Więc decydujemy, albo Tychy - Orzesze Jaśkowice, albo Tychy - Katowice Janów - Katowice Zawodzie. Osobiście proponuję drugą opcję.
Tychy-Orzesze to całkiem mozliwe, że jeszcze będzie można przejechac w przyszłości. Natomiast Murcki-Janów-Zawodzie albo teraz albo nigdy. I jak z tą datą ?
ODCINEK 1:
Katowice – Katowice Zawodzie – Katowice Szopienice Południowe – Sosnowiec Południowy – Sosnowiec Dańdówka – Sosnowiec Porąbka
Długość: 15,853 km.
Koszt: 71,37 zł.
ODCINEK 2:
Sosnowiec Porąbka – Sosnowiec Kazimierz – Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce – Dąbrowa Górnicza Wschodnia
Długość: 9,744 km.
Koszt: 41,10 zł.
ODCINEK 3:
Dąbrowa Górnicza Wschodnia – Sosnowiec Maczki – Jaworzno Szczakowa Lokomotywownia – Jaworzno Szczakowa
Długość: 9,044 km.
Koszt: 39,95 zł.
ODCINEK 4:
Jaworzno Szczakowa – Jaworzno Szczakowa Lokomotywownia – Sosnowiec Maczki – Dąbrowa Górnicza Południowa – Dąbrowa Górnicza Ząbkowice
Długość: 15,760 km.
Koszt: 69,82 zł.
ODCINEK 5:
Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Sosnowiec Główny – Katowice Szopienice Południowe
Długość: 19,900 km.
Koszt: 102,91 zł.
ODCINEK 6:
Katowice Szopienice Południowe – Szabelnia – Katowice Szopienice Północne
Długość: 2,52 km.
Koszt: 11,69 zł.
ODCINEK 7:
Katowice Szopienice Północne – Katowice Dąbrówka Mała – Siemianowice Śląskie – Chorzów Stary – Bytom
Długość: 17,280 km.
Koszt: 72,56 zł.
ODCINEK 8:
Bytom – Bytom Karb - Bytom Północny - Bytom Bobrek – Zabrze Biskupice – Zabrze Północne – Zabrze Maciejów Północny - Zabrze Makoszowy
Długość: 24,038 km
Koszt: 89,91 zł
ODCINEK 9:
Zabrze Makoszowy – Gierałtowice – Knurów
Długość: 11,89 km
Koszt: 39,06 zł
ODCINEK 10:
Knurów – Zabrze Makoszowy – Ruda Bielszowice – Ruda Kochłowice – Panewnik – Katowice Ligota
Długość: 28,571 km.
Koszt: 116,43 zł.
ODCINEK 11:
Katowice Ligota – Katowice Ochojec – Katowice Kostuchna – Tychy
Długość: 15,174 km.
Koszt: 63,77 zł.
ODCINEK 12:
Tychy - Wyry - Orzesze Miasto - Orzesze Jaśkowice
Długość: 17,067 km.
Koszt: 69,14 zł.
ODCINEK 13:
Orzesze Jaśkowice - Orzesze - Mikołów - Katowice
Długość: 26,921 km.
Koszt: 126,40 zł.
Łączna długość trasy: 213,762 km.
Łączny koszt dostępu do infrastruktury: 914,11 zł.
Czyli teraz koszt dostępu do infrastruktury mamy prawie o połowię tańszy. Niemniej jednak cały czas czekamy na odpowiedź kolegi @RysiekChaszcz na forum kolejowym, czy PR-y biorą 50 zł. za każdy kilometr i wtedy reszta kosztów (energia, dostęp do torów, maszynista, konduktor i kierownik) nas nie interesują, czy jest to koszt samego wypożyczenia składu? Niemniej jednak wydaje mi się, że w to 50 zł. są już wliczone wszystkie koszta. Gdyby było inaczej, to przecież w 2006 nie zorganizowano by podobnego przejazdu.
Jeśli chodzi o plan imprezy, nie wnoszę już do niego ŻADNYCH poprawek i zmian. Czekam tylko na zatwierdzenie przez @nynusia, jeśli nie będzie miał żadnych uwag, to taki plan przedstawię w poniedziałek panu Gardoniowi. Co do "foto stopów" - kwestia do ustalenia. Przedyskutuję to jeszcze z @nynusiem.
Co do daty imprezy. 18 czerwca 2011 roku (sobota) - początek o 8 rano na katowickim dworcu, koniec +/- o 16 również na katowickim dworcu. Oczywiście jeśli PR-ka powie, że 18 im nie odpowiada, to będziemy musieli pomyśleć nad innym terminem. Jednak jestem dobrej myśli i wierzę, że nie będą nam rzucać kłód pod nogi w tej kwestii.
Ostatnio zmieniony przez katowicer dnia 05-04-2011, 12:51, w całości zmieniany 2 razy
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-04-2011, 11:51
mk1992, Nynuś potwierdził mi te 50pln od kilometra on też to słyszał bo był na tej imprezie.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-04-2011, 11:55
Czyli mamy 214,865 km.*50 zł.=10743,25 zł. Trochę drogo, ale wszystko zależy, ile osób pojedzie. Jeśli chętnych będzie 50 osób, to mamy 214,86 zł. za bilet, jeśli 150, to 71,62 zł.
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-04-2011, 11:57
Mam to co szukałem koszt dostępu do torów to w Polsce około 30% wszystkich kosztów. Więc 50pln za km na np. Dąbrowa Górnicza - Zawiercie w stosunku do np. Katowice Ligota - Katowice Ochojec na naszych zdezelowanych dziurach powinien obniżyć koszty ogólnie o około 15% licząc że np.te dziury są tańsze o 50% niż E65 v max 120km/h
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-04-2011, 11:59
W takim razie pozostaje nam wytargować z Gardoniem niższą cenę na niektórych liniach (głównie tych nieużywanych przez pasażery).
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-04-2011, 12:23
mk1992, Ja mam jeszcze jeden pomysł ale to czysta korekta z Bytomia na Bytom Karb a z Bytomia Karb na Bytom Bobrek? Co ty na to?
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-04-2011, 12:24
Masz na myśli zaliczenie łącznicy towarowej Bytom Karb - Bytom Bobrek? Czemu nie, tyle tylko, że ona ma zaledwie 900 metrów i nie ma tam nic wartego uwagi poza KWK Bobrek - Centrum. Korektę mogę wprowadzić, jeśli PLK-a się nie zgodzi, to najwyżej pojedziemy prosto na Bobrek.
Mam pytanie. Katowice Szopienice Południowe - Szabelnia - Katowice Szopienice Północne <- rozumiem, że w Szabelni zmiana kierunku jazdy?
Ostatnio zmieniony przez katowicer dnia 05-04-2011, 12:26, w całości zmieniany 1 raz
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-04-2011, 12:25
Tak ale i tak podnosi to ilość linii nie do zaliczenia:)
[ Dodano: 2011-04-05, 13:31 ]
No i ostatnia mikro korekta propozycja - z Maciejowa Północnego na Zabrze Północ 1 łącznicą nie przez Gliwice. Moim zdaniem to większy "prestiż" zaliczania gdyż do Gliwic czymś jeszcze dojedziesz z Bytomia a ta łącznica nie wiem czy widziała skład pasażerski. Raczej nie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum