Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Reaktywacja linii nr 281
Autor Wiadomość

Krajan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Gru 2010
Skąd: Sępólno

PostWysłany: 23-04-2011, 21:56    Odpowiedz z cytatem

Witam kolegów i koleżanki:) w związku z tym, że 16.04.2011 linią nr 281 przetaczał się pociąg specjalny mam pytanie czy ktoś ma może jakieś zdjęcia lub filmy, które uwieczniają te piękne momenty kiedy po 11 latach przejechał przez sępólno pociąg osobowy??
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 23-04-2011, 21:59   

http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=13184
Powrót do góry

sz89 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Gru 2011
Skąd: Chojnice

PostWysłany: 11-04-2012, 14:20    Odpowiedz z cytatem

Coś się ruszyło w sprawie reaktywacji tej linii?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 11-04-2012, 15:59    Odpowiedz z cytatem

Na razie cisza, by coś z tego było muszą się dogadać marszałkowie 4 województw lub by ktoś w u pana Ministra Nowaka musiał załatwić wpisanie ja do rejestru linii o znaczeniu państwowym .Wtedy będzie kasa na modernizacje i rewitalizację . W dodatku ta linia ma problem bo 150km jest bez druta zaś reszta też jakieś 150km od Gniezna przez Wrześnię - Jarocin - Krotoszyn do Oleśnicy Rataje co prawda jest pod drutem ,ale stan torów kiepski . Trochę wyremontowali między Żerkowem i Orzechowem , no i coś tam za Krotoszynem .Nie pamiętam już jaka jest szlakowa od Chojnic do Gniezna ,ale też chyba taka sobie.

[ Dodano: 11-04-2012, 17:00 ]
A dla przypomnienia, to na odcinku Gniezno - Września - Jarocin jest to linia dwutorowa .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 11-04-2012, 17:13    Odpowiedz z cytatem

W pierwotnym założeniu miała iść po całości jako dwutor, jako pewnego rodzaju obwodnica.

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sz89 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Gru 2011
Skąd: Chojnice

PostWysłany: 11-04-2012, 19:06    Odpowiedz z cytatem

A odcinek Nakło - Chojnice jak wygląda? Wymaga modernizacji?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 11-04-2012, 19:38   

Sporo 50 tek z ograniczeniami do 30 km/h
Powrót do góry

sz89 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Gru 2011
Skąd: Chojnice

PostWysłany: 11-04-2012, 20:13    Odpowiedz z cytatem

To szkoda. Bo ten odcinek miałby potencjał i na pewno byłby rentowny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 11-04-2012, 20:34    Odpowiedz z cytatem

Skoro rentowne nie są 3xEN57 z frekwencją 1500% na Gdynia - Malbork to gdzie tam będzie rentowność Smile Nie neguję tego że ten odcinek miałby potencjał, bo uważam że tam by mogło jeździć sporo ludzi (więc SA134 odpada Smile ) Ale OK, wszyscy wiemy dokładnie o co chodzi Smile

Prędkość powinni tam dać Vmax 80km/h bo mniej to by nie miało specjalnie sensu. Przy takiej prędkości to godzina z groszami i się jest na miejscu. W Więcborku mijanki i skomunikowania więc tam by się dłużej stało Razz

Tę linię uwalił lipny rozkład, 4 pary to ciut mało, teraz jeszcze granica województwa więc pociąg transgraniczny. Może się kiedyś dogadają, może jakiś przetarg zrobią, cokolwiek, niech tam coś jeździ...

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pigiel16 Płeć:Mężczyzna
Nowy


Dołączył: 08 Sty 2013

PostWysłany: 08-01-2013, 02:36    Odpowiedz z cytatem

Witam serdecznie,
Jak większość osób tutaj również jestem zwolennikiem przeprowadzenia rewitalizacji na linii nr 281 a co za tym idzie przywrócenia ruchu pasażerskiego na odcinku Gniezno - Chojnice.
Postanowiłem poruszyć temat rewitalizacji w mojej pracy inżynierskiej, którą piszę (studiuje budownictwo - specjalizacja: drogi kolejowe). Planowałem w niej zamieścić również część poświęconą historii owej linii, jednak w ZLK w Bydgoszczy powiedziano mi, że takie informacje "przepadły" w związku z licznymi reorganizacjami PKP. W związku z tym zwracam się z prośbą do Was, drodzy użytkownicy.
Jeśli ktoś z was ma jakieś informacje, artykuły bądź po prostu wiedzę na temat historii owej linii (szczególnie) na temat odcinka Nakło - Chojnice, bądź możecie zasugerować mi jakieś pozycje w literaturze uprzejmie proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krajan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Gru 2010
Skąd: Sępólno

PostWysłany: 13-01-2013, 20:49    Odpowiedz z cytatem

Co do historii tej linii to jest kilka pozycji literaturowych. Na ile są one odpowiednie i prawdziwe trzeba ocenić samemu. Możesz powiedzieć coś więcej na temat Twojej pracy?? Możę konkretniej uda się mi Tobie pomóc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 7 z 7 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl