Ja luka? Żadnej luki nie ma
EU43 - Traxxy E 186 ( CARGO i RAIPOL )
EU44 - Husarz
EU45 - Siemensy E189
EU46 - to pewnie będzie Pol-Miedziowy Traxx
EU47 - KM-y
a ja mam pytanie czemu te traxxy PMT i KM nie będą nosić oznaczenia EU43? wiem że to inna wersja, no ale prosty przykład w Polsce też jest wiele wersji EU07 a jeżdżą pod jednym oznaczeniem.
Ps. Te E186 należące do Railpoola (jeżdżące w Lotosie) jakie maja numery w tym oznaczeniu z EU43?
Pytaj UTK czy innego madrego czemu takie oznaczenie dał. Wiem tylko ze KM-y Traxx w papierach pisze się jako EU47.
Te E186 co są obecnie w Lotosie, jak jeździły w PR to w analizie były podawane jako EU43-50x ( zależy który)
Ja luka? Żadnej luki nie ma
EU43 - Traxxy E 186 ( CARGO i RAIPOL )
EU44 - Husarz
EU45 - Siemensy E189
EU46 - to pewnie będzie Pol-Miedziowy Traxx
EU47 - KM-y
Ponieważ TRAXX`y eksploatowane w Polsce różnią się wyposażeniem to obstaję za wersją EU43. Różnica pomiedzy Pol Miedź`ą a KM w wyposazeniu lokomotywy jest niewielka.... maszyny te same, tylko przełozenie przekładni jest różne tak jak w EU07 i EP07
Za czym obstajesz to już Twoja osobista sprawa. We wnioskach o trasę składnych przez KM-y do PLK widnieje jak byk - EU47.
Stąd właśnie wiem jakie oznaczenie mają Traxxy KM-owe
Lokomotywy elektryczne oznaczane są w PKP trzema umieszczonymi obok siebie symbolami. Pierwszy to litera E - trakcja elektryczna. Drugi to odpowiednio przeznaczenie lokomotywy - U (uniwersalna). Cyfry za symbolem literowym oznaczają układ osi, sposób napędu, wielkość napięcia i rodzaj prądu oraz kolejność wprowadzenia do eksploatacji... 40-49 - lokomotywy z innym układem osi lub na inne napięcie. Czyżby napięcie zasilania silników trakcyjnych miało takie ważne znaczenie w stosunku do loków KM i MPT? Producent ten sam, tylko jest różnica ilości zębów w przekładni głownej... Nie mam dostępu do papierków złożonych do PLK
Ze swojej strony dodam że te lokomotywy mają oznaczenie PKP-owskie - EU47
Głupie, bo KM mogłyby sobie nawet darować to oznaczenie (w końcu to już nie "PKP"), a po drugie: błędne.
Według numeracji PKP powinno być EU12 (jeżeli EU11 zostały skreślone).
Przykład ER75 pokazuje, że można (ER to czysty wymysł KM, na Śląsk poszły przecież jako EN75...).
Poza tym choćby wszystkie loki czeskie (skodziny) nie mają żadnych oznaczeń PL. Zostały tak, jak wyszło z Czech - 163, 181, 182 (byłoby EU11/12/13, ET24/25etc)
"ktoś"mógł wymusić oznaczenie class 66 jako np ST48, a jednak tego nie zrobił etc. Podobnie z ITL/Lotos/...: E186 (traxx), 189 (eurosprinter).
Z resztą zaraz i tak najważniejszy może się okazać numerek jakiś tam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum