typowy błąd po użyciu fali uderzeniowej przy luzowaniu.
"przeładował"
Efekt podobny, co na filmie z bruttem. Tylko tam ścierają się klocki o obręcz (też niebezpieczne), a tu w IC ścierają się kompozytowe okładziny, które niemiłosiernie śmierdzą przy mocniejszym hamowaniu. A klima niestety ciągnie powietrze z okolicy wagonu.
Rozumiem, że na kolejnej stacji to brutto zostało zatrzymane? jak dalej wygląda procedura? Oględziny wagonu to na pewno i decyzja czy wyłączać go ze składu? jaka jest szansa, że mógł dalej jechać?
Nie. Aż tak wysoka temperatura to nie jest. ale ten wagon po zatrzymaniu i stwierdzeniu usterki nadawał się zapewne jedynie do naprawy (jeżeli mech ciągnął go długo).
Wymiana klocków hamulcowych i ewentualne toczenia obręczy jeśli zrobiły się duże nalepy, a nawet wymiana zestawów kołowych. No i przegląd całego układu hamulcowego. Podstawowe oględziny wykonuje rewident na najbliższe stacji.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum