W sezonie czeka się około 4 tygodnie. Musisz brać pod uwagę, że jest dużo wniosków i czasem jak baba w biurze od FIPów jest na urlopie, to nie ma się kto tym zająć.
Podsumowując - w sezonie to możesz czekać i miesiąc, a możesz i 2 tygodnie. Zadzwoń po 2 tygodniach do zakładu i zapytaj się, czy są jakieś wieści odnośnie twojego biletu
Iktorn, czy chcesz powiedzieć, że w centrali PKP S.A. gdzie ludzi siedzi jak psów, biletami FIP zajmuje się tylko jedna baba i jej urlop powoduje paraliż w realizacji wniosków?
Paszczak, chodziło mi o osobę, która zajmuje się tym w biurze w zakładzie. To u niej wypełniamy i składamy wniosek, a następnie jest on przesyłany do centrali.
Do Centrali PKP SA oczywiście. Czyli na ul. Szczęśliwicką w Warszawie.
PS. Pod koniec lipca b.r. czekałem na FIPy nie całe dwa tygodnie. Doszedłem do wniosku że najdłużej to schodzi się we własnym biurze z wysłaniem wniosków. w Ciągu nie całych 7 dni (w tym był jeszce weekend miałem już wystawiony FIP (data na bilecie ). Także termin zależy bardziej od swojego biura niż od opieszałości w Centrali PKP SA
_________________ Jestem dyspozytorem własnego toru...
W mojej firmie panuje taka zasada ze wnioski na bilety są wysyłanie bardzo szybko lecz problem tkwi w tym ze po wystawieniu bilety trafiają do naszej centrali w Warszawie z której mozna go odebrac osobiscie lub liczyc na odrobinę szczescia ze ktos byc moze sam Pan Dyrektor przywiezie nam go po spotkaniu z prezesem tak ze moze to trwac bardzo długo .A co chodzi o Panią która wystawia bilety w centrali to bardzo kompetentna osoba i na dodatek bardzo pomocna .Kiedys czekalismy z kolegami na bilet Turecki trochę przeliczając sie z czasem i ta Pani nie widziała w tym problemu by odebrac bilety osobiscie na następny dzień po przysłaniu biletu z Turcji
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum