wyruszy z Warszawy Zachodniej 20:50, 6 minut później odjedzie z W-wy Centralnej, a do Lublina dotrze o 23:15.
Wszystkie pociągi pojadą z pominięciem stacji Otwock. Nie zatrzymają się w Pilawie. Będą obsługiwane przez lubelskie EN57.
Niewielka korekta rozkładu jazdy będzie również dotyczyła IR „Bolko”, kursującego na trasie Lublin - Wrocław. Od marca zamiast przez Kędzierzyn Koźle pojedzie on przez Strzelce Opolskie. W związku z tym do stolicy Dolnego Śląska dotrze kilkanaście minut później. IR „Skrzyczne” Łuków – Bielsko Biała – Łuków (przez Warszawę Centralną) również będzie miał zmienione godziny kursowania.
W Przewozach Regionalnych nie uzyskaliśmy potwierdzenia powyższych informacji. Odesłano nas na poniedziałkową konferencje prasową. Natomiast przedstawione wyżej dane znajdują się już w internetowym rozkładzie jazdy pociągów.
źródło: Rynek Kolejowy
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Ale jak dla mnie to za chiny nikt nie znajdzie na stronie pkp.pl piątkowego pociągu. Za to fajne zdjęcia będą ze światowego Dworca Gdańskiego. Wreszcie powrót pociągu dalekobieżnego, po likwidacji Hel/Kołobrzeg-Kraków
Wysłany: 12-02-2011, 10:18 Re: Nowe interREGIO do Lublina
Ciekaw jestem czy te IR do Warszawy będą miały wzięcie...
Pirat napisał/a:
Niewielka korekta rozkładu jazdy będzie również dotyczyła IR „Bolko” (...) Od marca zamiast przez Kędzierzyn Koźle pojedzie on przez Strzelce Opolskie. W związku z tym do stolicy Dolnego Śląska dotrze kilkanaście minut później.
Yyy... przez Strzelce trasa jest krótsza, więc czemu dotrze... później?
@up mozna wytrzymac i jadac 2 dni furmanka. ale chodzi, jezdzac koleja mam zaciskac zeby i dziekowac ze jade? zamiast TLK jadacych 2:30 i w miare wygodnych daja kible jadace 3 h. to nie jest normalne i maja ludzie prawo narzekac. jakbysmy wychodzili z zalozenia, ze da sie wytrzymac to wszedzie powinny kible na plastikach smigac z vmed 50 kmh
white_snoopy, dokładnie.
railman93, A, co będzie jak dadzą zwykły pomarańczowy plastik? Godzinę można wytrzymać, ale 3 h? Ja już wolę dopłacić więcej i jechać wygodnym TLK, w przedziale a nie w plastiku. Ale nie będzie wyboru, bo TLK-i w Lublinie to już nie długo wszystkie polikwidują. Ludzie przesiądą się z pociągu do busów (chociaż za pewnie tak jest, bo moja koleżanka jeździ na trasie Warszawa-Lublin i mówi, że dużo ludzi narzeka na brak pociągów zarówno dziennych jak i nocnych...) Zwróć uwagę też, że w lecie upały itd. w takich "kiblach" to naprawdę męczarnia. I jestem pewny, że ludzie nie będą zadowoleni z tych jednostek... Tak samo pisała gazeta lubelska o właśnie tych IR, że pojadą zwykłe jednostki EZT takie jak na trasie Lublin-Chełm, Dęblin itd.
_________________ fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży
No niestety, faktem jest że w ZPR Lublin większość pierdzielnika to plastiki właśnie, o czym często mogą się przekonać pasażerowie pociągu iR Bolko, gdzie jednostki lowplastic i fullplastic nie są rzadkością. Dziwi mnie głównie to, że PR to jest jedna spółka, a każdy zakład to oddzielny folwark, księstwo, bo czy naprawdę ciężko zrobić prostą relokację taboru ? Plastiki wysyłamy do zakładu, który dużo krótkich REGIO zestawia, w zamian za składy skajowe ?
Jak pojawią się trzy zmodernizowane EN57 dla województwa lubelskiego i jeśli będą kursować na tym iR to będzie wygodnie. Szkoda, że w ograniczonych terminach pociągi będą jeździć i czas przejazdu gorszy od TLK.
Plastiki na IR Bolko zdarzają się i to nawet ostatnio często
W tygodniu widziałem IR Bolko z Lublina do Wrocławia stara lubelska jednostka w starych barwach żółto z niebieskim, pomarańczowe plastikowe siedzenia...
_________________ STOP PRZEMOCY-Co 3 dziecko ulegające przemocy w rodzinie nie ukończyło 4 roku życia!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum