ylko w ramach poprawy oferty dla podróżnych zmieniono mu st. poś. w Warszawie i wydłużono o 48 min czas jazdy.
Raczej w ramach modernizacji CMK. W ogóle wszytskim pociągom na CMK wydłużono mocno czasy przejazdów. IC stoją potem przed czasem po 10 minut jak nie więcej na Zachodnim na przykłąd, albo wloką się 100-120, a i tak przed planem są.
Wczoraj widziałem wieczorny IR do Lublina (po 21 z Warszawy). 2 EZT w składzie, frekwencja za Warszawą na oko 40%. To nieźle, jak na 2 EZT i przeciwpotok.
Ciekawe, jaka była frekwencja do Warszawy, czy opłacało się dawać 2 EZT.
W niedzielę wieczorem ludzie powinni raczej wracać z Lublina do Warszawy do pracy czy na uczelnię (główny potok), w tym przypadku wracali z Warszawy w stronę Lublina (przeciwny potok). Taki skrót myślowy zapewne...
26.03.2011, Ostrów Wielkopolski
IR 38120 ,,Barbakan" Kraków - Szczecin
ET22-011+Bdhpumn+B+B+Bh
Frekwencja w dwójkach po 5-7 osób na przedział, w bohunie niemalże pełno na dolnym pokładzie, a bonanzie może z 10 osób. Film podeślę później
Durnota w woj. podlaskim, pociągi ''przemytnicze'' Białystok-Kuźnica B-Grodno-Kuźnica B-Białystok obsługiwane są przez dwie bardzo dobre jednostki które są ze skaju (a wiadomo że podlaskie tych jednostek ze skajem ma malutko) a mianowicie EN57-887 i EN57-775, powód UM powiedział że swoich jednostek nie wystawi na te pociągi,
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum