to nie można dołożyć 2 wagonów skoro jest takie zainteresowanie?
[ Dodano: 16-02-2011, 09:55 ]
Albo uruchomić taki sam skład miesiąc później. 2miesiące do imprezy a nie ma już biletów i miejsc rezerwowych. to tylko świadczy o olbrzymim zainteresowaniu.
to nie można dołożyć 2 wagonów skoro jest takie zainteresowanie?
[ Dodano: 16-02-2011, 09:55 ]
Albo uruchomić taki sam skład miesiąc później. 2miesiące do imprezy a nie ma już biletów i miejsc rezerwowych. to tylko świadczy o olbrzymim zainteresowaniu.
Według mnie było by to do ugadania. Bipy pewnie biorą z Chojnic (PR Poznań nie ma chyba oliwkowych?), przy obecnym wykorzystywaniu tych wagonów nie było by pewnie problemów z dogadaniem się z PR-ami o dodatkowy wagon /-y (które by można podłączyć w Chojnicach). Trzeba "atakować" organizatora czy takie coś jest możliwe.
Ja myślę że powinna być jeszcze jedna impreza, Chojnice - Więcbork - Nakło i ewentualnie Gniezno i powrót do Chojnic, dwa warianty Chojnice - Nakło - Chojnice i Chojnice - Nakło - Gniezno - Nakło - Chojnice za mniejszą cenę. A najlepiej jakby tam ruch pasażerski wrócił, SA101 dla przykładu...
_________________ Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Ale u Niemców . W Polsce mamy półbipia, 3/4 bipy i pełną bipę . Fabrycznie zresztą wszystkie były 4-członowe, dopiero później były z różnych powodów skracane. Dobrze, że można połączyć np. 3 półbipia lub zwykłą bipę z półbipiem i uzyskać skład o bardzo wysokiej pojemności.
wiwix, Technicznie spokojnie pojedziesz nawet z 8 zespołami czteroczłonowymi, inaczej jednak to wygląda według przepisów.
Pociąg osobowy musi zmieścić się na każdej stacji w peronach, więc z założenie nie powinien być dłuższy od najdłuższego peronu na danej linii.
standardowe perony mają długość 200m-300metrów ale spotkać można perony znacznie krótsze zwłaszcza na małych stacyjkach, na pewnej linii kolejowej spotkałem się z peronem ziemnym o długości 19metrów Nie wiem jak tam kiedyś stawał pociąg złożony z dwóch Ryflaków
ET40, W Rumuni kilka lat temu trafiłem na piętruska złożonego z 8 członów z początku myślałem że to dwa zespoły standardowe ale ten zmyślny naród rozbudowywał tego typu zespoły wagonowe, u nas potrafili je tylko skracać.
_________________ TOZK nadal walczy!!!
POZDRAWIAM KOLEJOWO Z OPOLA!
*ARTUR*
@ET40 taka dygresja do Rumuńskich kolei.Rumunii faktycznie zmodernizowali Bipy ale one nadal są stare dodatkowo mogą poruszać się do 100km/h (co na ich trasy wystarczy) trwałość jednak takich konstrukcji jest marna i za kilkanaście lat będzie trzeba te wagony wymienić, bo się rozpadną. Zresztą CFR dostało Bipy jako ostatnie, więc mają je relatywnie młode. Natomiast PKP było drugim zarządem z tymi wagonami.
_________________ Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Po pierwsze rumuńskie a nie Rumuńskie .
Po drugie nie wiedziałem, że bipy w CFR są nowsze od polskich. Owszem, są stare i te modernizowane nie wytrzymają dłużej niż kilkanaście lat, ale CFR podobnie jak PKP i PR nie stać na nowe składy i lepsze to niż nic. Zresztą te pociągi obsługują chyba pociągi typu accelerat, a jest to odpowiednik naszych przyspieszonych, więc prędkość powyżej 100 km/h nie jest im potrzebna.
Lepiej żeby kilkanaście lat wytrzymały niż kilka lat. Poza tym przebudowa, modernizacja z prawdziwego zdarzenia pozwoliłaby im na eksploatacje bip nie przez kilkanaście lat tylko przez kilkadziesiąt...
_________________ Pokuccy kopciarze - łączcie się !
ET40, Słyszałem o tej modernizacji, niestety nie wiem w jakim stopniu zostały one zmodernizowane, jeśli faktycznie od podstaw to taki piętrusek pojeździ ładnych kilkanaście lat bez poważniejszej naprawy.
yusek, A co przeszkadza w piętrusie prędkość maksymalna 100km/h (wszak nasze mają 120km), na znacznej większości linii kolejowych w Polsce prędkość szlakowa jest dużo po niżej tej prędkości i na takie linie powinno się przeznaczyć tego typu wagony, co z tego że są wiekowe skoro są znacznie tańsze w eksploatacji i naprawach od modnych obecnie szynobusów.
_________________ TOZK nadal walczy!!!
POZDRAWIAM KOLEJOWO Z OPOLA!
*ARTUR*
Jakoś na początku 2009 roku pisałem do Arrivy czy mają w planach uruchomienie połączeń na tej linii w odpowiedzi napisali mi, że to urząd marszałkowski jest organizatorem przewozów regionalnych i to on zleca obsługę połączeń kolejowych, więc to nie od nich zależy czy uruchomią jakieś połączenie a na końcu dopisali że w najbliższym czasie nie jest planowane wznowienie ruchu pociągów... no ale minęły już 2 lata ponad, więc może zaszły jakieś zmiany.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum