Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 131, 132, 133 ... 267, 268, 269  Następny
Pociągi REGIO i interREGIO
Autor Wiadomość

mikolo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Cze 2009

PostWysłany: 24-06-2011, 15:25    Odpowiedz z cytatem

SORRY Śmiech Śmiech Śmiech Śmiech Śmiech Śmiech Śmiech Śmiech Śmiech ale takiego pośmiewiska nie widziałem na forum Mr. Green Mr. Green

po prostu śmiech na sali Laughing

po co wy się atakujecie????? kto lepszy ?? kto lepiej nagrywa ?? itd

jej ludzie chyba wam słońce zrobiło udar słoneczny Śmiech

po za tym dzisiejszy Regio ze Skarżyska Kam przyjechał z opóż +60 min!!!! pierwszy raz takie opóźnienie pociągu osobowego łączącego 48 km Shocked

Regio do Częstochowy odj o 11:00 zwykły kibel plastik z plastikiem Mad

_________________
STOP PRZEMOCY-Co 3 dziecko ulegające przemocy w rodzinie nie ukończyło 4 roku życia!


Ostatnio zmieniony przez mikolo dnia 24-06-2011, 15:30, w całości zmieniany 1 raz
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pitagoras23 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Lip 2009
Skąd: Ostrów Wlkp.

PostWysłany: 24-06-2011, 15:28    Odpowiedz z cytatem

@Emilex
Czy moje filmy to jedne i te same peronówki? Oglądasz te filmy i widzisz gdzie są nagrywane? Śmiem twierdzić, że nie są monotonne. Poza tym nie dotyczą one tylko składów jadących przez południową Wielkopolskę, ale także przez Wrocław, Łódź czy Poznań.
To, co ja kiedyś zrobiłem to już przeszłość. Zrobiłem jak zrobiłem i jeszcze chcesz do tego wracać. A ta ekipa, która nie ma pojęcia o tym, że trwa remont na odcinku Ostrów - Kalisz tak a nie inaczej komentuje postój techniczny pociągu. Ja na szczęście nie mam z nimi nic wspólnego.

@kryniczanin
Ty na pewno żyjesz w Afryce, bo Twoje poglądy stamtąd się wywodzą Śmiech Poza tym jakoś do filmów innych użytkowników jakoś się nie czepiasz, zatem jesteś hipokrytą, bo sam prowokujesz i zaczepiasz. I kto w tamtym momencie jest niepoważny. Na pewno Ty ze swoimi teoriami, jakoby filmy, które są umieszczane przez użytkowników były nieużyteczne.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 24-06-2011, 15:57   

pitagoras23, Znajdź jakiś mój komentarz do filmu na tym forum z wyjątkiem "Zaginionych wagonów PKP IC" i wklej. Jeśli go znajdziesz to wtedy możemy pogadać. Mnie filmy nie interesują i w 99,99% przypadków ich nie oglądam a co dopiero komentuje.To Ty informujesz Wszystkich że
Cytat:
Gdyby nie filmy, jakie kręcę ja, ale także i inny użytkownik z Ostrowa nawet byś nie wiedział, czym po Polsce się jeździ.
więc tylko dzięki Twojej dobroci wiem jak wygląda pociąg.

Informacja dla pasażerów pociągu Regio na Kryniczance Skład Regio 6026 Krynica 09:58 - Stróże (Tarnów KKA) od dobrych 3 tygodniu codziennie jeździ na EN57-2047 i w Nowym Sączu odbywa się przesiadka na inną jednostkę z tego co się dowiedziałem EN57-2047 ma obniżoną moc i nie może jechać do Stróż bo nie wyjedzie pod Ptaszkową więc kursuje na Krynica - Nowy Sącz - Krynica powodując dodatkową przesiadkę z opisanego powyżej pociągu
Powrót do góry

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 24-06-2011, 16:35    Odpowiedz z cytatem

Panowie apeluję o troszkę rozwagi jeżeli chodzi o tego typu posty. Po pierwsze każdy ma prawo tworzyć swoje własne filmy i wrzucać je na You Tube tak samo jak każdy ma prawo zasypywać pomysłami i różnymi propozycjami wszystkie tematy na tym forum. Ja filmiki na You Tube kolejowe z chęcią oglądami je komentuje, bo lubię. Po to służy You Tube aby dodawać na tą stronę filmiki i po to również taka funkcja została dodana na forum aby można było te filmiki zobaczyć. To nie są zakazane filmy porno czy jakieś wybryki chuliganów i idiotów, którzy chcą się popisać. Każdy ma prawo dodawać na ten program filmiki jakie mu się podoba. Gdyby producenci stwierdzili że program jest zaśmiecany to na pewno część z tych mega produkcji zamieszczonych na You Tube już by nie istniała.

Co do Ostrowa Wielkopolskiego i kwestii połączeń tamtędy przejeżdżających to ja uważam, że większość mieszkańców wypowiadających się na tym forum, pochodzących z Ostrowa Wielkopolskiego ma rację. Zarówno Ostrów jak i miasta położone na liniach przechodzących przez to miasto zasługują na dobre połaczenia. Tu nie chodzi o to aby wszystkie pchać przez Ostrów, ale o to by przywrócić tam siatkę połączeń dalekobieżnych, która istniała jeszcze przynajmniej 10 lat temu. Być może łączenie IR Jelenia Góra- Świnoujście w Ostrowie nie jest najlepszym rozwiązaniem, bo sam bym wolał aby ten pociąg jechał przez Leszno, ale wydłużenie kursującego tamtą trasą pociągu TLK 16100 relacji Warszawa- Wrocław do Jeleniej Góry przez Legnicę już tak. Pozdrawiam i radzę wszystkim zachować troszkę pokory i rozwagi przy wypowiadaniu się na jakikolwiek temat.

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 24-06-2011, 17:13   

Światowid, A co powiesz na takie coś zaraz ci udowodnię że liczba pociągów Osobowych/Regionalnych w Ostrowie w prawie wszystkich kierunkach zwiększyła się i to bardzo dużo w ciągu ostatnich 10lat

Rozkład 2001-2 10.06.2001-14.12.2002 (Skrócony do 06.01.2002 - nowe dodatkowe wydanie) bez żadnej erraty i poprawek.

Liczba pociągów osobowych kursujących minimum w dni robocze w kierunku Poznania (Weekendowych nie liczę)

4:42, 6:37, 10:30, 14:37, 16:53, 19:00, 21:01

Rozkład 2010-11 bez żadnej erraty i poprawek.

4:51, 5:17, 6:12, 7:58, 9:34, 11:12, 13:09, 14:29, 16:51, 18:35, 19:20

Kierunek Poznański nie odniósł żadnej krzywdy.

Liczba połączeń wzrosła z 7 do 11 więc o ponad 56%!

Dlatego można śmiało powiedzieć zlikwidowane pociągi dalekobieżne w kierunku Poznania zostały zastąpione przez nowe połączenia lokalne!

A teraz może jeszcze kierunek Łódź Kaliska z Ostrowa Wielkopolskimi pociągami Osobowymi/Regio


Rozkład 2001-2 10.06.2001-14.12.2002 (Skrócony do 06.01.2002 - nowe dodatkowe wydanie) bez żadnej erraty i poprawek.

Kryteria jak powyżej

6:14, 14:45, 17:20 23:13(do Kalisza)


Rozkład 2010-11 bez żadnej erraty i poprawek.

5:09, 7:44, 10:44, 12:52, 18:49

Także przyrost do Kalisza o 1 pociąg a do Łodzi o 2 pociągi więc wzrost o 25% do Kalisza a o 66% do Łodzi!

Teraz kierunek Wrocław

Rozkład 2001-2 10.06.2001-14.12.2002 (Skrócony do 06.01.2002 - nowe dodatkowe wydanie) bez żadnej erraty i poprawek.

Pociągi Osobowe/Regio

Kursujące minimum w D

4:13 do Oleśnicy - tam przesiadka do Wrocławia 7:50 do Oleśnicy BRAK możliwości przesiadki do Wrocławia, 12:31 do Wrocławia, 15:27 do Oleśnicy czekanie ponad godzinne w niej na przesiadkę, 18:20 do Oleśnicy przesiadka w niej.

Rozkład 2010-11 bez żadnej erraty i poprawek.


4:53 do Wrocławia, 6:14 do Wrocławia, 9:24 do Wrocławia, 14:35 do Wrocławia, 16:58 do Wrocławia

Poprzez bezpośrednie połączenia liczba połączeń wzrosła z 3/albo 4 przy czekaniu 70 min na pociąg do 5 więc o 66% albo 25%

Kierunek Krotoszyn

Kursujące minimum w D

Rozkład 2001-2 10.06.2001-14.12.2002 (Skrócony do 06.01.2002 - nowe dodatkowe wydanie) bez żadnej erraty i poprawek.

Do Leszna

6:50, 15:30, 19:45

Rozkład 2010-11 bez żadnej erraty i poprawek.

5:37 Głogów, 7:39 Leszno, 12:40 Wschowa, 14:45 Leszno, 16:42 Leszno, 19:08 Leszno

Wzrost liczby połączeń o równe 100%!

Kierunek Kępno

Kursujące minimum w D

Rozkład 2001-2 10.06.2001-14.12.2002 (Skrócony do 06.01.2002 - nowe dodatkowe wydanie) bez żadnej erraty i poprawek.

5:15 Kluczbork 6:28 Kępno, 10:26 Kępno, 14:42 Kępno, 16:10 Kluczbork, 19:10 Kluczbork 20:56 Kępno

Rozkład 2010-11 bez żadnej erraty i poprawek.

6:06 Kluczbork, 8:20 Kluczbork, 12:50 Kluczbork, 14:46 Kluczbork, 17:05 Kluczbork 19:05 Kępno 21:06 Kępno

Liczba połączeń Regionalnych do Kępna nie zmieniła się ale do Kluczborka wzrosła z 3 do 5 więc wzrost o 66%!

I co dalej twierdzicie jaki to Ostrów jest pokrzywdzony jak to świetnie było 10 lat temu w nim? Jak

Ośmielę się stwierdzić że nie ma takiego miasta o wielkości około 75 tyś mieszkańców co tak dużo zyskało w ciągu ostatnich 10 lat w połączeniach regionalnych do miast wojewódzkich (byłych i obecnych)! Wzrost liczby połączeń w zależności od kierunku nawet o 100%!

Ja mam materiały źródłowe i udowadniam to.


Ostatnio zmieniony przez Światowid dnia 24-06-2011, 18:13, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 24-06-2011, 17:49    Odpowiedz z cytatem

Pozatym pamiętajcie że pozyskiwanie nowych połączeń przez Ostrów odbywa się kosztem pociągów do Krotoszyna. Tak walczycie o swoje, nie widząc nawet że oferta rozkładowa w Krotoszynie czy Koźminie poprostu jest tragiczna. Moim zdaniem połączenia między OW a wspomnianym miastem winny rozkładać się w stosunku 2:1.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

QbaOSW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Lis 2009
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: 24-06-2011, 18:12    Odpowiedz z cytatem

kryniczanin, Ja bym tylko zwrócił uwagę że ostatnie połączenie PRów do Wrocławia odjeżdża z Ostrowa już o 16:58 co wydaje mi się zdecydowanie za wcześnie... Liczba połączeń nie jest adekwatna do godzin kursowania i cykliczności rozłożenia. Są godziny dubli (np godz. 9 gdzie mamy w kierunku Wrocławia i skład Regio i TLK), a są później duże przerwy czasowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 24-06-2011, 18:14   

QbaOSW, Ale to już jest kwestia zmiany rozkładu a nie braku połączeń których jest bardzo dużo.
Powrót do góry

QbaOSW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Lis 2009
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: 24-06-2011, 18:17    Odpowiedz z cytatem

kryniczanin, Liczba połączeń jest według mnie dobra. Są jeszcze pociągi TLK i IR, których tam nie uwzględniłeś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 24-06-2011, 18:19   

QbaOSW, To jest temat o osobowych/Regio więc starałem się o nich pisać Very Happy
Powrót do góry

QbaOSW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Lis 2009
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: 24-06-2011, 18:26    Odpowiedz z cytatem

Nie mniej ostatni pociąg Regio do Wrocławia przed 17 to według mnie zdecydowanie za wcześnie. Przydało by się połączenie po godzinie 19:00. Byłem świadkiem jak wiele osób chciało dostać się do wiosek leżących na tej linii po godzinie 18 i niestety, prócz studenckiej WIDAWY kursującej po 18 wyłącznie w (7) i IR Prosny kursującej w (5) i (7), nie ma już żadnego składu Regio w tamtym kierunku mimo, iż ostatnie połączenie z Wrocławia jest o 17:33 i ta jednostka stoi w Ostrowie do dnia następnego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 24-06-2011, 19:54    Odpowiedz z cytatem

Kuba, w tej kwesti jestem się z Tobą w stanie zgodzić. Ostatni pociąg z Ostrowa do Wrocławia przed 17 to jest stanowczo za wcześnie, dlatego uważam że IR Prosna powinien jeździć codziennie.

Natomiast jeśli chodzi o jeleniogórski łącznik Barbakana, to w sytuacji jaka ma miejsce obecnie niema sensu tego trzymać, gdyż cały skład w kierunku Świnoujścia będzie łapał potężne opóźnienia. Myślę że lepszym rozwiązaniem byłby IR relacji Jelenia Góra - Bydgoszcz przez Krotoszyn - Jarocin - Gniezno, ze skomunikowaniem w Jarocinie z Barbakanem. Jelenia Góra straciła by co prawda bezpośrednie połączenie ze Świnoujściem, ale za to by zyskała z Bydgoszczą na trasie, którą swego czasu jeździł pośpieszny do Gdyni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

QbaOSW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Lis 2009
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: 24-06-2011, 20:24    Odpowiedz z cytatem

Adams, Jeśli łącznik IR ,,Barbakana" wyjeżdżałby z Wrocławia nie było by problemu. Skład wyruszałby z Wrocławia godzinę wcześniej, lecz jeśli łącznik jedzie z Jeleniej Góry jest to po prostu chore by ,,krakowska" część składu czekała w Ostrowie ponad 60 minut. W ogóle nie wiem jak można ,,naprawiać" po raz kolejny 355 i to ponad 2 miesiące !!!

Wracając do tematu, IR ,,Prosna" nic tu nie zmieni, gdyż nie zatrzymuje się na każdej stacji i nie każdy ma szansę dostania sie do mniejszych miejscowości. Jeśli ktoś jedzie do Międzyborza, Twardogóry to dla niego to nie jest problem jechać TLKą o 17:50, IR o 20:22 czy nawet TLKą ~~21:53. Chodzi mi o skład Regio. Dobrym rozwiązaniem byłoby puszczenie WIDAWY codziennie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

szymkalisz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Cze 2010

PostWysłany: 24-06-2011, 20:35    Odpowiedz z cytatem

Proszę Was abyście się nie kłócili. Jaki jest tego sens?

Ten temu wygarnie, że robi z Bytomia Bóg wie co, ten powie, że miasto 75 tys. mieszkańców robi z siebie centralny węzeł kolejowy Polski, Europy i świata. Po co?

Im dłużej czytałem te ostatnie strony tym szybciej dochodzę do wniosku, że lepiej by było gdyby poczciwy Barbakan miał doczepiany skład w Poznaniu (jeśli tylko pojawi się taka możliwość). Jestem przekonany, że całej południowej Wielkopolsce wystarczy, że d. Sudety będą (zgodnie z przeciekami) jeździły do Jeleniej Góry.

Ostrowianie!
Na prawdę cieszcie się z tego co macie. Z Kalisza mamy 3 połączenia do Poznania, 1 Regio, 1 iR (pt,nd) i kilka TLK do Wrocławia, tyle ile Wy do Łodzi. Proszę zatem o opanowanie. Wiem, że każdy chciałby najlepiej dla swojego miasta, że kolejowe tradycje, ale bez przesady.

Apelując o spokój i koniec animozji ostrowsko-bytomskich pragnę się zapytać jakie to są te "dogodne" godziny jazdy pociągów. Domyślam się, że chodzi tu o poranek i popołudnie, ale o które konkretnie...

Sorry za OT.

Mam jeszcze jedno pytanie: załóżmy, że między miastami A (1,5 mln. mieszk.) i D (0,75 mln. mieszk.) oddalonymi od siebie o 350 km leżą jeszcze miasta B (0,8 mln. mieszk.), C (200 tys. mieszk.). Między miastami na trasie A-B-C-D jest ta sama odległość (ok. 115 km).

Miasta A i B wzajemnie do siebie ciążą, miasto A ma też silne związki z D, miasto C lekko ciąży do każdego z miast większych.

Jakie zatem (teoretycznie) powinny być godziny odjazdów pociągów z miasta A do D i z D do A jeżeli pociąg pospieszny pokonuje trasę w 4 godz. 15 minut.

Z góry dzięki za pomoc. (To jest moja czysta ciekawość i sprawdzenie czy dobrze myślę). Nie doszukujcie się analogi bo ich nie ma! Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuba MK Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Poznań

PostWysłany: 24-06-2011, 20:57    Odpowiedz z cytatem

A czy łącznik do Barbakana z-do Jeleniej Góry jeździ ? Bo słyszałem że na jego trasie był jakiś wypadek kolejowy ?

_________________
01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 132 z 269 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 131, 132, 133 ... 267, 268, 269  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl