Teraz już definitywnie nie przyjmuję wniosków o wprowadzenie zmian w planie imprezy. Ta kwestia zostaje zamknięta (@nynuś, przejrzyj to raz jeszcze i napisz mi na PW, czy wszystko jest w porządku).
Wieczorem postaram się przedstawić Wam spis wszystkich "foto stopów" i stacji/posterunków, gdzie konieczne będą zmiany kierunku jazdy. Najpierw jednak muszę mieć potwierdzenie od @nynusia, że plan jest OK i PLK-a nam go zaakceptuje.
11)Katowice Ligota - Mikołów- Orzesze Jaśkowice
12)Orzesze Jaśkowice - Orzesze Miasto - Wyry - Tychy ( trakcja jest , szlak przejezdny)
13) Tychy - Tychy Zachodnie - Tychy Miasto - Tychy Zachodnie - Tychy (trakcja kończy za stacją Tychy Miasto w kierunku Bierunia)
14) Tychy - Katowice Kostuchna - Katowice Murcki - Podg Staszic - Katowice Ochojec - Katowice Ligota
15) Katowice Ligota - Katowice Ochojec - Katowice Muchowiec - Katowice Janów - Stawiska - Katowice Szopienice Płd - Katowice Zawodzie - Katowice Osobowa (peron 5) lub (peron 4)
Początek do w/w punktów jest ok:)
Szlak Tychy - Mysłowice Wesoła już nie istnieje fizycznie. Został tylko wiadukt nad drogą do Katowic i to bez torów.
Czasowo nie ma możliwości podjechać do Cieszyna czy Pawłowic. Jest to niewykonalne. Zwłaszcza że na większej części poruszamy się 40km/h ze względu na brak znajomości szlaków przez mechanika.
Znajomości szlaków większość mechów ma na odcinkach:
1) KATOWICE - Katowice Zawodzie - Katowice Szopienice Południowe - Sosnowiec Południowy - Sosnowiec Porąbka
2) Sosnowiec Porąbka - Sosnowiec Kazimierz - Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce - Dąbrowa Górnicza Wschodnia
bez problemów powinno być tam są normalnie pasażery
3) Dąbrowa Górnicza Wschodnia - Sosnowiec Maczki - Jaworzno Szczakowa Lokomotywownia - Jaworzno Szczakowa
4) Jaworzno Szczakowa - Jaworzno Szczakowa Lokomotywownia - Sosnowiec Maczki - Dąbrowa Górnicza Południowa - Dąbrowa Górnicza Ząbkowice
pasażery nie kursują od nie tak dawna to myślę że dałoby radę
5) Dąbrowa Górnicza Ząbkowice - Sosnowiec Główny - Katowice Szopienice Południowe
regularny ruch zero problemu
6) Katowice Szopienice Południowe - Szabelnia - Katowice Szopienice Północne
do Szabelni nie ma problemu. Potem nie wiadomo
7) Katowice Szopienice Północne - Katowice Dąbrówka Mała - Siemianowice Śląskie - Chorzów Stary - Bytom
Od Chorzowa Starego do Bytomia nie ma problemu , normalny ruch.
8) Bytom - Bytom Karb - Bytom Północny - Bytom Bobrek - Zabrze Biskupice - Zabrze Północne - Gliwice
Nie ma problemów na odcinkach Bytom - Karb , Bobrek -Biskupice - Północne - Gliwice
9) Gliwice - Gliwice Sośnica - Zabrze Makoszowy - Gierałtowice - Knurów
bez problemu do odejścia na Sośnicę a dalej nie wiem bo kilka miesięcy temu jakieś objazdy były
10) Knurów - Zabrze Makoszowy - Ruda Bielszowice - Ruda Kochłowice - Panewnik - Katowice Ligota
Tutaj zupełnie nie wiem bo dawno nic nie jechało pasażerskiego
11)Katowice Ligota - Mikołów- Orzesze Jaśkowice
normalny ruch pasażerski
12)Orzesze Jaśkowice - Orzesze Miasto - Wyry - Tychy ( trakcja jest , szlak przejezdny)
ok 2-3 tygodnie temu jechały tam objazdem klopy podobno do Rybnika
13) Tychy - Tychy Zachodnie - Tychy Miasto - Tychy Zachodnie - Tychy (trakcja kończy za stacją Tychy Miasto w kierunku Bierunia)
normalny ruch pasażerski
14) Tychy - Katowice Kostuchna - Katowice Murcki - Podg Staszic - Katowice Ochojec - Katowice Ligota
szlak towarowy całkowicie przejezdny , objazdy były zimą
15) Katowice Ligota - Katowice Ochojec - Katowice Muchowiec - Katowice Janów - Stawiska - Katowice Szopienice Płd - Katowice Zawodzie - Katowice Osobowa (peron 5) lub (peron 4)
szlak od Ligoty do Stawisk towarowy przejezdny od Ochojca do Stawisk długi brak pasażerów na objeździe , od Stawisk przy zjeździe z trójkąta do Katowic Osobowej normalny ruch
Nie wiem jak ze szlakiem Biskupice - Zabrze Północ 1
Co do Szabelni to z tego co wiem zmiana kierunku byłaby chyba konieczna
_________________ PKP PLK - SWOJE KADRY BETONUJEMY PROFESJONALNIE
ODCINEK 1:
Katowice – Katowice Zawodzie – Katowice Szopienice Południowe – Sosnowiec Południowy – Sosnowiec Dańdówka – Sosnowiec Porąbka
Długość: 15,853 km.
Koszt: 71,37 zł.
ODCINEK 2:
Sosnowiec Porąbka – Sosnowiec Kazimierz – Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce – Dąbrowa Górnicza Wschodnia
Długość: 9,744 km.
Koszt: 41,10 zł.
ODCINEK 3:
Dąbrowa Górnicza Wschodnia – Sosnowiec Maczki – Jaworzno Szczakowa Lokomotywownia – Jaworzno Szczakowa
Długość: 9,044 km.
Koszt: 39,95 zł.
ODCINEK 4:
Jaworzno Szczakowa – Jaworzno Szczakowa Lokomotywownia – Sosnowiec Maczki – Dąbrowa Górnicza Południowa – Dąbrowa Górnicza Ząbkowice
Długość: 15,760 km.
Koszt: 69,82 zł.
ODCINEK 5:
Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Sosnowiec Główny – Katowice Szopienice Południowe
Długość: 19,900 km.
Koszt: 102,91 zł.
ODCINEK 6:
Katowice Szopienice Południowe – Szabelnia – Katowice Szopienice Północne
Długość: 2,52 km.
Koszt: 11,69 zł.
ODCINEK 7:
Katowice Szopienice Północne – Katowice Dąbrówka Mała – Siemianowice Śląskie – Chorzów Stary – Bytom
Długość: 17,280 km.
Koszt: 72,56 zł.
ODCINEK 8:
Bytom – Bytom Karb - Bytom Północny - Bytom Bobrek – Zabrze Biskupice – Zabrze Północne – Zabrze Maciejów Północny - Zabrze Makoszowy
Długość: 24,038 km
Koszt: 110.69 zł
ODCINEK 9:
Zabrze Makoszowy – Gierałtowice – Knurów
Długość: 11,89 km.
Koszt: 48.88 zł.
ODCINEK 10:
Knurów – Zabrze Makoszowy – Ruda Bielszowice – Ruda Kochłowice – Panewnik – Katowice Ligota
Długość: 28,571 km.
Koszt: 116,43 zł.
ODCINEK 11:
Katowice Ligota - Mikołów- Orzesze Jaśkowice
Długość: 21,689 km.
Koszt: 100,66 zł.
ODCINEK 12:
Orzesze Jaśkowice - Orzesze Miasto - Wyry - Tychy - Tychy Miasto
Długość: 20,789 km.
Koszt: 84,13 zł.
ODCINEK 13:
Tychy Miasto - Tychy - Katowice Kostuchna - Katowice Murcki - Podg. Staszic - Katowice Ochojec - Katowice Ligota
Długość: 18,896 km.
Koszt: 78,76 zł.
ODCINEK 14:
Katowice Ligota - Katowice Ochojec - Katowice Muchowiec - Katowice Janów - Stawiska - Katowice Szopienice Płd - Katowice Zawodzie - KATOWICE
Długość: 20,779 km.
Koszt: 93,69 zł.
Łączna ilość kilometrów: 236,753 km.
Łączny koszt dostępu do infrastruktury: 1042,64 zł.
Taki plan i szacowany kosztorys dostępu do infrastruktury przedstawię panu Gardoniowi. Czy uda mi się wywalczyć tańsze koszta dostępu do torów na szlakach towarowych? Nie wiem, zobaczymy w poniedziałek.
Powyższa wersja planu imprezy jest wersją ostateczną, dlatego nie przyjmujemy już żadnych uwag i próśb o zmianę czegokolwiek. No, chyba, że PLK-a nam zablokuje wjazd na jakąś stację czy linię, wtedy będziemy myśleć, jak zmienić plan.
Tak jak wcześniej wspomniałem, wieczorem przedstawię plan "foto stopów" i spis stacji/posterunków, gdzie będziemy zmieniać kierunki jazdy.
Pojawiła się też konsternacja, czy prosimy PR Katowice o SPOT'a, czy o zwykłego kibla? Ja proponuję jednostkę 1035.
Ostatnio zmieniony przez nynuś dnia 05-04-2011, 13:23, w całości zmieniany 1 raz
Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, że w mojej miejscowości pojawi się ten pociąg, naprawde strasznie dużo to dla mnie znaczy! Obowiązkowo będę musiał się wybrać na tą wycieczkę. Obiecuję również ze swojej strony reklamę na blogu i na fb. Mam znajomego grafika, który zna się na rzeczy i jak bym go poprosił to na pewno by przygotował dla nas jakiś fajny motyw reklamowy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum