To może w ogóle usunąć odpowiednie wątki i będzie po kłopocie...
Tak samo można robić z wątkami przy pociągach TLK, czyli usuwać posty na przykład starsze niż kilka miesięcy, bo po co przeglądać tak stare filmy, skoro zestawienia powielają się i ciągle się zmieniają.
mk1992, O ile dobrze pamiętam kiedyś ten wątek tyczył się także frekwencji, więc na filmie ją najlepiej widać. Poza tym kolego są wagonowe składy REGIO, jak również pociągi interREGIO! Dla mnie np jest istotne czy na danych liniach kursują spoty, kible full plastik czy normalne z dermą
a może ktoś kiedyś będzie chciał odszukać informacje o EN57-1234 i każdy filmik z nim będzie dla niego interesujący(będzie info kiedy gdzie jechał itp:P)
Raczej w ramach modernizacji CMK. W ogóle wszytskim pociągom na CMK wydłużono mocno czasy przejazdów. IC stoją potem przed czasem po 10 minut jak nie więcej na Zachodnim na przykłąd, albo wloką się 100-120, a i tak przed planem są.
Po CMK, gdy lokomotywa jest jest na 160 km/h, nie można sobie jechać na zasadzie widzimisię bo "przecież i tak będę przed czasem". Te Vmax 100 km/h na części CMK to po prostu ograniczenie prędkości na jednotorze między Włoszczową Płn. a Olszamowicami na skutek robót torowych. Po reszcie CMK pociąg jedzie (jak ma loka odpowiedniego i pomocnika maszynisty) a maksymalną prędkością.
mk1992, O ile dobrze pamiętam kiedyś ten wątek tyczył się także frekwencji, więc na filmie ją najlepiej widać. Poza tym kolego są wagonowe składy REGIO, jak również pociągi interREGIO! Dla mnie np jest istotne czy na danych liniach kursują spoty, kible full plastik czy normalne z dermą
no tylko jezeli dane polaczenie jest na kiblach to po co to wrzucac? jezeli zamiast kibla pojawia sie wagony to i owszem bo to bedzie cos nowego. a co do frekwencji to jak pociag jedzie zalozmy powyzej 50 kmh to trudno ja zaobserwowac na filmiku. po prostu zamiast wrzucac filmiki typu : polaczenie X zazwyczaj na kiblu i dzisiaj tez na kiblu to niech ludzie wrzucaja filmiki wtedy gdy cos sie zmienilo. mysle ze kwestia poruszona przez mk1992 jest sluszna, by nie zasmiecac forum bzdetami. ale koniec oftopa z mojej strony
Regio 5740/1 Toruń Główny - Poznań Główny
Skład: ET22 + bonanza + bohun + bohun.
W ostatnim bohunie było pusto bo jakiś żul wcześniej zżygał się i większość uciekła do innych wagonów.
Katowice 08.04.2011r.
InterRegio Podkarpacie Gliwice-Rzeszów
EN57-1035+1068
w EN57-1035 przedziały jak w ED72 w EN57-1068 skaj, obie jednostki z przedziałami 1 klasy
frekwencja ok. 40%
Dzisiejszy RE Mazowsze Poznań - Warszawa.
ET22+wars+2*+2*+2
2*- wagony Malboro
Po 1 nie WARS a bar....wars jest tylko w pociagach IC i WARS jest chorą patologiczno-pasożytniczą wizytówką komuny....a więc błąd rzeczowy! Poza tym trzeba ludzi oduczać określenia wszystkich barów warsami...
Po 2 trzeci Marlboro stoi na awarię hamulców - w piątek zacięły się w drodze do Wawy - w Koninie odbyły sie widowiskowe manewry z ludźmi i odłączanie środkowego tego właśnie wagonu ze składu. W drodze powrotnej wagon został doczepiony do Mazowsza zaraz za lokomotywą.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 10-04-2011, 16:19
pospieszny napisał/a:
Wczorajszy "Wielkopolanin" do SWR dotarło 9 pasażerów którzy opuścili pociąg na trzech planowych postojach w Stalowej Woli.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum