Jak najbardziej. Właśnie pierwszy kurs z Sącza nie grzeszy frekwencją. Jeżdziłem nim na ŚP. Regio Express. Ci z wąsami skończyli by wyłączać oświetlenie znajomym sposobem bo spać chcą. A ostatni z Krakowa do Sącza to pustki też więc można go rozbić.
Cytat:
Pociag Nowy Sacz 15:20-Krynica 16:55 mozna by puscic na szynobusie, ale z Tarnowa- uzupelniałby wtedy lukę pomiędzy Krakowskim Parchem o 12:00 i REGIO o 14:40. To by było okej moim zdaniem.
Pułtuś, a czemu nie? A w czym taki Tarnów jest gorszy od Nowego Sacza?? Wy możecie sobie robic kolej aglomeracyjna, to i Tarnów może. I napewno będzie więcej ludzi jezdzić.
_________________
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 23-02-2011, 22:02
Dominik, spoko nie podważam sensu ani idei- tylko sie zastanawiam, czy to jest juz jakis pomysl, czy cos sie mowi o tym, czy jest jakas szansa, czy to bujanie w obłokach, jak w Saczu wlasnie ?Wiadomo ze w Tarnowie wiecej ludzi by jezdzilo. Wiec, sa jakies konkrety skad dokad by to mialo jezdzic ?
Kolej aglomeracyjna Tarnowa? Pierwsze słysze o takim czymś.
To jesteś nie w temacie, już od pewnego czasu piszczy i jak widać marszałek Ciepiela wprowadza to w życie czyli będziem mieć potworki Tuchów - Brzesko.
Chociaż, gdyby do Żabna udrożnić szczucinkę to byłoby ciekawe, stan techniczny Szczucinki jest dobry, w większości do Żabna jest na betonowych podkładach, oczyścić tor, podsypkę i podbić, i szlakowa 80 km/h może być. Odtworzyć perony w Łęgu Tarnowskim i Łukowej i można śmigać, na Dąbrowę Tarnowską czasowo i tak to nie będzie konkurencyjne wobec autobusów.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 24-02-2011, 01:12
To faktycznie jestem nie w temacie, nic o tym nie słyszałem. Co do Szczucina nie jestem pewien czy to takie proste jak mówisz... Wszak obecnie szlakowa wynosi tam 20 i obawiam sie że bez wymiany szyn, więcej niż 40 nie będzie. Całkiem niedawno Rzeszów przebąkiwał coś o kolei miejskiej, jako wahadło Łańcut-Jarosław, ale to chyba był element gry wyborczej i pomysł upadł.
Odnośnie jak to określiłeś, potworka Tuchów-Brzesko to... robienie tego na hurra będzie oznaczać klęskę, jesli nie pojdzie za tym odpowiednia ilosc kursów, taryfa i dojazdówki do stacji- mozna by wspolpracowac z busiarzami. Wszak w Brzesku dworzec jest daleko od centrum. W Tuchowie zaś stacja jest w centrum, tuż obok bloków, lecz niestety cena biletu odstrasza wszystkich. Sam pomysł jest dobry, tylko czy tym ma kierować MZPR .... ?
Byłbym wdzięczny za wszelkie informacje dotyczące projektu, to jest ciekawe, a i ja chciałbym być w temacie.
Pułtuś, coś nie bardzo z Twoją wiedzą. Szczucinka wg PLK ma na całej długości szlakową 40 km/h (mimo tego, że w okolicy Dąbrowy Tarnowskiej na torze rosną spore brzózki , do Żabna szlak jest nadal używany raz w tygodniu, a do tarnowskich zakładów 3 razy w tygodniu - zdawki wyjeżdżają po 7 z Tarnowa Filii a z Tarnowa wyjeżdżają zwykle po przyjeździe Jaworzyny z Krakowa).
Odcinek Tarnów - Żabno jest naprawdę w stanie względnie dobrym, wyciąć krzaczory, oczyścić i uzupełnić podsypkę, podbić, oznakować przejazdy i gotowe, zrobić perony choćby krawędź i wysypać tłuczniem (niski koszt) i gotowe...
Informacja o projekcie tego tarnowskiego bubla aglomeracyjnego pojawiły się z końcem ubiegłego roku, a w ostatnich tygodniach ze 2, 3 razy w tarnowskich dodatkach do prasy... ale nie potrafię ich teraz odgrzebać. Było tam podane właśnie takie potworkowe cudo Tuchów - Brzesko, argumenty były takie, że na wschód się nie da, bo zaraz jest teren zbetoniałego PZPRu, a szczucinka niedostosowana...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum