moze nie jestem tutaj na najnowszych informacjach, jednak dzis dostalem dla mnie zadziwajace zdjecie ktore pokazuje na jazdach probnych fabrycznie nowa BR285 w niemczech. z tego co wiem lok po jazdach probnych znowu stoi w kassel u producenta. wiece cos wiecej na ten temat? fajnie sie prezentuje BR285 dla lotosa !
pozdrowienia !
BR285.jpg
Plik ściągnięto 180 raz(y) 106.68 KB
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 04-05-2011, 05:57
1.06. do 31.08 jest zamknięcie Tarnów - Stróże w weekendy Lotos kursuje tutaj bardzo dużo do Gorlic i powinni jechać przez Rzeszów może do tego im potrzebna wersja diesel. Ostatnio widziałem na łącznicy Stróż piękny widok Traxx-Beczki-Popych Traxx Ładnie wygląda ten diesel!
v max 140:)
Super jest ten traxx nasze przewozy pasażerskie bardzo potrzebują nowego taboru bo wysłużone suczki choc piękne to jednak bardzo kosztowne i paliwożerne-a jako że jestem patriotą:)mam nadzieje że powstanie szybko jakaś nowoczesna polska spalinówka na wzór traxxa-w zasadzie już podstawy są:
buda,rama,wózki od elephanta
do tego silnik od któregoś z producentów po ostrej selekcji-tak jak to było w przypadku newagu 311...
Bardi78, Najpierw to musi przyjść nowa krew aby umieć obsługiwać takie maszyny. Bo siądzie Taki maszynista z xx doświadczeniem i nawali mu cos po drodze i co zrobi? Z resztą było omawiane na wypadzie do Krynicy ten wątek
Bardi78, " DRAGON" mówi Ci to coś ? To pierwsza od lat całkowicie Polska lokomotywa. Z tym że jest to elektrowóz .
No toż właśnie temat dotyczy spalinówek a Ty sie mnie pytasz czy Dragon mi coś mówi...)
Nie martw sie jestem dobrze pionformowany,wiem o Dragonie,wkrótce zaprezntowany zostanie Elephant i na jego podstawie sugeruję wybudować spalinówkę coś na wzór jak to zrobił Bombardier ze swoim traxxem-buda praktycznie ta sama tylko inne silniki
bardi, tutaj robisz blad myslac ze po prostu wlosysz sobie spalinowy silnik i generator i zrobisz z elektrycznej lokomotywy fajna spalinowa. szczegolnie przy pradzie trojfazowym i silinikach asynchronicznych oraz silinkusterowanie generatora i silnika oraz falownikow na tym diesel traxxie jest beradziej skomplikowana niz na forum do wydyskutowania.
dla informacji : traxx napedzany jest 16 cylindrowym MTU 4000 R43 o mocy 2200KW also w najnowszej wersji
MTU 4000- R43L o mocy 2400 KW. obydwa maja system wtrysku comman rail. jest to szybkoobrotowy diesel (1800 u/min)
Nie ma już normalnych dieseli lokomotywy są napędzane silnikami elektrycznymi tylko część pobiera prąd z sieci a inne wytwarzają go sobie same w agregacie.
_________________ Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum