Zrobiłem mały porządek. Posty dotyczące EZT obsługujących pociągi IR wydzieliłem do osobnego tematu: CLICK. Tutaj natomiast prosiłbym o trzymanie się tematu, który brzmi "Nowe interREGIO do Lublina".
Rozbawił mnie ten IR z Lublina co kończy na Gdańskiej, nie wróże nic dobrego dla tego pociągu. Mozna by było wpasowac trasę zlikwidowanego TLK w trasę nowego IR.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Można by było wepchnąć ten pociąg przez Śródmieście. Niektóre IR tak jeżdżą. Poza tym mam nadzieję że te dwa "studenckie" IR to dobry początek, tak było z Białymstokiem, tyle że prawie 2 lata temu.
_________________ 2012 - 16464 km
2013 - 25289 km
2014 - 03715 km
Tylko mnie zastanawia niedzielny IR Lublin - Warszawa który ma odjeżdżać o 17,55 Dlaczego nie ma skomunikowania z Regio Chełm Lublin który przyjeżdża do Lublina 22 minuty po odjeździe IR. Przecież w niedzielny Regio po 17 w Chełmie wsiada minimum 100 osób które następnie przesiadają się na TLK do Warszawy. Przewozy Regionalne gardzą taka ilością pasażerów?? Nikt przecież nie będzie jechał wcześniejszym Regio i czekał na przesiadkę na IR w Lublinie 1,5 godziny
Nie wiem jak jest ale w przyszłym rozkładzie chyba ktoś o tym powinien pomyśleć... Bo to dziwne jest trochę żeby tak to wyglądało. Mam nadzieje ze to jest tylko złośliwość PLK a nie Przewozów Regionalnych
Szkoda, że to tylko pewna kosmetyka. Przydałyby się chociaż 2 codzienne IR w relacji Warszawa- Lublin. Naprawdę z Contbusem można walczyć, szczególnie gdy marszałek jest zdeterminowany by ukrócić praktyki jazdy niezgodnej z przepisami ruchu drogowego. CONTBUS jako jedyna firma łamie prawo jadąc z Warszawy do Lublina 2 h 30' z narażeniem zdrowia i życia pasażerów, gdy konkurencja jeżdżąc zgodnie z prawem pokonuje ten kurs w 3 h 20'. Naprawdę jest tutaj miejsce na bezpieczne, tanie i szybkie IR.
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 21-02-2011, 01:15
Widać pasazerowie nie odczuwają tego zagrozenia zdrowia i zycia, skoro jezdzą dalej
Mysle że IR w 5 i 7 to na razie rozwiazanie asekuracyjnie trochę- pamietajmy ze na innych liniach tez zaczynalo sie od tych dwóch dni tygodnia, liczmy że rozszerzą kursowanie na cały tydzien. Nie wiadomo jak zachowa sie klientela likwidowanych TLK- czy przestraszą się EN57 i odejdą do busiarni, czy przesiądą się do TLK, czy może do własnych samochodów.
Ja też mam nadzieję i bardzo tego pragnę żeby te IR zostały przedłużone do Chełma. Pisałem w tej sprawie do lubelskiego oddziału Przewozów Regionalnych. Nie mogę powiedzieć, bo po kilku dniach dostałem informację, że mój list został wysłany do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego i od tamtej pory cisza. A już brak skomunikowania tego wieczornego IR z tymi Regio z Chełma to już totalna głupota bo przez to wydostanie się z Chełma w niedzielę stało się niemożliwością. Te uwagi, żeby te Regio co odjeżdżają z Chełma o godz. 13:05, 15:05 i 17:05 kursowały codziennie, też zawarłem w tym piśmie. Bo przecież to właśnie w niedzielne popołudnia kiedy bardzo dużo ludzi wraca z Chełma do Warszawy miały i miałyby one największe obłożenie. A tak kolejna partia osób odeszła od kolei i jest zmuszona dorabiać busiarstwo, które Chełm i cały region opanowały ze wszystkich stron.
Tak samo dla mnie niezbyt madre jest to że IR Bolko Wrocław - Lublin nie jedzie dalej do Chełma jako Regio.
IR Bolko do Lublina przyjeżdża o 14.21 o 14.26 odjeżdża skomunikowany Regio do Chełma i zamiast jechać dalej tym samym składem podstawia się następne 2XEn57. A ten skład z IR Bolko jest podstawiony po godzinie 15 jako Regio Lublin - Chełm.
A jak PR się boja że Ir Bolko będzie opóźniony to zawsze mogą zrobić z 20 minut postoju w Lublinie. Jakby pomyśleć to by się to dało jakoś zrobić. Tylko czasami wydaje mi się że wszystko jedzie z Lublina z przyczyn - ambicjonalnych ( bo ładnie to wygląda że stacja Lublin), albo żeby dać zajęcie ludziom na stacji w Lublinie?? Nie wiem kto o tym decyduje. Czy centrala PR w Warszawie, czy w Lublinie też ktoś o tym decyduje??
Jeszcze jakby zrobić skomunikowanie z takim wydłużonym IR Bolko z szynobusem na trasie Rejowiec - Zamość. To by zupełnie fajnie było. Przecież tyle się mówi o powrocie pociągów PR do Zamościa. Ciekawe czy by się takie coś przyjęło
Ramirez: dokładnie się z Tobą zgadzam. O IR "Bolko", żeby kursował do Chełma też pisałem w tym swoim liście. Chore ambicje Lublina że wszystko chce mieć u siebie nie widząc niczego poza tym jest jedną z głównych przyczyn, że pozostałe duże miasta województwa są pozbawione ruchu dalekobieżnego. Tylko, że ta ich pazerność już doprowadziła do tego, że IC się wycofuje z Lublina i likwiduje swoje TLK. Oby PR tak samo nie zaczęły robić, to wtedy ten cały Lublyn będzie się miał z pyszna. Tym bardziej, że "Bolko" ma idealne godziny przyjazdu i odjazdu do i z Lublina także na odcinku Lublin-Chełm-Lublin frekwencja 100% murowana. A tłumaczenia, że na odcinku Lublin-Chełm jest innego rodzaju ruch, jak kiedyś ktoś napisał na forum, czy że mogą występować opóźnienia to na poziomie dzieci z przedszkola, a nie dorosłych osób które odpowiadają za transport publiczny i są powołane do służby publicznej. Jak tak się boją opóźnień to czemu puszczają inne o wiele bardziej dalekobieżne pociągi. Poza tym dokładnie IR mógłby się wpasować w godziny kursowania któregoś z Regio z Lublina do Chełma i wtedy jechać na odcinku Lublin-Chełm jako Regio. Tak jak jest w przypadku IR "Lazur" z Gdyni do Łodzi: na dwóch odcinkach: Tczew-Malbork i Kutno-Łódź Kaliska ma kursować jako Regio. A druga też ważna przyczyna to silne lobby busiarskie, które ma swoje plecy w Urzędzie Marszałkowskim w Lublinie i blokuje jakikolwiek kolejowy ruch dalekobieżny bo byłaby to dla nich spora konkurencja. Będąc w Chełmie zaczynam odnosić wrażenie że w 70-tysięcznym mieście łatwiej busa zobaczyć niż żywego człowieka.
Jak napisałem w sprawie tych IR aby kursowały do Chełma do centrali PR w Warszawie w ogóle nie dostałem odpowiedzi. Ale nie należy odpuszczać, tylko walczyć, zasypywać ich e-mailami, listami, może coś do nich dotrze. Nadzieja wszak umiera ostatnia.
IR "Bolko" ogólnie ma bardzo dobrą frekwencję. Dzisiaj widziałem w Katowicach przyjechał planowo na czele 2xEN57 jedna jednostka zwykła, druga z 1 klasą. Frekwencja wysoka w obu jednostkach około 80% - jak na zwykły dzień to naprawdę sukces.
_________________ fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 21-02-2011, 16:16
Wiekszosc IRów jedzie na 1 x EZT, jesli ten skład jedzie na dwóch składach, które są zapełnione, to zastanawiam sie skad biora sie takie imponujace potoki podroznych ? Co ma Lublin do Wrocławia wlasciwie ?
Czyli mozna juz powiedziec, że IR Bolko w pełni wypalił ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum