Wagon 1 klasy z trzema przedziałami klasy biznes. Lepiej ta jedynka się prezentuje od tej tylko z przedziałami menadżerskimi.
mikolo: z tego co się orientuję ta jedynka 145Ac jest tylko jedna. Wcześniej kursowała w EIC "Fredro", a od czerwca tak jak kolega pisal kursuje w "Chrobrym".
Dzisiejszy EIC "Kościuszko" do Krakowa Główengo. Skład ten później jedzie jako "Kaszub" do Gdyni Głównej:
Fajne zestawienie EIC Kościuszko/Kaszub. Może w najbliższych miesiącach Norwid dostanie równie dobry skład, albo przynajmniej zbliżony, bo jednak przydałyby się minimum 2 komfortowe pociągi Kraków - Trójmiasto, sam Kaszub to zdecydowanie za mało. Beskidy i Ondraszek jako Ex są bardzo porządne, dlaczego Norwid nie może dostać równie przyzwoitych wagonów?
mkfilmykolejowe: naprawdę robisz bardzo dobre te filmiki, podziwiać Cię tylko za upór o determinację, i prosić o więcej
Widać, ze sztandarowe EIC takie jak "Chrobry" i Fredro" trzymają poziom i to naprawdę cieszyć się trzeba. "Odra" przedstawiona na jednym z filmów też bardzo ładne zestawienie, podobnie jak dzisiejszy "Kościuszko" do Krakowa. Cieszy mnie również dobre zestawienie pociągów Expresowych jak prezentowany tutaj "Ondraszek" i "Ślęża". Miejmy nadzieję, że to zostanie utrzymane, że z tymi Expresami nie będzie jedna wielka loteria, dzisiaj tu dobre wagony, jutro na inny skład i nie będziemy nigdy wiedzieć co nam się trafi.
Widziałem na dwóch filmikach, chyba "Krakus" i "Panorama" że na wejściach do przedziału naklejone jest logo wi-fi. Czy ktoś może się orientuję jak to naprawdę działa, zwłaszcza na trasie gdzie czasami jest problem z zasięgiem zwykłego telefonu komórkowego?
Zaskakuje mnie trochę wyjątkowe długie zestawienie "Sudetów". Moim zdaniem na te 10 wagonów nie ma aż takiego zapotrzebowania, chyba że ten pociąg kursuje w obiegu z jakimś sezonowym wrocławskim składem jadącym potem na Wybrzeże, to wtedy takie zestawienie jest jak najbardziej uzasadnione.
"Pobrzeże" to zwykłe kpiny. Te 500 ton brutto jak nie więcej powinno codziennie obowiązywać zwłaszcza że są wakacje.
mkfilmykolejowe,Na filmie skład zmierza do Wrocławia. Spóźnienie składu w kierunku Warszawy wynika z objazdów przez Milicz i Krotoszyn spowodowanych wykolejeniem na D29-355
[ Dodano: 11-07-2011, 12:49 ] pawelu, Sudety są tak długie,gdyż są to 2 składy. Pierwsze 5 wagonów wraca do Warszawy przez Częstochowę, ostatnie 5 pudeł wraca do Warszawy jako ,,Sudety" przez Ostrów i Łódź. Taka sama sytuacja ma miejsce w przypadku składu TLK ,,Prosna"
Od lat najlepszą frekwencją z porannych pociągów kwalifikowanych cieszył się "Lech". To zresztą sztandarowy EIC łączący stolicę Wielkopolski z Warszawą. Zazwyczaj na poniedziełek już w niedzielę a często w sobotę brakuje biletów, a bywa że i w inne dni tygodnia jest frekwencja 100%. Poza tym biorąc pod uwagę dobre godziny kursowania jak i bardzo dobre zestawienie "Fredro" też się cieszy świetną frekwencją i również "Chrobry".
sebek, Zależy od dnia tygodnia. W dniu roboczym na pewno największą frekwencję mają trzy poranne EIC: Lech, Fredro i Chrobry.
Zastanawia mnie fakt dawania trzech wagonów 1 klasy w weekendy np. w pociągu EIC Fredro, Krakus, Górnik itd wczoraj w Krakusie z Krakowa Gł. ani jednej osoby w 1 klasie, w sobotę w EIC Fredro z Wrocławia Gł. na całe trzy jedynki może 2-4 osoby, wczoraj w Ex Ondraszek do Bielska Białej od Warszawy Zach. ani jednej osoby w obu wagonach 1 klasy. Natomiast w dziejszym porannym Ondraszku, którym jechałem z Zachodniej do Wschodniej w 1 klasie w nr 3 może 10 osób, nr 4 więcej niż 10.
Wagon 1 klasy z przedziałami 140A, który obecnie kursuje w pociągu Ex Szanty, Fregata oraz w jednym TLK do Łodzi Fabr.
_________________ fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum