Frekwencję miał słabą, zazwyczaj kilka osób jechało na cały skład. Nie wiem czy to nie był czasem podsył do Legnicy? Rozkład wyglądał tak: Wrocław Gł. 3:57, Strzelin 4:34, Kamieniec Ząbkowicki 5:21, Jaworzyna Śląska 6:26, Legnica 7:30, odjazd z Wrocławia z peronu 4.
_________________ Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
To był podsył na podsudecką, bo Kozłomy można było obrządzać tylko we Wrocławiu. Podczas awarii Kolzłomów, a zdarzało się to bardzo często, jeździł skład wagonowy. Gdy to okazało się za drogie wprowadzono KKA, która wykończyła prawie całkowicie podsudecką.
Dzisiaj pociąg regio R-6841 Relacji Wrocław Gł-Szczecin Gł melduje się na stacji Rudna Gwizdanów z frekwencją około 150%, na stacji R.Gwizdanów do pociągu wsiada 5 osób(jest już problem z wejsciem).
Dlatego też dzisiejszy pociąg REGIO z Wrocławia Gł. (15.24) do Lubania Śl. podstawiono na nowo wyremontowany peron 5. Podstawiono go ok. godz. 15.20 bez jakichkolwiek zapowiedzi przez megafon. A ponieważ na peronie 5 nie ma żadnych tablic wyświetlających dokąd stojący tam pociąg jedzie, pasażerowie zmuszeni są do pytania się nawzajem.
Dokładnie ja wtedy byłem na szkoleniu i na ten pociag czekałem, stalem na 3 peronie i cisza nic nie gadali,wiec nagrywalem sobie składy.cisza z megafonu,wiec myslalem ze odwolany.a co sie okazalo odjechal.złodziejstwo i tyle!musiałem czekać prawie 2h;/
Z taką sytuacją spotkałem się nie pierwszy raz. Sam doświadczyłem dwa razy sytuacji gdzie czekaliśmy w kilkadziesiąt osób na pociąg na peronie 3 i w godzinie odjazdu "zapowiadarka" przez megafon informuje, że pociąg odjeżdża... z peronu 5.
_________________ Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
25.04.2011
R-66227 Wrocław Główny-Jelenia Góra
Miejsce wejścia: Wrocław Zachodni
Cel: Jelenia Góra
Frekwencja: przy wsiadaniu około 20 osób na całą jednostkę
[ Dodano: 25-04-2011, 08:50 ]
Raport frekwencji R-66227 z trasy
Stacja: Jaworzyna Śląska
Frekwencja: przed wjazdem na stację 19 osób, po odjeździe 17 osób (plus 2-osobowa drużyna konduktorska i maszynista- razem 20 osób
[ Dodano: 25-04-2011, 09:25 ]
Raport frekwencji R-66227 z trasy
Stacja: Wałbrzych Miasto
Frekwencja: przed wjazdem na stację 14 osób, po odjeździe ze stacji 11 osób (plus obsługa pociągu- razem 14 osób)
[ Dodano: 25-04-2011, 09:40 ]
Raport frekwencji R-66227 z trasy
Stacja: Wałbrzych Główny
Frekwencja: przy wjeździe na stację 11 osób, po odjeździe 13 osób (plus obsługa, razem 16 osób)
Informacje dodatkowe: semafory A1 i A2 czarne, jazda na rozkaz "S"
[ Dodano: 25-04-2011, 10:32 ]
Raport frekwencji R-66227 z trasy
Stacja: Marciszów
Frekwencja: przed wjazdem na stację 13 osób, po odjeździe 14 osób (plus obsługa pociągu- razem 17 osób)
Informacje dodatkowe: od Marciszowa pociąg jedzie torem niewłaściwym, v=50 km/h
[ Dodano: 25-04-2011, 11:27 ]
Raport końcowy frekwencji pociągu R-66227 z dnia 25.04.2011
Stacja: Jelenia Góra
Skład: EN57-820
Ilość miejsc siedzących: 176
Frekwencja na stacji końcowej: 14 osób (7,95(45)%)
Frekwencja minimalna: 11 osób (6,25%)
Frekwencja maksymalna: 20 osób (11,(36)%)
Wnioski: wyciągnijcie sami
[ Dodano: 25-04-2011, 16:10 ]
Raport frekwencji początkowej pociągu R-6722 "Kamieńczyk"
Stacja: Jelenia Góra
Skład: ET22+5*B11p
Frekwencja przy odjeździe: około 45% (przez pięć Bonanz nie będę przecież łaził, by poznać dokładny wynik)
[ Dodano: 25-04-2011, 19:26 ]
R-6722 "Kamieńczyk" do Wrocławia przybył mając niemal 100% frekwencji. Przypominam- 5 wagonów. Z drugiej strony, dziś to był ostatni pociąg REGIO z Jeleniej Góry w kierunku Wrocławia.
[ Dodano: 25-04-2011, 19:27 ]
R-6722 "Kamieńczyk" do Wrocławia przybył mając niemal 100% frekwencji. Przypominam- 5 wagonów. Z drugiej strony, dziś to był ostatni pociąg REGIO z Jeleniej Góry w kierunku Wrocławia.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Obserwacje z dnia 25.04.2011.
Obserwacje prowadzę na stacji RUDNA GWIZDANÓW i RUDNA MIASTO
1-Regio R-7642 (Relacja Zielona Góra-Wrocław Gł ) frekwencja około 130%, Na stacji Rudna Gwizdanów wsiada 8 osób i 2 wysiadają
2-Regio R-8644(Relacja Szczecin Gł-Wrocław Gł przez Z.Góre, Głogów) frekwencja 150% Na stacji Rudna Gwizdanów wsiada 5 osób i 3 wysiadają
3-InterRegio IR R-73110(Relacja Zielona Góra-Kraków Gł) frekwencja 80% na stacji Rudna Gwizdanów się nie zatrzymuje natomiast na stacji Rudna Miasto nikt nie wsiada i nie wysiada
4-TLK relacji Zamość -Zielona Góra frekwencja z 40% na stacji Rudna Miasto nikt nie wsiada i nie wysiada
Dzisiaj rano pociąg Drezno- Wrocław D- 60002 na stacji Zgorzelec Miasto frekwencja około 120%. W Bolesławcu ok 15 a w Legnicy ok 20 osób nie zmieściło się już do pociągu!!!!!!!!!! Paranoja
Dzisiaj rano pociąg Reggio 66234 Jelenia Góra- Wrocław Główny na stacji Jelenia Góra 47 osób kupiło na ten pociąg bilety z czego ponad 30 przesiadać się będzie we Wrocławiu na IR "Galicja" do Rzeszowa Z wypowiedzi Pań kasjerek wynika, że ok 60- 70% osób jadących tym pociągiem zawsze przesiada się na tego IR, co bardzo dobrze wróży na wakacje, kedy ów IR pojedzie z Jeleniej Góry. Druga cześć pasażerów będzie przesiadała się we Wrocławiu na Regio do Poznania. Ogólnie ten pociąg ma dość duże obłożenie.
Jak widać tak Jelenia Góra, jak linia zgorzelecka potrzebują szybkich dalekobieżnych połączeń. Pociągi RE Drezno - Wrocław niemal w każdym dniu jeżdżą pełne, dlatego uzupełnieniem tych połączeń powinny być dwie pary TLK z Jeleniej Góry przez Węgliniec - jedna do Krakowa, a druga do Warszawy. Gdyby te pociągi miały sensownie ułożony rozkład jazdy to napewno puste by nie jeździły.
Nie wiem za bardzo gdzie ten post wrzucić więc pisze tu. Dowiedziałem się, że w dniu dzisiejszym pociągi Harrachov i Korrenov- Jelenia Góra nie jeździy. Wprowadzono zastępczą komunikację autobusową!!!!! Nosz k***a ile jeszcze cyrków będzie beton Wrocławski tworzył z tymi połączeniami.!!
Światowid, PR musiały by dostać od UMWD drugi szynobus. Przecież jest jasne, że ten jeden musi przechodzić przeglądy i wtedy nie ma co za niego pojechać.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Raport frekwencji pociągu R-66223
Stacja: Wrocław Główny
Kierunek: Trutnov Hl. N.
Skład: SA134-004
Odjazd: 05:40
Frekwencja przy odjeździe: około 20%
[ Dodano: 01-05-2011, 06:41 ]
Raport frekwencji pociągu R-66223 z trasy
Stacja: Jaworzyna Śląska
Frekwencja: przed wjazdem na stację około 20%, po odjeździe około 20%
Informacje dodatkowe: w Kątach Wrocławskich usterka techniczna, pociąg stał około 5 minut dłużej od planu
[ Dodano: 01-05-2011, 07:15 ]
Raport frekwencji pociągu R-66223 z trasy
Stacja: Wałbrzych Miasto
Frekwencja: przed wjazdem na stację około 20%, po odjeździe około 15%
[ Dodano: 01-05-2011, 07:30 ]
Raport frekwencji pociągu R-66223 z trasy
Stacja: Wałbrzych Główny
Frekwencja: przed wjazdem na stację około 15%, po odjeździe około 14%
Informacje dodatkowe: semafory A1 i A2 czarne, jazda na rozkaz "S"
[ Dodano: 01-05-2011, 08:38 ]
Raport frekwencji pociągu R-66223 z trasy
Stacja: Sędzisław
Frekwencja: przed wjazdem na stację około 15%, po odjeździe około 17%
To ostatni raport, bo opuszczam pociąg w Kamiennej Górze.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum