@Emilex
Czy moje filmy to jedne i te same peronówki? Oglądasz te filmy i widzisz gdzie są nagrywane? Śmiem twierdzić, że nie są monotonne. Poza tym nie dotyczą one tylko składów jadących przez południową Wielkopolskę, ale także przez Wrocław, Łódź czy Poznań.
To, co ja kiedyś zrobiłem to już przeszłość. Zrobiłem jak zrobiłem i jeszcze chcesz do tego wracać. A ta ekipa, która nie ma pojęcia o tym, że trwa remont na odcinku Ostrów - Kalisz tak a nie inaczej komentuje postój techniczny pociągu. Ja na szczęście nie mam z nimi nic wspólnego.
@kryniczanin
Ty na pewno żyjesz w Afryce, bo Twoje poglądy stamtąd się wywodzą Poza tym jakoś do filmów innych użytkowników jakoś się nie czepiasz, zatem jesteś hipokrytą, bo sam prowokujesz i zaczepiasz. I kto w tamtym momencie jest niepoważny. Na pewno Ty ze swoimi teoriami, jakoby filmy, które są umieszczane przez użytkowników były nieużyteczne.
_________________
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 24-06-2011, 15:57
pitagoras23, Znajdź jakiś mój komentarz do filmu na tym forum z wyjątkiem "Zaginionych wagonów PKP IC" i wklej. Jeśli go znajdziesz to wtedy możemy pogadać. Mnie filmy nie interesują i w 99,99% przypadków ich nie oglądam a co dopiero komentuje.To Ty informujesz Wszystkich że
Cytat:
Gdyby nie filmy, jakie kręcę ja, ale także i inny użytkownik z Ostrowa nawet byś nie wiedział, czym po Polsce się jeździ.
więc tylko dzięki Twojej dobroci wiem jak wygląda pociąg.
Informacja dla pasażerów pociągu Regio na Kryniczance Skład Regio 6026 Krynica 09:58 - Stróże (Tarnów KKA) od dobrych 3 tygodniu codziennie jeździ na EN57-2047 i w Nowym Sączu odbywa się przesiadka na inną jednostkę z tego co się dowiedziałem EN57-2047 ma obniżoną moc i nie może jechać do Stróż bo nie wyjedzie pod Ptaszkową więc kursuje na Krynica - Nowy Sącz - Krynica powodując dodatkową przesiadkę z opisanego powyżej pociągu
Panowie apeluję o troszkę rozwagi jeżeli chodzi o tego typu posty. Po pierwsze każdy ma prawo tworzyć swoje własne filmy i wrzucać je na You Tube tak samo jak każdy ma prawo zasypywać pomysłami i różnymi propozycjami wszystkie tematy na tym forum. Ja filmiki na You Tube kolejowe z chęcią oglądami je komentuje, bo lubię. Po to służy You Tube aby dodawać na tą stronę filmiki i po to również taka funkcja została dodana na forum aby można było te filmiki zobaczyć. To nie są zakazane filmy porno czy jakieś wybryki chuliganów i idiotów, którzy chcą się popisać. Każdy ma prawo dodawać na ten program filmiki jakie mu się podoba. Gdyby producenci stwierdzili że program jest zaśmiecany to na pewno część z tych mega produkcji zamieszczonych na You Tube już by nie istniała.
Co do Ostrowa Wielkopolskiego i kwestii połączeń tamtędy przejeżdżających to ja uważam, że większość mieszkańców wypowiadających się na tym forum, pochodzących z Ostrowa Wielkopolskiego ma rację. Zarówno Ostrów jak i miasta położone na liniach przechodzących przez to miasto zasługują na dobre połaczenia. Tu nie chodzi o to aby wszystkie pchać przez Ostrów, ale o to by przywrócić tam siatkę połączeń dalekobieżnych, która istniała jeszcze przynajmniej 10 lat temu. Być może łączenie IR Jelenia Góra- Świnoujście w Ostrowie nie jest najlepszym rozwiązaniem, bo sam bym wolał aby ten pociąg jechał przez Leszno, ale wydłużenie kursującego tamtą trasą pociągu TLK 16100 relacji Warszawa- Wrocław do Jeleniej Góry przez Legnicę już tak. Pozdrawiam i radzę wszystkim zachować troszkę pokory i rozwagi przy wypowiadaniu się na jakikolwiek temat.
Światowid, A co powiesz na takie coś zaraz ci udowodnię że liczba pociągów Osobowych/Regionalnych w Ostrowie w prawie wszystkich kierunkach zwiększyła się i to bardzo dużo w ciągu ostatnich 10lat
Rozkład 2001-2 10.06.2001-14.12.2002 (Skrócony do 06.01.2002 - nowe dodatkowe wydanie) bez żadnej erraty i poprawek.
Liczba pociągów osobowych kursujących minimum w dni robocze w kierunku Poznania (Weekendowych nie liczę)
Liczba połączeń wzrosła z 7 do 11 więc o ponad 56%!
Dlatego można śmiało powiedzieć zlikwidowane pociągi dalekobieżne w kierunku Poznania zostały zastąpione przez nowe połączenia lokalne!
A teraz może jeszcze kierunek Łódź Kaliska z Ostrowa Wielkopolskimi pociągami Osobowymi/Regio
Rozkład 2001-2 10.06.2001-14.12.2002 (Skrócony do 06.01.2002 - nowe dodatkowe wydanie) bez żadnej erraty i poprawek.
Kryteria jak powyżej
6:14, 14:45, 17:20 23:13(do Kalisza)
Rozkład 2010-11 bez żadnej erraty i poprawek.
5:09, 7:44, 10:44, 12:52, 18:49
Także przyrost do Kalisza o 1 pociąg a do Łodzi o 2 pociągi więc wzrost o 25% do Kalisza a o 66% do Łodzi!
Teraz kierunek Wrocław
Rozkład 2001-2 10.06.2001-14.12.2002 (Skrócony do 06.01.2002 - nowe dodatkowe wydanie) bez żadnej erraty i poprawek.
Pociągi Osobowe/Regio
Kursujące minimum w D
4:13 do Oleśnicy - tam przesiadka do Wrocławia 7:50 do Oleśnicy BRAK możliwości przesiadki do Wrocławia, 12:31 do Wrocławia, 15:27 do Oleśnicy czekanie ponad godzinne w niej na przesiadkę, 18:20 do Oleśnicy przesiadka w niej.
Rozkład 2010-11 bez żadnej erraty i poprawek.
4:53 do Wrocławia, 6:14 do Wrocławia, 9:24 do Wrocławia, 14:35 do Wrocławia, 16:58 do Wrocławia
Poprzez bezpośrednie połączenia liczba połączeń wzrosła z 3/albo 4 przy czekaniu 70 min na pociąg do 5 więc o 66% albo 25%
Kierunek Krotoszyn
Kursujące minimum w D
Rozkład 2001-2 10.06.2001-14.12.2002 (Skrócony do 06.01.2002 - nowe dodatkowe wydanie) bez żadnej erraty i poprawek.
Liczba połączeń Regionalnych do Kępna nie zmieniła się ale do Kluczborka wzrosła z 3 do 5 więc wzrost o 66%!
I co dalej twierdzicie jaki to Ostrów jest pokrzywdzony jak to świetnie było 10 lat temu w nim? Jak
Ośmielę się stwierdzić że nie ma takiego miasta o wielkości około 75 tyś mieszkańców co tak dużo zyskało w ciągu ostatnich 10 lat w połączeniach regionalnych do miast wojewódzkich (byłych i obecnych)! Wzrost liczby połączeń w zależności od kierunku nawet o 100%!
Ja mam materiały źródłowe i udowadniam to.
Ostatnio zmieniony przez Światowid dnia 24-06-2011, 18:13, w całości zmieniany 2 razy
Pozatym pamiętajcie że pozyskiwanie nowych połączeń przez Ostrów odbywa się kosztem pociągów do Krotoszyna. Tak walczycie o swoje, nie widząc nawet że oferta rozkładowa w Krotoszynie czy Koźminie poprostu jest tragiczna. Moim zdaniem połączenia między OW a wspomnianym miastem winny rozkładać się w stosunku 2:1.
kryniczanin, Ja bym tylko zwrócił uwagę że ostatnie połączenie PRów do Wrocławia odjeżdża z Ostrowa już o 16:58 co wydaje mi się zdecydowanie za wcześnie... Liczba połączeń nie jest adekwatna do godzin kursowania i cykliczności rozłożenia. Są godziny dubli (np godz. 9 gdzie mamy w kierunku Wrocławia i skład Regio i TLK), a są później duże przerwy czasowe.
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 24-06-2011, 18:14
QbaOSW, Ale to już jest kwestia zmiany rozkładu a nie braku połączeń których jest bardzo dużo.
Nie mniej ostatni pociąg Regio do Wrocławia przed 17 to według mnie zdecydowanie za wcześnie. Przydało by się połączenie po godzinie 19:00. Byłem świadkiem jak wiele osób chciało dostać się do wiosek leżących na tej linii po godzinie 18 i niestety, prócz studenckiej WIDAWY kursującej po 18 wyłącznie w (7) i IR Prosny kursującej w (5) i (7), nie ma już żadnego składu Regio w tamtym kierunku mimo, iż ostatnie połączenie z Wrocławia jest o 17:33 i ta jednostka stoi w Ostrowie do dnia następnego.
Kuba, w tej kwesti jestem się z Tobą w stanie zgodzić. Ostatni pociąg z Ostrowa do Wrocławia przed 17 to jest stanowczo za wcześnie, dlatego uważam że IR Prosna powinien jeździć codziennie.
Natomiast jeśli chodzi o jeleniogórski łącznik Barbakana, to w sytuacji jaka ma miejsce obecnie niema sensu tego trzymać, gdyż cały skład w kierunku Świnoujścia będzie łapał potężne opóźnienia. Myślę że lepszym rozwiązaniem byłby IR relacji Jelenia Góra - Bydgoszcz przez Krotoszyn - Jarocin - Gniezno, ze skomunikowaniem w Jarocinie z Barbakanem. Jelenia Góra straciła by co prawda bezpośrednie połączenie ze Świnoujściem, ale za to by zyskała z Bydgoszczą na trasie, którą swego czasu jeździł pośpieszny do Gdyni.
Adams, Jeśli łącznik IR ,,Barbakana" wyjeżdżałby z Wrocławia nie było by problemu. Skład wyruszałby z Wrocławia godzinę wcześniej, lecz jeśli łącznik jedzie z Jeleniej Góry jest to po prostu chore by ,,krakowska" część składu czekała w Ostrowie ponad 60 minut. W ogóle nie wiem jak można ,,naprawiać" po raz kolejny 355 i to ponad 2 miesiące !!!
Wracając do tematu, IR ,,Prosna" nic tu nie zmieni, gdyż nie zatrzymuje się na każdej stacji i nie każdy ma szansę dostania sie do mniejszych miejscowości. Jeśli ktoś jedzie do Międzyborza, Twardogóry to dla niego to nie jest problem jechać TLKą o 17:50, IR o 20:22 czy nawet TLKą ~~21:53. Chodzi mi o skład Regio. Dobrym rozwiązaniem byłoby puszczenie WIDAWY codziennie.
Proszę Was abyście się nie kłócili. Jaki jest tego sens?
Ten temu wygarnie, że robi z Bytomia Bóg wie co, ten powie, że miasto 75 tys. mieszkańców robi z siebie centralny węzeł kolejowy Polski, Europy i świata. Po co?
Im dłużej czytałem te ostatnie strony tym szybciej dochodzę do wniosku, że lepiej by było gdyby poczciwy Barbakan miał doczepiany skład w Poznaniu (jeśli tylko pojawi się taka możliwość). Jestem przekonany, że całej południowej Wielkopolsce wystarczy, że d. Sudety będą (zgodnie z przeciekami) jeździły do Jeleniej Góry.
Ostrowianie!
Na prawdę cieszcie się z tego co macie. Z Kalisza mamy 3 połączenia do Poznania, 1 Regio, 1 iR (pt,nd) i kilka TLK do Wrocławia, tyle ile Wy do Łodzi. Proszę zatem o opanowanie. Wiem, że każdy chciałby najlepiej dla swojego miasta, że kolejowe tradycje, ale bez przesady.
Apelując o spokój i koniec animozji ostrowsko-bytomskich pragnę się zapytać jakie to są te "dogodne" godziny jazdy pociągów. Domyślam się, że chodzi tu o poranek i popołudnie, ale o które konkretnie...
Sorry za OT.
Mam jeszcze jedno pytanie: załóżmy, że między miastami A (1,5 mln. mieszk.) i D (0,75 mln. mieszk.) oddalonymi od siebie o 350 km leżą jeszcze miasta B (0,8 mln. mieszk.), C (200 tys. mieszk.). Między miastami na trasie A-B-C-D jest ta sama odległość (ok. 115 km).
Miasta A i B wzajemnie do siebie ciążą, miasto A ma też silne związki z D, miasto C lekko ciąży do każdego z miast większych.
Jakie zatem (teoretycznie) powinny być godziny odjazdów pociągów z miasta A do D i z D do A jeżeli pociąg pospieszny pokonuje trasę w 4 godz. 15 minut.
Z góry dzięki za pomoc. (To jest moja czysta ciekawość i sprawdzenie czy dobrze myślę). Nie doszukujcie się analogi bo ich nie ma!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum