Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Siemianowice Śl. - jakich połączeń tutaj brakuje?
Autor Wiadomość

Patryk180 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Gru 2009
Skąd: Katowice

PostWysłany: 03-07-2011, 22:11    Odpowiedz z cytatem

No tak ale ty dałeś propozycje na Oświecim raczej obstawiał bym przy warianice wyłącznie do Mysłowic.
Cytat:
będzie utworzony wspólny bilet na A, T i P.

Przecież już jest nazywa się Bilet metropolitarny fakt że jest trochę na razie w złej fornie nawet MZKP nie obowiązuje ale należy go tylko trochę zmodyfikować
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-07-2011, 22:15   

Bilet metropolitarny to bym mógł Ci powiedzieć, gdzie można sobie wsadzić. Tutaj należy stworzyć wspólny bilet z prawdziwego zdarzenia, który będzie honorowany w:

- pociągach
- tramwajach
- autobusach: KZK GOP, MZKP, MZK Tychy, PKM Jaworzno

O biletach jednorazowych i czasowych nie wspominam. Pozostaje kwestia uzgodnienia obszaru, na którym taki bilet będzie obowiązywał. Ja bym tutaj widział jeszcze ROW (Rybnicki Okręg Węglowy - 0,5 mln. mieszkańców), a także miasta leżące na obrzeżach GOP-u (Pszczyna, Zawiercie, Kalety, Oświęcim). Dalej chcesz się upierać, że metropolitarny należy tylko lekko zmodyfikować?

Patryk180 napisał/a:
No tak ale ty dałeś propozycje na Oświecim raczej obstawiał bym przy warianice wyłącznie do Mysłowic.


Chodzi o to, aby z Oświęcimia były zapewnione dwa kierunki:

1) Oświęcim - Bieruń - Tychy - Katowice - Zawiercie
2) Oświęcim - Mysłowice - Siemianowice Śląskie - Bytom - TG - Lubliniec
Powrót do góry

conen Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 22 Gru 2009

PostWysłany: 04-07-2011, 07:31    Odpowiedz z cytatem

Czy właśnie nie było tak,że Siemanowice upadły przez brak sensowengo dojazdu bezpośredniego do Katowic?

To naturalny potok, a jeśli trzeba odbudowywać dworce to czemu nie łącznicę?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-07-2011, 10:33   

Budowa łącznicy byłaby jak najbardziej sensowna, a przede wszystkim potrzebna, niemniej jednak o ile mogę uwierzyć i wierzę w odbudowę szlaku Knurów - Leszczyny i Tychy - Oświęcim przez Bieruń, o tyle w budowę nowej łącznicy w Szopienicach już nie. Zwłaszcza, że między Siemianowicami, a post. Szabelnia mamy zawrotną prędkość wynoszącą 10 km/h, co wydaje się być w tym wypadku priorytetem.
Powrót do góry

jacwol Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lis 2008
Skąd: Siemianowice

PostWysłany: 04-07-2011, 19:37    Odpowiedz z cytatem

Chyba Ci chodziło o Szopienice Płn.- Szabelnia bo od Siemianowic do Dąbr. Małej jest 30 km/h. a między Dąbr.Małą a Szopienicami 50 km/h. Co nie zmienia faktu że i tak nie są to szybkości zadawalające. Moim zdaniem nie ma większych szans na zainteresowanie mieszkańców Siemianowic koleją bo komunikacja autobusowa jest dość dobrze rozwinięta , brak połączenia z Katowicami ( budowa to chyba idea fixe )usytuowanie dworca kiepskie ( chyba żeby wybudować przystanek przy nastawni SIS-2 w ścisłym centrum, jest miejsce po byłym torze bocznicowym do kopalni).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kamkat Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Sie 2011

PostWysłany: 10-08-2011, 21:51    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Tutaj należy stworzyć wspólny bilet z prawdziwego zdarzenia, który będzie honorowany w:

- pociągach
- tramwajach
- autobusach: KZK GOP, MZKP, MZK Tychy, PKM Jaworzno



Ciezko mi sobie wyobrazic powstanie takiego biletu, na dzien dzisiejszy PRy nie potrafia sie dogadac z KZK GOPem, a to dopiero sa dwie strony umowy. Jak do tego ma dojsc jeszcze Marszalek ze swoimi kolejami, ktore relacje z PR maja jakie maja i do tego 3-4 autobusiarzy to dopiero bedzie niedasizm Wink
Wydaje mi sie, ze podstawa powinno byc stworzenie aglomeracyjnego operatora autobuso-kolejowego, cos na ksztalt KZK GOP, albo wlaczenie Kolei Slaskich do KZK GOP.

Cytat:
Pozostaje kwestia uzgodnienia obszaru, na którym taki bilet będzie obowiązywał. Ja bym tutaj widział jeszcze ROW (Rybnicki Okręg Węglowy - 0,5 mln. mieszkańców), a także miasta leżące na obrzeżach GOP-u (Pszczyna, Zawiercie, Kalety, Oświęcim). Dalej chcesz się upierać, że metropolitarny należy tylko lekko zmodyfikować?


Podstawa powinny byc 14 miast wchodzace w sklad metropolii gornoslaskiej, plus ewentualnie kilka najblizszych powiatow jak tarnogorski, bedzinski, mikolowski, czy bierunsko-ledzinski. Wtedy mielibysmy ladne kolo o srednicy 20-30km, a wszelkie Rybniki, Zawiercia czy inne Oswiecimy powinny zostac na przyszlosc, jesli zdzen metropolii bedzie w miare sprawnie funkcjonowal.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mikiyee Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Gru 2009

PostWysłany: 11-08-2011, 20:16    Odpowiedz z cytatem

kamkat napisał/a:
... Wtedy mielibysmy ladne kolo o srednicy 20-30km, a wszelkie Rybniki, Zawiercia czy inne Oswiecimy powinny zostac na przyszlosc, jesli zdzen metropolii bedzie w miare sprawnie funkcjonowal.


Z Rybnikiem i Raciborzem się nie zgodzę - sporo ludzie z tych miast pracuje w Katowicach i jeszcze więcej w Gliwicach (głównie Rybnik). Dodatkowo pomiędzy Gliwicami, Katowicami a Rybnikiem i Raciborzem istnieją jeszcze Knurów i Żory. Mieszkańcy tych miast pracują często w Gliwicach lub Katowicach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 2 Idź do strony Poprzedni  1, 2
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl