To, że wywala podstację świadczy źle przede wszystkim o układzie zasilania oraz o braku myślenia prowadzącego, bo skoro widzi, że mu napięcie siada, to nie ma co gnać maksymalną siłą.
Człowieku, a skąd masz pewność że maszynista zadaje maksymalną siłę??? Poza tym nie zawsze wywala podstację z napięcia niskiego ale też wywala z 3,5 więc maszynista to wróżka że ma przewidywać przyszłość??? Strasznie mnie denerwują wypowiedzi ludzi którzy uważają się za mega znawców kolei a piszą straszne brednie!
Kolego. Nie wiem, jaką siłę zadaje maszynista w Kaktusie2. Wiem tylko z praktyki, że podstacja nie wywala zwykle "ot tak", tylko trzeba ją do tego sprowokować, choćby pociągnięciem wysokiego prądu.
Napisałem, że system elektrotrakcyjny jest niewydolny? Napisałem. To jest główny problem, a nie maszyniści. Większość z nich dobrze wie kiedy i co wywali.
PS. Za znawcę się nie uważam, tylko po prostu uczestniczę w tego rodzaju projektach i wiem jak potrafi się zachowywać kilkumegawatowy pojazd na naszej cudownej sieci.
Nie wiadomo, troche sie pozmieniało. Dzis na przykład Acatus jechał na kursie Oswiecim-Wieliczka Rynek, 15:25 z Krakowa Głownego, odbyłem podroz do Krakowa Prokocimia.
wracając do tematu podstacji to różne są ustawienia na liniach wartości zabezpieczeń przeciążeniowych. A taki kaktus w duecie przy szybkim starcie może łyknąć nawet i 4 kA w sekundę albo i mniej. Zazwyczaj zabezpieczenia są zwłoczne i na mniejsze chwilowe udary prądowe.
P.S. Nie wiem w końcu czy to jest temat bardziej techniczny dotyczący EN77 czy jego obiegów?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum