Pewnie tak, bo bez remontu za chwilę by się jechało ze 4 godziny. Bynajmniej ja stoje na stanowisku, że można to bylo robić w zeszłym roku. Bo jak nie w wakacje zarabiać to kiedy...
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 09-05-2011, 17:31
@kris123, powiedz mi taką rzecz. Co ci da to, że będziesz dzisiaj rozpaczał nad tym, że remont można było zrobić rok temu? Nic ci to nie da, a tylko bijesz pianę na forum i nabijasz sobie w ten sposób licznik bezsensownymi postami. Dyskusje z tobą są jałowe i bezcelowe, a ja otrzymuję na PW coraz więcej skarg na twoją osobę. Jeśli w dalszym ciągu masz zamiar denerwować małopolską społeczność (i nie tylko) na tym forum swoimi pustymi i nic nie wnoszącymi do dyskusji postami, to twoja kariera niedługo dobiegnie tutaj końca, a ty będziesz mógł sobie albo znaleźć inne forum, gdzie też prędzej czy później zostaniesz stamtąd wywalony, albo założyć własne, na którym będziesz mógł się do woli wyżywać za brak kas w pipidówach sprzedających maksymalnie 30 biletów w ciągu doby.
Z mojej strony EOT. Proszę nie odpowiadać na ten post (@kris123!) i radzę również nie odpowiadać na tę wiadomość na PW, bo będzie źle (@kris123!).
Groźić możesz sobie . Mam Cię MK daleko gdzieś, a grośby są karalne!!
Chyba nikt nie ma wątpliwości, że za tę wiadomość należy Ci się odpowiednia nagroda. Zdecyduj się - albo masz mnie gdzieś, albo wyciągasz "rękę na zgodę" na PW.
@mk1992.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Kris to taki nasz forumowy Lepper. Koleś tylko potrafi narzekać, nic konstruktywnego sam przez lata obecności tym na forum nie zaproponował. Pytam jakie propozycje konkretnie ma Kris poza tym, że pełne pociągi z/do stolicy go wkurzają a należy preferować składy a la Biecz? Czas wreszcie ukrócić męki Krisa. Zachowanie w stosunku do moderatora jest skandaliczne i czas je wreszcie publicznie potępić. Myślę, że wszyscy co do tego się zgodzą.
Ok nawet ja się zgadzam z tym, że łamię punkt regulaminu, że mod ma zawsze rację. Ale co poradzić wolny kraj. Pytasz mnie co konstruktywnego? To Ci powiem na przykład rozwój aglomeracji krakowskiej poprzez wprowadzenie pociągów w mieście i w obszarze stref w taktach 30 min. Wspólny bilet na MPK i PKP. R$ozwoj automatów tam gdzie nie ma kas a ruch jest spory: Rabka, Bieżanow, Prokocim, Zabłocie. Postoje TLK w Grybowie, na przykład pociągu do Gdynii. Wprowadzanie szynobusow tam, gdzie kible generują spore toki podróżnych. Szynobusy w zamian za ZKA, ktora napycha kasę innym firmom. Wprowadzenie odpowiedniego opisu biletów poprzez formułę XXXXX/YYYYY. Gdzie X to nr poc, Y nr identyfik. oczywiście w przypadku wpisu długopisem.
Walka o pociagi międzynarodowe, przyspieszone, regio +
[ Dodano: 09-05-2011, 19:47 ]
Popieranie idei przywrócenia pociągów Żywiec-Sucha. Propozycje pociągów do Gorlic dla studentów, czy ratowanie czegoś co było kiedyś. Na przykład pociąg do Marcinkowic, dla odkorkowania miasta, zamiast pociągu Stróże-Biecz pociąg Nowy Sącz-Gorlice-Biecz.
reklama i marketing, bo nie może być tak, że uruchamiane są pociągi, o ktorych nikt nie wie, czy nie wieszanie rozkładów
[ Dodano: 09-05-2011, 19:52 ]
Dalsze propozycje pociągi międzynarodowe które zostały skasowane powinny być przywrócone. Skoro linia warszawa-Kraków dla poc IR okazała się dochodowa powinno się pomyśleć o sukcesywnym wzbogacaniu oferty. dalej pociagi typu Wrocław-Zakopane, czy Warszawa-Zakopane latem cały rok, jako wzbogacenie oferty.
Szukanie oszczędności w dublowaniu stanowisk, w administracji. na przyklad nie musi być 3 zastępów kontrolujących w 1 pociagu regionalnym. Starczy 1, ale rzetelna. Nie może być tak, że pół trasy kontroli nie ma.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Panowie, nie młóćmy słomy. Remont się przyda każdej linii, nawet, jeżeli ma być prowadzony w wakacje. I tak, moim zdaniem, przyjdzie czas, że nasze społeczeństwo dojrzeje do kolei. Natomiast, co do pociągu do Biecza, to niechże on dojeżdża do Jasła, jak tam jest trakcja! A jeżeli nie, to niech podkarpackie zwinie trakcję do Biecza i będzie po kłopocie.
A niech tam remontują. Co do Biecza to tak od 6 lat dopóki pociąg kursował prosiło się, aby jechał do Jasła, trakcja jest, ale jak to bywa u nas jest granica . Województwa. I stąd konczono bieg w Bieczu, stąd znikome nim zainteresowanie. Oczywiście żeby u nas wladze były inne można bylo dać go od Sącza i mieć 2 spore miasta/ Sącz, Grybów, czy Gorlice/, ale komu by się chciało. Kolejna korekta i praktycznie zmian na plus nie ma. Że już nie wspomne o czystym idiotyźnie uwalania m/narodowych pociągó a w zamian nic nie ma.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Modernizacja linii jest niezbędna. Lepiej by to zrobiono raz a dobrze niż gdyby miało to trwać latami. Przykład linii ze stolicy do 3miasta, gdzie linię przez Iławę można było zamknąć na rok i jeździć przez Kutno robiąc wszystko za jednym zamachem niż miałoby to trwać latami i takim sposobem stracono już większość pasażerów.@kraina_solvati, tematu Biecza nie znasz chyba za dobrze, polecam prześledzisz całą dyskusję i dziecinne wywody Krisa w jej trakcie. Kris Twoje zachowanie ewidentnie prowokuje do kłótni i sporów i tym jest cały problem a Twoje propozycje są no cóż rodem z innej planety, nie uwzględniają podstawowego czynnika tj. popytu.Jak możesz proponować rozwiązania odnośnie Krakowa i aglomeracji skoro nawet tego miasta i jego okolic nie znasz, zresztą Kris Ciebie nawet temat Biecza przerósł.
Zamiast atakować poczytaj, bo niektóre propozycje są godne zauważenia. Bo co masz na przykład do transportu wokół Krakowa co 30 minut. Przypominam, że Kraków nie tylko ma Wieliczkę, Zabierzów, czy Balice, ale na przykald Skawinę, czy Słomniki.
Bilet zintegrowany. Po co stać osobno w automacie bo MPK i PR skoro w 1 kupić możesz oba. Oszczędność czasu.
Po co bawić się w ZKA, albo jest popyt, albo nie ma. ZKA jest sztucznym tworem, ktory pomaga zarabiać ościennym firmom.
Skoro samorządy walczą o przywrocenie ruchu na Żywcu to niech PR nie bedzie jak pies ogrodnika i odda im przewóz.
Skoro nie mkożna się dogadać z sąsiednim województwem wykorzystajmy tory w swoim
Rozszerzajmy ofertę o popularne IR czy R+
[ Dodano: 09-05-2011, 20:31 ]
PS Shewa jak chcesz możemy pogadać na GG czy Kraina Solvati. Tu nie możemy robić bałaganu a tam może dojdziemy do jakiś kompromisów. Czas Shewa toporek zakopać.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Kris, ale z całym szacunkiem piszesz te swoje oczywistości n-ty raz i po prostu to jest wybitnie irytujące. Jak chcesz to idź jak katarynka nawijaj pod drzwiami Rębilasa, to może Cię usłyszy i więcej z tego pożytku będzie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum