Osobiście nie przepadam za tego typu kolorkami, wstrzymam się z oceną do czasu, aż cały obiekt będzie pomalowany. Najbardziej nie mogę się doczekać wyremontowanej hali peronowej, coś czuję, że efekt końcowy będzie wyśmienity i będziemy mogli się poszczycić jednym z najpiękniejszych dworców nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. Szczerze mówiąc, Wrocław Główny zawsze mi imponował, ma w sobie to coś, czego nie mają dworce w Krakowie, Poznaniu czy w Warszawie...
gdzie oni widzą tych 500 budowlańców? chyba w snach! Remont ślimaczy się jak nigdy, byłem we Wrocławiu 3 razy od maja i nie dzieje się tam prawie nic...ktoś mnie oświeci kiedy oni tak strasznie pracują?
Desiro2, to proponuje abyś zapytał sie czy możesz wejść z zeszytem i długopisem i policzysz 500 ludzi Na jednym zdjęciu policzyłem 116 osób, a gdzie ludzie z głównego holu, oraz z peronów? No i sa 3 zmiany + kierowcy
PKP są spokojne o remont wrocławskiego Dworca Głównego
Prezydent Wrocławia Rafał Dutkiewicz publicznie pytał w środę rano, czy kolej zdąży przed Euro 2012 z zagospodarowaniem remontowanego Dworca Głównego. PKP zapewnia, że chętnych na prowadzenie biznesu już jest więcej niż miejsc.
Modernizacja dworca ma zakończyć się dosłownie tuż przed mistrzostwami. Według Dutkiewicza tak napięty termin oznacza, że część komercyjna może nie być gotowa. - Obawiam się tego, że PKP nie zdąży wynająć całej zaplanowanej powierzchni. Cały czas jednak rozmawiamy z koleją i Budimexem. Mamy z ich strony zapewnienia, że wszystko będzie w porządku.
Kolej uspokaja, że dworzec na Euro pusty nie będzie.
Bartłomiej Sarna, rzecznik PKP we Wrocławiu: - Pracujemy bardzo intensywnie, by dobrać najemców, których oferty będą odpowiadać nie tylko pasażerom, ale też ludziom, którzy przyszli na dworzec nie na pociąg, ale zwyczajnie spędzić czas. Zainteresowanie jest potężne. Zgłosiło się więcej chętnych, niż mamy pomieszczeń do wynajęcia. To lokalni przedsiębiorcy, ale też duże sieci sklepów.
PKP gwarantuje, że remont budynku zakończy się w terminie. Na budowie pracuje obecnie ponad pięciuset ludzi. Na placu od strony ulicy Piłsudskiego trwa budowa parkingu podziemnego. Obecnie wykonywana jest płyta fundamentowa, a tam, gdzie prace są bardziej zaawansowane, robotnicy ustawiają już słupy, ścianki boczne i działowe, a także stropy.
Jak zapewnia kolej, w budynku głównym dworca dobiega już końca wymiana stropów na wszystkich kondygnacjach. Budowlańcy prowadzą również roboty związane z wymianą zadaszenia. W holu kasowym trwa renowacja (czyszczenie i malowanie) stalowych elementów konstrukcji.
Prace modernizacyjne prowadzone są również w obrębie hal peronowych. Obecnie zamknięte są dwa perony: czwarty i pierwszy. Na czwartym trwają już jednak prace wykończeniowe i do połowy czerwca powinien być gotowy i udostępniony podróżnym. Zamknięty zostanie wtedy peron drugi, który również poddany ma być modernizacji.
Od strony ulicy Suchej, u wylotu tunelu centralnego, powstaje Pawilon Południowy, czyli tzw. dworzec nocny. - Wykonano już bryłę budynku. W najbliższym czasie rozpoczną się prace na elewacji i wydzielanie poszczególnych pomieszczeń wewnętrznych - informuje PKP.
Modernizacja Dworca Głównego będzie kosztować 361 mln zł, z czego nieco ponad 180 mln zł to pieniądze unijne.
Źródło: Gazeta Wyborcza Wrocław
_________________ Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
O Marek Zalewski jest autorem protestu no proszę Swoją drogą, akurat jestem neutralny w tej kwestii jaki kolor będzie miał Główny. Chodź powiem szczerze, że Może się nie wpasować trochę tą kolorystyką w otoczenie
_________________ Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Właśnie takie wyświetlacze montują na piątym.
Na peronie czwartym nawet parę razy widziałem przykładową (testową) zapowiedź pociągu, w szczególności zwróciłem uwagę, że sporo było wyświetlonych (wymienionych) stacji pośrednich, przez które dany pociąg przejeżdża.
Wszystko wygląda nieźle, ale powinni zainstalować na dworcu pragotrony klapkowe takie jak np.w Brzegu czy Oławie. Wyglądają wspaniale i są charakterystyczne dla tego miejsca. Najgorszym przykładem zainstalowania wyświetlaczy jest dworzec w Tarnowie po remoncie - do dziś na tablicy przyjazdów nie pokazują się stacje pośrednie, pociąg IC wyświetlla się jako EC a na peronach nie wyświetla się nawet rodzaj pociągu! nowoczesny szajs!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum