Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Nowe interREGIO do Lublina
Autor Wiadomość

mkfilmykolejowe Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Mar 2010

PostWysłany: 21-02-2011, 16:43    Odpowiedz z cytatem

mkfilmykolejowe, Tylko na okres piątek-poniedziałek są 2xEN57, w zwykłych dniach po 1xEN57.

_________________
fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ramirez Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Wrz 2009

PostWysłany: 21-02-2011, 16:52    Odpowiedz z cytatem

Aż tak fantastycznie z frekwencją to nie jest. Średnio szacuje na 50% na trasie. Czasami sięga do 70-80% Ale jakby dać pojedynczą jednostkę to by trochę za ciasno było. Takie mam odczucia po 6 przejazdach na całej trasie Mr. Green
Teraz od marca może trochę być więcej ludzi bo intercity skasowało jeden z dwóch swoich pociągów na trasie Lublin - Wrocław.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 21-02-2011, 17:08    Odpowiedz z cytatem

@Pułtuś:
Po drodze masz (wypisuję z pamięci, mogę coś pokręcić):
Opole, Katowice/GOP, Kielce, Radom.
Katowice i przyjaciele to duże miasta generujące same z siebie duże potoki pasażerskie i przy okazji ważny węzeł przesiadkowy zwłaszcza w kierunku wschodnim i północnym. Opole, Kielce i Radom to duże miasta z niedosytem połączeń (to drugie dotyczy zwłaszcza Kielc i Radomia). Do tego doliczmy najwyraźniej trafione godziny kursowania - i oto cała geneza sukcesu Bolka (wiem, tego się nie odmienia). Smile
Ciekawe, czy od przyszłego rozkładu lub od korekty czerwcowej zmieni się zestawienie tego pociągu na wagonowe?


Ostatnio zmieniony przez ET40 dnia 21-02-2011, 17:40, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dm77 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Kraków

PostWysłany: 21-02-2011, 17:31    Odpowiedz z cytatem

IR BOLKO to prawdziwy strzał w 10 frekwencja tygodniowa to ok.80-90% czesto obserwoje ten poc,relacja do stacji Chełm byla by bardzo dobrym rozwiazaniem.

_________________
interREGIO
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dave Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Mar 2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: 21-02-2011, 17:31    Odpowiedz z cytatem

IR "Bolko" nie jedzie przez Częstochowę!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 21-02-2011, 17:39    Odpowiedz z cytatem

No to moja pomyłka, zaraz usuwam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

_kamil_ Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lip 2010
Skąd: Chełm

PostWysłany: 21-02-2011, 19:54    Odpowiedz z cytatem

dm77 napisał/a:
IR BOLKO to prawdziwy strzał w 10 frekwencja tygodniowa to ok.80-90% czesto obserwoje ten poc,relacja do stacji Chełm byla by bardzo dobrym rozwiazaniem.

Pisałem do PR w sprawie wydłużenia IR Bolko do Chełma jako Regio to odpisali ,że nie chcą łączyć ruchu regionalnego z dalekobieżnym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 21-02-2011, 20:01    Odpowiedz z cytatem

To nie jest głupie uzasadnienie, sądzę jednak, że gdyby jednak scalić te dwie relacje i dać w Lublinie planowy 20-25 minutowy postój to w razie opóźnień po prostu nie byłoby postoju i skład od razu by jechał. Ponadto opóźnienia nie byłyby wtedy tak dotkliwe w ruchu regionalnym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 21-02-2011, 23:49    Odpowiedz z cytatem

ET40, z tymi postojami to niezagalopowujmy się, bo za postój przy krawędzi peronowej PLK sobie dobrze policzy:) choc to by było dobrym rozwiązaniem ale drogim. Smile

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 22-02-2011, 00:08   

Minuta- 1 zł. 25 minut- 25 zlotych x 30 dni w miesiacu = 750 zł. Rocznie wychodzi 10 000 złotych prawie Razz
Powrót do góry

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 23-02-2011, 15:11    Odpowiedz z cytatem

Patrząc, że codziennie cóś ok. 10 par pociągów Chełm- Dęblin (Łuków/Terespol) stoi w lublinie w jedną stronę 10min, a w drugą 15- razem 25 min. razy 10 to 250 zł dziennie to wychodzi, że to nie złe rozwiązanie, a Bolko ma większą frekwe niż te regio

_________________
Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 24-02-2011, 00:03    Odpowiedz z cytatem

lubelak195, ale Regio są dotowane a IR jak pewnie wiesz to już są komercyjne. Smile

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 24-02-2011, 09:49    Odpowiedz z cytatem

Ale na odcinku Lublin- Chełm Bolko jako regio byłby dotowany i postój w lublinie możnaby potraktować jako podstawienie regio- wszystkie regio zaczynające bieg w Lublinie stoją przy peronach tak ok. pół godziny przed odjazdem.

_________________
Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 24-02-2011, 16:06    Odpowiedz z cytatem

No właśnie. A 25-minutowy postój Bolko pozwoliłby na zniwelowanie opóźnienia w razie potrzeby.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 27-02-2011, 20:43    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Pisałem do PR w sprawie wydłużenia IR Bolko do Chełma jako Regio to odpisali ,że nie chcą łączyć ruchu regionalnego z dalekobieżnym.


Przez lata łączyli i to się sprawdzało, a teraz się nie da? Przecież dzięki temu można przyciągnąć rzesze nowych klientów. Niestety PR-y powoli zaczynają funkcjonować jak PKP IC. Przez lata Wetlina była pospiesznym z Warszawy do Jasła dalej do Zagórza jako osobowy i jakoś nigdy nikomu to nie przeszkadzało, a dodatkowo było to korzystne dla pasażerów. Ale teraz Pr-y mówią nam nie bo nie...A przecież to kura znosząca złote jaja, połączenie ruchu lokalnego z dalekobieżnym. Czy księgowa PR-ów nie podoła zadaniu i nie poprowadzi oddzielnej księgowości? Przecież i tak w przypadku Lublina skład tutaj zmieniałby numer.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 6 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl