Koncepcja z końca ubiegłego roku dotycząca skierowania (z uwagi na remont) 50% połączeń Wieliczka-Oświęcim przez Skawinę i Spytkowice nadal jest aktualna. Nie wiem tylko jak wyglądałaby kwestia "zaliczenia" Krakowa Głównego.
Albo zrobienie połączeń Wieliczka-Oświęcim p/ Spytkowice.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 27-07-2011, 08:53
kris123, Ominięcie Głównego w Krakowie = wożenie powietrza przez pociągi w tej relacji.
A no możesz mieć rację. Faktycznie. Pytanie jak z taborem. Bo przy takim rozbiciu pewnie najlepszy byłbyE N 81
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 27-07-2011, 09:14
EN81 na Kraków - Wieliczka a EN57 na Kraków - Oświęcim p. Spytkowice.
kris123, Ominięcie Głównego w Krakowie = wożenie powietrza przez pociągi w tej relacji.
Pamiętaj, że zamknięty jest jeden peron, więc jest to dla kolejarzy pretekst by skrócić składy do Płaszowa. Obecnie poskracali przecież kilka pociągów z Suchej, Zakopca i Oświęcimia (p. Skawinę) do Płaszowa.
_________________ Pozdrawiam, MK_Rabka
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 27-07-2011, 12:53
Miejsce w peronach spokojnie by sie znalazło... A tak zdecydowanie tracimy podroznych, bo przez konczenie biegu w Płaszowie dochodzi do zamieszania, opoznien i bałaganu.
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 27-07-2011, 13:36
MK_Rabka, To trzeba zmienić trasy ale przelotowych dalekobieżnych- tylko przez Płaszów a nie lokalnych.
KŚ powstaną, ponieważ partyjne doły domagają się nowych stołków i o to @mk1992 w rzeczywistości chodzi. Jeśli chodzi o inwestycje w PR-ach, to chyba też nigdzie nie jest lepiej patrz wagony np. RE Mazowsze. Wracając do tematu nie będzie tak źle. PR-y powinny postawić na relacje łączone poc. IR + osobowy, to proponujemy od dawna i wtedy nawet remont E30 nie będzie problemem. W każdym razie mam nadzieję, że na odcinku Kraków- Rzeszów- Kraków IR WOŚP się zmieści...Co do moich oczekiwań, będę powtarzał to do znudzenia. Poranny IR Ernest Malinowski połączyć ze składem do Krynicy, podobnie w drodze powrotnej, tylko tam potrzebne są przetasowania godzinowe. Liczę wreszcie na powrót do normalności i ponowne skomunikowanie Dunajca lub innej osobówki z sądeckiego kierunku w Tarnowie z RE WOŚP i podobnie w relacji powrotnej. Nie może być tak, że masa ludzi nie może z Warszawy dojechać pociągiem, ewentualnie znajomi/rodzina muszą po nich wyjeżdżać do Tarnowa- to nieporozumienie.
Co do propozycji Krisa.....Człowieku zejdź na ziemię, ten pociąg ma wozić pasażerów omijając Główny? Jak chcesz coś na Spytkowice pomyśl o jednej/ dwóch parach z Kielc/ Sędziszowa/ Kozłowa...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum