Wysłany: 21-07-2011, 08:08 Będą bronić pociągów nad morze
Usteccy samorządowcy rozpoczęli akcję mającą na celu zwiększenie liczby połączeń kolejowych z kurortem.
Wraz z Lokalną Organizacją Turystyczną „Ustka” zwrócili się do turystów z prośbą o składanie podpisów popierających te działania.
Każdy, przebywający w Ustce turysta, może złożyć podpis poparcia w punktach Informacji Turystycznej: na promenadzie, w porcie oraz przy ul. Marynarki Polskiej.
Po zebraniu podpisów władze miasta podejmą dalsze działania, dzięki którym turyści będą mogli dotrzeć do Ustki bezpośrednio koleją. (PM)
SKM-owi to ja bym podziekowal i to lacznie z odcinkiem Słupsk-Wejherowo. Na tej trasie powinny jezdzic PR-y tak jak to bylo kiedys. Jesli chodzi o Ustkę to najlepszym rozwiazaniem bylby zakup jednostki EN81 i ona najlepiej sprawdzilaby sie na tej trasie. Kursy bardziej oblegane moglby obslugiwac EN57. Bez sensu jest puszczac szynobus "pod drutem".
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 29-07-2011, 11:44
Od pierwszego września dojdzie dodatkowa para pociągów kursujących codziennie, ze Słupska pojedzie około godziny 18, czyli coś jednak się dzieje. Warto byłoby przedłużyć kurs szynobusu ze Szczecinka do Ustki i z powrotem ze skomunikowaniem na Poznań w Szczecinku.
Powiedz to ekipie sprawującej władzę w WarMazie -> Elbląg - Olsztyn.
Ta linia dostaje po dupie bo Słupsk - Ustka jest pod drutem lub jak ktoś woli Słupsk - Szczecinek nie jest pod drutem. Jakby całość była bez druta lub całość by pod nim była to by było lepiej...
_________________ Pokuccy kopciarze - łączcie się !
piszcie do difu. W ostatnim wniosku zasugerowalem im nabycie dwoch sztuk EN81. Wiecej nie potrzeba póki co. Jeden mógłby śmigać do Ustki (do Łeby drut jest?), drugi by sie bardzo przydał u mnie na Wschodzie (Tczew - Smętowo, Malbork - Elbląg, nocny Gdynia - Malbork). Dwa jelonki to 8-9mln zł (50% dof.), na razie kasa idzie na kible, ale województwo mogłoby to już wpisać do WPF na 2013-4. Tym bardziej, że Słupsk chciał perony budować dodatkowe, coby mieć kolejke podmiejską.
Nie wiem w sumie, czy dałoby rade obskoczyć obie strony województwa jednym szynobusem...
Obstawić Ustke imho można by np. tak:
4.17 Słupsk - 4.40 Ustka
4.48 Ustka - 5.10 Słupsk D*)
[możliwa przesiadka na Regio do Szczecina, TLK do Krakowa (przez Poznań albo Warszawę. Można cofnąć o 20min żeby skomunikować z pierwszym SKM do Trójmiasta]
6.23 Słupsk - 6.45 Ustka
6.55 Ustka - 7.17 Słupsk , istniejąca para 89921/0
7.30 Słupsk - 7.52 Ustka
7.58 Ustka - 8.20 Słupsk *)
[skom. 7.23 SKM z Trójmiasta, 8.36 TLK ze Szczecina do Olsztyna]
Dalej mógłby skoczyć w planie 89137
8.49 Słupsk - 9.43 Koszalin
11.44 Koszalin - 12.39 Słupsk [ekstra, troche nachodzi z 89123 :/]
Jeżeli nie, to
8.54(8.30) Słupsk - 9.16(8.52) Ustka
9.38(9.00) Ustka - 10.00(9.22) Słupsk *)
[skom. 8.42 SKM z Trómiasta, 10.08 do Trójmiasta]
z tą parą mam wątpliwości, bo może przyjazd na 10 w Słupsku dla Ustczan byłby bardziej frekwencyjny niż dowóz z Trójmiasta...
dalej nie mam siły
Te gwiazdki to do wyboru D, C, albo H - nie znam tam potoków
Łeba jest bez drutu, więc tam tylko szynobus.
A tak de facto, pasażerowie z Ustki to przeważnie osoby, które jadą w głąb kraju. Ruch lokalny to wymiana pasażerów w... Strzelinku. W pobliżu stacji znajduje się fabryka obuwia, do której dojeżdżają pracownicy ze Słupska.
Jak dla mnie, w związku z obsługą skm na odcinku Słupsk - Trójmiasto, powinno przedłużyć się całoroczne pociągi na tej linii w kierunku Koszalina/Szczecina (czego przykładem, chociaż w jedną stronę jest w sezonie "Sztorm"), bądź puścić na obiegu szynobusa w relacji do Szczecinka. Dałoby to możliwość, wspomnianego wcześniej, skomunikowania do Poznania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum