Co do KW to PR Poznań będzie obsługiwać te połączenia. Do końca rozkładu będzie tak jak było, tylko pociągi będą oznaczone i zapowiadane jako KW, a tak nic się nie zmieni - pracownicy w mundurach PR, bilety PR. Ogólnie będzie to dokładnie to samo co jest teraz, tylko że za znacznie większe pieniądze, bo dochodzi prowizja dla KW. Dochodzą też koszty utrzymania administracji KW.
Kpina po prostu. PR wystawi KW za usługi i zaplecze słony rachunek - to się nazywa wielkopolska gospodarność? Panie marszałku, weź pan idź po rozum do głowy...
_________________ Póki co tańczmy w rytmie karmanioli
Nim mały Jarek obwoła się Cesarzem!
Czy koleje wielkopolskie będą honorować bilet turystyczny PR tak jak koleje dolnośląskie i ARRIVA, czy tez tak jak koleje mazowieckie czyli nie lub prawie nie.
syrenka: niestety apel w głuchą próżnię. Marszałek to najwyraźniej potomek sarmatów - boso, ale w ostrogach. Inne działania, jak zbyt mała na etapie projektowania siedziba dla swojego urzędu na 140baniek zdaja sie to potwierdzac.
PS. KW nie utrzymuja szynubusow. Jak to w rasowej biurwokracji (w koncu na naukach u Gieni byli), oglaszaja przetarg na ich serwis. I za tą papierologie biora pieniadze.
Na RK ktos komentowal, ze jako pracownik serwisu ciezarowek robil kiedys przeglad lubuskim szynobusom na trawniku na bocznicy. W Wielkopolsce według niego tak samo sie dzieje ;]
Do końca rozkładu będzie tak jak było, tylko pociągi będą oznaczone i zapowiadane jako KW, a tak nic się nie zmieni - pracownicy w mundurach PR, bilety PR.
No, z tymi biletami to chyba nie do końca - dziś widziałem plakacik informujący, że okresowe, wystawione na PR-y, na linie przejmowane przez KW (z Leszna w kierunkach: Jarocina, Ostrowa i Zbąszynka) są ważne tylko do 5 czerwca. Jak ktoś ma termin ważności późniejszy, zwracają procenty za niewykorzystane dni.
Jeszcze nie zaczęli jeździć, a już mam tego dosyć.
Szynobusy zaczną się psuć (tzn. psują się bez przerwy), puszczą KKZ, a potem zaczną uwalać połączenia z powodu rzekomo niskiej frekwencji. Gdzie jak gdzie, ale zarzynanie kolei w Wielkopolsce będzie (przynajmniej dla mnie) bardzo bolesne. Obym był złym prorokiem.
W HAFASIE i SITKolu jest już rozkład, jednak nie uwzględiający jeszcze KKZ (jadącą przez Skoki.
[ Dodano: 29-05-2011, 12:36 ]
Coś powoli mi się układa.
Miedzy Stęszewem a Wolsztyniem kursują dwa SA132. Rezerwy brak. Gdy rozpocznie się remont 356-tki (Poznań-Wągrowiec) to między Rogoźnem a Wągrowcem będzie z prostej przyczyny kursował jeden szynobus. Jeżeli w najlepszym przypadku będzie jeden pojazd rezerwy to reszta poznańskich SA132/4 (Poznań ma ich bodajze 5, czy 6, proszę mnie poprawić) pójdzie do Leszna i stąd "poprawi się" sytuacja taborowa KW (i dzięki temu będą mogli reaktywować Jarocin-Gostyń).
Co będzie jak remont 357-tki i 356-tki się skończy? Powtórka z rozrywki.
Koleje Wielkopolskie będą honorowały ragio karnety i regio karty. Natomiast bilety jednorazowe nie będą wzajemnie honorowane. Czyli za podroż pociągami dwóch przewoźników PR i KW będziemy musieli kupić 2 osobne bilety, a co za tym idzie zapłacimy drożej niż do tej pory.
Informacja ze strony Przewozów Regionalnych ..."Co ważne, REGIOkarta jest honorowana przez innych regionalnych przewoźników: Arriva RP, Koleje Dolnośląskie i Koleje Wielkopolskie (w ostatnim przypadku wstępnie do 30 czerwca 2011 r. honorowane są tylko bilety kupione przed 1 czerwca 2011 r.)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum