Wysłany: 22-02-2011, 19:21 Rozkładowcy w PR Katowice
Najpierw pozwolę sobie zapytać, czy w ŚZPR istnieje takie stanowisko pracy jak rozkładowiec czy jakkolwiek inaczej nazwać osobę, która układa rozkład jazdy?
mk1992, pewnie robi to marketing tzn. pracownicy biura marketingu w porozumieniu z działem taboru.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 22-02-2011, 19:36
W takim razie kolejne pytania, kto pracuje w dziale marketingu PR Katowice? Czy pracownicy marketingu posiadają chociażby minimalną wiedzę z zakresu pojęć logistycznych, tzn. czy posiadają przynajmniej wykształcenie policealne o kierunku technik logistyk?
mk1992, patrzac na rozkład na Śląsku to nie mają nawet minimalnej wiedzy . Aha, zapomniałem dodac,że w układaniu rozkładu "macza" palce Urząd Marszałkowski.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 22-02-2011, 22:15
Damian, pytam czysto teoretycznie. Bo faktycznie, patrząc na tabele srjp można by pomyśleć, że rozkład był układany przez uczniów gimnazjum...
Aha, zapomniałem dodac,że w układaniu rozkładu "macza" palce Urząd Marszałkowski.
W przypadku Śląska nie maczał. Beton PR Katowice miał całkowitą dowolność w konstruowaniu oferty. Aż w końcu interweniowała centrala PR, która nie mogła dłużej tolerować tej szopki. Jednak w starciu ze śląskim betonem PR, warszawska centrala na Wileńskiej musiała skapitulować. I szopka zamieniła się w burdel na torach.
Kiedyś przerabialiśmy to na Dolnym Śląsku, gdzie chyba panował największy beton i burdel na kolei regionalnej. Po masowej krytyce na forum i nagonce w lokalnych mediach urząd marszałkowski wziął rozkład jazdy w swoje ręce i stopniowo zaprowadził porządek. Wojna z betonem była tak zażarta, że ówcześni dyrektorzy PR Wrocław w kolejowych brukowcach wygrażali się nam sądami.
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Ostatnio zmieniony przez Pirat dnia 22-02-2011, 22:49, w całości zmieniany 1 raz
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 22-02-2011, 22:49
@Pirat, a jakie rozkłady na Dolnym Śląsku macie teraz?
wtrace sie, na Pomorzu mamy w sumie najlepsze rozklady w czasie obecnego planu 6-letniego. Z jednym wyjątkiem - skomunikowania na punktach styku w sąsiednich województwach
Właściwie rozkomunikowaniach....
I tez wyglada na to, że marszałek interweniował, bo poprawa była prawie że skokowa...
No więc tak w PR Katowice siedzi kilkanaście osób mających swoją działkę w rozkładzie jazdy, jeżeli dowiecie się to dobrze. Choć to dość trudne. Pewne jest to, że podział taki istnieje.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 23-02-2011, 13:39
@regioEXPRESS, a czy te kilkanaście osób faktycznie siedzi w komórce ds. marketingu? I co to znaczy "kilkanaście"? 11 czy 19? Jakie wykształcenie mają te osoby i, co mnie najbardziej ciekawi, jak się załapały na ów... "stanowiska"?
Czekaj niech policzę 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 chyba coś koło tego, musiał bym się przejść do tamtego biura, ale licząc z naczelniczką to około 10 osób będzie tam chyba siedzieć.
Czy rozkładowcy dostają jakieś odgórne polecenie, że np. z Gliwic do Częstochowy pociągi mają ruszać o takich, a nie innych godzinach, czy to już jest zależne stricte od ich, że tak to ujmę "dobrej woli"?
Czy rozkładowcy dostają jakieś odgórne polecenie, że np. z Gliwic do Częstochowy pociągi mają ruszać o takich, a nie innych godzinach,
Dużo zależy od dobrej woli i od
-PKP IC, które ma pierwszeństwo na liniach kolejowych przed PR
-PKP PLK, które konstruuje rozkład jazdy i to ta instytucja potrafi dobrze zamieszać.
Podam przykład z Cieszyna. Regio z 15.14 chcieliśmy przenieść na 15.28 (kierunek Zebrzydowice) niestety PLK nie wyraziła zgody, bo MIĘDZYNARODOWY POCIĄG TOWAROWY sobie jedzie coś koło tej godziny. Dlatego biedni uczniowie kończący lekcje o 15.10 czekają do 16.05 na kolejny pociąg bądź urywają się ze szkoły wcześniej. Próbowaliśmy w dziale marketingu rozwiązać ten problem, ale niestety CARGO ma w tym momencie przewagę
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 23-02-2011, 14:53
Eximus napisał/a:
-PKP IC, które ma pierwszeństwo na liniach kolejowych przed PR
W takim razie rozkładowcy z PR zanim zabiorą się do układania rozkładu, powinni znać rozkład jazdy pociągów innych spółek (przynajmniej w teorii tak powinno być)?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum