siwiutki91, to już takie "padło" się z niego zrobiło?
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Chyba po prostu uważają że nowe jest lepsze, a on wyjeżdża 2 razy na dzień do Wysokolitowska, będąc w Czeremsze chciałem się nim przejechać ale niestety tylko na Białoruś, jakby była jakaś stacja pośrednia to możnaby było wtedy skorzystać
_________________ 2010 - 4564 km
2011 - 8993 km
2012 - 5090 km
siwiutki91, to już takie "padło" się z niego zrobiło?
padło, niee, bo jeszcze jest w stanie do jazdy, ale chodzi tu o to że to jest za mało pojemne, szynobus SA105 jest za mały a co mówić o tym koczkodanie. Więc stoi to w rezerwie w razie czego bo jak wiadomo podlaskie SA133 często i gęsto się psują. I śmigają do Łukaszenki:)
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Podziękował Wiadomo ile to jeszcze pojezdzi? Ile sztuk tego jest?
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
W Chojnicach stacjonują dwie czynne SN81 (002, 003), ostatnio pojawiają się bardzo rzadko, a jak już to można je spotkać na Chojnice - Szczecinek lub Chojnice - Kościerzyna. Przy zimie (i awariach szynobusów) dość przydatne na linie z mniejszą frekwencją, ale jak starczy reszty szynobusów na obiegi, to te w raz z SA104 znajdują się w rezerwie.
_________________ Niech Przewozy Regionalne wracają na połączenia Chojnice - Bydgoszcz!
Na innym forum kolejowym pisałem kiedyś o pomyśle modernizacji SN81. Pojazd po "kapitalnym" miałby jeździć na trasie Hajnówka-Białowieża. W jednym członie miało być miejsce dla rowerów, poprzez usunięcie wszystkich siedzeń. Proszę traktować to jako pomysł na kolejne lata, a nie jako bardzo bliską perspektywę.
Referee, Pomysł dość ciekawy ale pamiętaj że Kolzamiki osobowe są mało pojemne i jak byś w jednym członie stworzył przedział bagażowy to mógłbyś zabierać jakieś 20 do 30 pasażerów, na jakieś mało oblegane trasy byłby dobry ale normalnie to ludzie by się nie mieścili, podobnie jak kilka lat temu w Opolu jak mieliśmy jedną SN81 i jeździła na Kluczbork.
_________________ TOZK nadal walczy!!!
POZDRAWIAM KOLEJOWO Z OPOLA!
*ARTUR*
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum