Jak na 2xEN57 to frekwencja niezła. Aż dziwne, że jest ten pociąg na podwójnym EZT.
Ten EN71, to należy do jakiego zakładu? Myślałem, że tylko śląski ZPR obsługuje te połączenie.
Dzisiaj trochę zamieszania z IR "Bystrzyca" z Lublina do Warszawy Zach. Około godziny 14:15 na tor przy peronie 1A tradycyjnie jak na tym składzie podstawiła się jedna jednostka EZT. Gdy około 25 minut przed planowym odjazdem skład był prawie pełny, konduktor gdzieś zadzwonił mówiąc, że frekwencja już sięga około 90%. Po 5 minutach pasażerowie zostali poproszeni o opuszczenie składu, gdyż zostanie podstawiony skład z dwoma jednostkami. I tu się zaczął cały bałagan i zamieszanie i ciągłe zmienne komunikaty informujące, ze raz ten pociąg podstawi się na tor przy peronie 1a, raz że na tor 4 przy peronie 2. Tak ze trzy razy zmieniano a zdenerwowani i zdezorientowani pasażerowie biegali po lubelskim dworcu. W końcu zrezygnowany konduktor stwierdził, że sam juz nie wie. W ostateczności opisywany IR odjechał z Lublina planowo ale z toru 4 przy peronie 2, z dwiema jednostkami EN57, obydwie skajowe, ta pierwsze chyba łódzka, druga lubelska. Z jednej strony dobrze, że PR tak "dbają" o pasażerów i zdecydowały się na doczepienie dodatkowej jednostki, ale z drugiej strony można przecież było przewidzieć, wzmożoną frekwencję w 2 Dzień Swiąt i od razu podstawić skład złożony z dwóch jednostek. Oszczędziłoby to i czasu i nerwów. Drogowców co roku zaskakuje zima, a kolejarzy święta i inne okresy w ciągu roku o wzmożonej frekwencji pasażerów.
dzisiaj miałem okazję jechać IR Bystrzyca. Była to zarazem moja pierwsza daleka podróż kiblem i ogólnie PR. Frekwencja coś koło 60-70%. Ale czy ktoś może mi powiedzieć czy każda podróż kiblem wygląda tak samo? Trzęsie jak cholera, głośno jakby samolot startował, coś stuka, puka, wali, a wagony kołyszą się jak łajba na wodzie. Czasem narzekałem na TLK, że miały kiepski skład, ale ta podróż to była dla mnie najbardziej męczaca dotychczas.
jechałem o tej bo mi godzina pasowała. już się tak nie oburzajcie, bo za 3 zł taniej standart powinen być lepszy, biorąc pod uwagę żę na tej trasie IR weszło zamiast TLK. bo ja nie rozumiem czemu na identycznych składach jeździ się Lublin-Chełm w taryfie Regio, a już Lubin - Warszawa w taryfie IR. Jeżeli cena byłaby o 1/3 niższa niż w TLK to bym zrozumiałm, ale tak co byście nie powiedzieli są pewne granice, których PKP nie powinno przekraczać na liniach między miastami wojewódzkmi
a i jeszcze dodam, że jeżeli ludzie wolą jechać trochę taniej, ale wysiadać z pociągu czując się jakby ktoś ich pobił to my w tym kraju daleko nie zajedziemy.
jechałem o tej bo mi godzina pasowała. już się tak nie oburzajcie, bo za 3 zł taniej standart powinen być lepszy, biorąc pod uwagę żę na tej trasie IR weszło zamiast TLK. bo ja nie rozumiem czemu na identycznych składach jeździ się Lublin-Chełm w taryfie Regio, a już Lubin - Warszawa w taryfie IR. Jeżeli cena byłaby o 1/3 niższa niż w TLK to bym zrozumiałm, ale tak co byście nie powiedzieli są pewne granice, których PKP nie powinno przekraczać na liniach między miastami wojewódzkmi
a i jeszcze dodam, że jeżeli ludzie wolą jechać trochę taniej, ale wysiadać z pociągu czując się jakby ktoś ich pobił to my w tym kraju daleko nie zajedziemy.
To wszystko kwestia przyzwyczajenia. Ja od grudnia przejechałem takim EN57 trasę Lublin - Wrocław z 10 razy i wcale nie byłem bardziej zmęczony niż jazda TLK... A nawet wole jechać takim IR gdzie frekwencja wynosi 50% niż w TLK z 8 osobami na przedział. To jest dopiero męka.
A tak w ogóle IR to nie jest pociąg PKP, tylko Przewozów Regionalnych czyli innej firmy. Ludzie powinni się cieszyć że chociaż ta firma ma ochotę jeździć na tej trasie jak PKP Intercity nie ma specjalnej ochoty. A że nie ma lepszych składów to wina rządu i ich pseudo reformy PKP sprzed 3 lat ale to już musisz podziękować za to panom Tuskowi i Grabarczykowi...
QbaOSW oczywiście, że tak. Jednak braki w infrastrukturze można zminimalizować poprzez dobranie odpowiedniego taboru (W MIARĘ MOŻLIWOŚCI). Dlatego chwała PR za InterRegio, ale trzeba przyznać, że poziom tych usług pozostawia wiele do życzenia. Nawet mając na względzie cenę (gdzie zresztą jest sporo tras, na których IR są droższe od TLK).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum