Zdecydowanie brakuje połączeń do Leszna i Poznania o 15:00!
Amen! Zwłaszcza do Leszna. Mnóstwo ludzi dojeżdża do szkół z Widzimia, Wroniaw, a nawet z Włoszakowic. Znam uczniów, którzy dojeżdżają rowerem, albo są podwożeni samochodem na przystanek do Perkowa, albo Błotnicy i dalej jadą pociągiem do Wolsztyna.
Dziś o 15:30 szynobus SA 108 - ?? ( zntk Poznań ) miał opóźnienie ponieważ wysiadła mu sprężarka dojechał z przeglądu w Lesznie i został podstawiony a następnie już się popsuł i z powrotem po 15 minutach pojechał na przegląd . Pył opóźniony ponad 110 minut .
Od poniedziałku 14 marca linię i korzystających z przejazdów pociągami zaszczycą trzy pary pociągów prowadzone parowozami.
Na tę okazję skrojono odpowiednie dla nich rj. W tym miejscu to co będzie atrakcją dla miłośników trudno będzie pogodzić z tymi którzy będą musieli korzystać z tego rodzaju pociągów.
No tak. Później tego pociągu się nie dało przesunąć. Uczniowie i pracownicy dojeżdżający tym pociągiem poprostu biegną przed siebie. Gorzej jeśli ktoś pracuje na drugim końcu miasta i musi dojeżdzać MZK.
Nie raz się jeszcze coś popsuje i pociąg zostanie odwołany.
To widać ze z PKP Cargo doszli do porozumienia.
Ciekawe skąd wezmą Wagony skoro w Lesznie są braki.
Wagony wezmą z pociągów z Wolsztyna do Poznania. Szkoda, że te zmiany są teraz. Gdyby były na jesień, to ludzie szybko przekonali by się do parowozów, przez ich niską awaryjność w zimie, w porównaniu do szynobusów.
Odnośnie powrotu parowozów na linię Zbąszyń - Leszno to wystarczy posłuchać pasażerów aby wiedzieć do czego są przekonani. Chcą podróżować czystymi składami z krótkim czasem przejazdu, ogrzewanym a w lecie z klimatyzacją.
Oni niestety już przestali być miłośnikami parowozów i trudno im się dziwić skoro poznali inne warunki podróżowania.
Dość mają brudnych , zakopconych i utytłanych sadzą wagonów.
Na drugiej szali są miłośnicy i hobbyści z kraju i ze świata, ale te interesy niestety ale będzie bardzo trudno pogodzić.
Nie ma co ukrywać ze wagony powinny być klimatyzowane tak jak szynobusy zntk poznań.
W dodatku jak się otworzy okna to wiatr zawieje dym i sadzę do wnętrza i okna trzeba zamykać ponieważ udusić się można.
Zobaczę jutro jak to będzie wyglądała podroż o 15:45 z Leszna tym starym gratem.
Szkoda, że nie dołożyli jakiegoś dodatkowego połączenia do Leszna. Mając więcej połączeń, niektóre w mniej komfortowych warunkach, to ludzie mimo wszystko by się przyzwyczaili.
Wie ktoś czemu Pol-miedż trans , Rail Polska jeżdżą na tej linii od kilku dni z węglarkami ??
Przed chwilą rail polska miał 30 węglarek i kierunek jazdy był na leszno nawet na przejazdach nie zwalniają tylko trąbka i jadą dalej.
szmitz, dziwne. Ja na linii 357 przed Grodziskę to widzę że wahadła te są prowadzone przez cargowskie maszyny z cargowskimi wagonami. PMT czy RP na Leszno-Zbąszynek jedzie pewnie z tłuczniem na budowę A2 do Lutola Suchego bądź Nietoperka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum