Patryk180, zrozum, że ten pociag nie jest tylko dla Bytomia i okolic. Zapełnia się głównie w okolicach Poznania, a dla Krakowa czy Katowic jest doskonała alternatywa. Przecież 38510 i 38204 jeżdża zapakowane do granic możliwosci.
Proponuję ostrzeżenie dla niego za propagowanie betonizmu - może jeszcze kutwa napisz gościu do PKP IC że mają uwalić Wolina bo ma małą frekwencję w Bytomiu. Przecież co z tego, że od Ostrowa trzeba szukać miejsc a w Poznaniu już ich nie ma? @mk1992 raz napisał podobnie, jak mu wytłumaczyliśmy to zrozumiał o co chodzi, a Ty zdaje się że masz bliskie kontakty z Wachem i innymi pajacami, bo jak zrozumieć że co drugi dzień piszesz jaką to Wolin ma beznadziejną frekwencję i po co on w ogóle jeździ?
@Tomek17,
prowadzi planowo 1 klasę. Wczoraj widziany odwrotnej relacji i też miał jedynkę niezdeklasowaną, normalną.
Moje zdanie w temacie Wolina może co niektórych zaskoczy, ale uważam, że ten pociąg powinien być całoroczny w relacji Kraków - Szczecin a latem lub nawet od 1.06 - 30.09 do Świnoujścia. Druga sprawa, Wolin spokojnie mógłby jako całoroczny pociąg, prowadzić wagony do Kołobrzegu z dzieleniem w Poznaniu lub Stargardzie. Czyli relacja całoroczna Kraków - Szczecin/Kołobrzeg, wakacje Świnoujście/Kołobrzeg.
Wiadomo jak dziś wygląda ruch na lini kluczborskiej, poza wakacjami tragedia, potrzeba całorocznych połaczeń, możliwości dojazdu w godzinach porannych do Szczecina/Kołobrzegu/Koszalina/Piły itd.
Wydaje mi się, zapełnienie tego pociągu przy całorocznym kursowaniu, byłoby bardzo wysokie.
IC przeważnie rezerwuje dla kolonii wagony w tych najkrótszych składach, norma. Nie chcę wiedzieć co będzie się działo na Głównym w Krakowie, współczuję drużynie konduktorskiej, na niej się to mocno odbije. Niedawno w TLK Bielsko-Władysławowo dostępna była tylko jedna dwójka, część pasażerów już na starcie stała w przejściu.
Kolejna absurdalna wypowiedź. To nie IC sobie wybiera, w którym pociągu zarezerwuje wagony dla kolonii, tylko kolonie wykupują rezerwacje wagonów na pociąg, który im pasuje, u IC! Trochę przesadzacie z hejterstwem.
Frekwencja -dla tych co jechali do Poznania w środkowej któregoś z wagonów, przejście do wyjścia było nie lada wyczynem, W czasie postoju otwierano drzwi nawet po nieperonowej stronie, aby zapewne złapać łyk powietrza.
Po Przyjeździe do Poznania doczepiono na początek składu jedną 2kę.
Kolejna absurdalna wypowiedź. To nie IC sobie wybiera, w którym pociągu zarezerwuje wagony dla kolonii, tylko kolonie wykupują rezerwacje wagonów na pociąg, który im pasuje, u IC! Trochę przesadzacie z hejterstwem.
... ale to IC zestawia składy
... ale to IC wydaję zgodę na rezerwacje
... ale to IC trzepie kase na kolonistach kosztem podróżnych indywidualnych
... ale to IC musi się liczyć, że będzie tłok gdy dwa lub trzy wagony jadą w weekend przez całą Polskę
Kolejna absurdalna wypowiedź. To nie IC sobie wybiera, w którym pociągu zarezerwuje wagony dla kolonii, tylko kolonie wykupują rezerwacje wagonów na pociąg, który im pasuje, u IC! Trochę przesadzacie z hejterstwem.
No tak, w końcu z Katowic w stronę Trójmiasta jedzie tylko jeden pociąg na dobę i IC nie może odmówić rezerwacji tylu wagonów w tym jednym jedynym pociągu. Z mojej strony to żadne hejterstwo, ale skoro jeden wagon w sezonowym pociągu jadącym 700km nie powinien dziwić, to czekam na dalsze poczynania IC.
Jakiej frekwencji mam się spodziewać w 38504 do Świnoujścia na odcinku Katowice-Poznań?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum