Ciekawe czy byłby tym kupnem zainteresowany UMWL, bo za 5 mln. + po 5 mln. za rozsądną (koniecznie siedzenia)modernizację jednego pojazdu- 30 mln. i mielibyśmy 5 ładnych EZTów. wszystkie dalekobieżne osobówki (Chełm- Terespol) i połowa na Chełm dęblin mogłaby być wtedy na zmodernizowanych jednostkach. Przypomnę, że przy przetergu na szynobusy do zagospodarowania była kwota 40 mln.
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Myślę, iż w tym wypadku trzeba przeglądnąć przetargi w UM różnych województw. Gdzieś kibelki są już zakontraktowane, po modernie w Pesie czy innym ZNTK
PS. We Wrocławiu stoi trochę ezt w stanie agonalnym. Ciekawe kiedy przetarg
Hmm.. Ja to rozumiem tak-> krzyżówka leasingu i kupna. UMWL kupuje kible (od razu spłaca całość), po czym wysyła je na modernizacje (i to jest leasingowane), wzglednie kible kupuje podmiot który będzie je potem leasingował dla UMWL (ale najpierw wysyła na moderne). chyba nawet bardziej to drugie bym stawiał
po czym wysyła je na modernizacje (i to jest leasingowane),
a po zakończeniu okresu leasingowania modernę by wyjęli i oddali leasingodawcy. Przetarg jest na leasing taboru już po modernizacji. Właścicielem jego będzie bank. Chyba że coś źle rozumiem.
Tak. ale na koniec okresu leasingowania mozesz za psie pieniadze przejać na własność.. działa troche jak kredyt pod zastaw, ale chyba inaczej oprocentowanie/opodatkowanie działa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum