Większa część wagonów zostaje w Gdyni, z tego co mi wiadomo. Do Kudowy wjeżdżały trzy albo cztery wagony. A przy obecnej długości PIC-owych pociągów więcej niż 4 wagony do Helu- przynajmniej z Jeleniej Góry- jechać nie będzie.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Pamiętajmy też o sezonach PIC-u na helskiej. Choć ci raczej dogadają się z kargulami o SU46. Ale pamiętam, że nawet PIC pożyczał od PR SP32, tyle że na kudowiankę.
Przecież IC będzie targać składy swoimi SM42 po helskiej.
A po co remontować SU 45, lepiej wynająć BR 232 lub BR 218 od Niemców.
Poczciwe Fiaty nie są takie nieekonomiczne.Przy składach 3-4 wagonowych żadan lok nie jest ekonomiczny-no może SM-42,ale jak Fiat ma za sobą 8-9 wagoników i V ro0zkladowa 80-1000km to wtedy pokzują na co ie stać.
Przewozy Regionalne prowadzą przetarg na sprzedaż dziewięciu lokomotyw SP32 oraz 4 lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07. Nie trzeba ich złomować po zakupie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum