160km/h na wagonach Y na CMK Twojego "mijanie się z prawdą" ciąg dalszy! To że było kiedyś nie oznacza że jest teraz przypominam od grudnia 2008 jest 150km/h na CMK z Y-grekami ale chcesz 160km/h więc czuć od Ciebie chęć wydarcia Henscheli na Kraków - Łódź bo ma być 160km/h!
Cytat:
Nikt nie przewiduje (bo po co) większej niż 120 km/h na Koluszki- Zawiercie- Trzebinia.
Jak ja mam z tobą poważnie rozmawiać jak nazywasz kogoś kłamcą a seryjnie "mijasz się z prawdą" co chwilę każdy na forum wie że jeszcze w tym roku startuje wyczekiwana modernizacja Kraków - Katowice z odcinkiem Jaworzno Szczakowa - Trzebinia na 160km/h dodatkowo w ciągu dwóch lat muszą zacząć się pracę na Zawiercie - Dąbrowa Górnicza Ząbkowice bo prędkość ma spaść o ile pamiętam ma być podniesiona do 140km/h a na Zawiercie - Koluszki i Jaworzno Szczakowa - Dąbrowa Górnicza Ząbkowice wystarczy rewitalizacja nic więcej.
A co do peronów dlaczego 53203/35202 nie staje w Piotrkowie Trybunalskim bo perony za krótkie oczywiście powyższe nie dotyczy Łodzi na długich składach. Jedno województwo jedni mają inni nie.
A EX Krakowianka bardzo dobry skład, bardzo dobre godziny, i wożenie powietrza nawet PKP wiedziało że nie ma to najmniejszego sensu i w nowym rozkładzie pojechał EX Barbakan przez GOP, Wrocław.
Chcecie pociągu na 160km/h przez CMK i E30? To możecie go mieć ale to musi być EIC i musi się utrzymać jak pokazuje historia nie jest to wykonalne.
Ostatnio zmieniony przez dnia 14-08-2011, 11:52, w całości zmieniany 6 razy
A nikt z Was nie pomyślał że całemu zamieszaniu z wagonami Z1 na trasie do Łodzi winne są obiegi...
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Damian Łódź, Nie tyle co obiegi. tylko te wagony co normalnie obsługiwały łódzkie TLK ( spoty, zielenina, 141a ) poszły na rewizję a nie było rezerwy na Grochowie i dali co mieli.
Teraz widziałem wagon 141a z rewizją zakończoną 04.08.11
Krzychu191, dosyć że chociaż rewizje robią w IC. Dużo wagonów jezdzi na "odroczeniu" i się zastanawiam jak oni się wyrobią z naprawami.
Ten wagon co piszesz z datą 04.08.11 to musi też na odroczeniu jezdzic, mozna tak, owszem ,ale tylko przez 3 miesiące.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 14-08-2011, 12:12
Damian Łódź, Rewizje rewizjami ale mogły jeździć na EX,EIC - Fregata,Szkuner a te co na tych kwalifikach jadą dać na Łódź.
kryniczanin, tak racja, ale myslę że chodzi własnie o obiegi, ponieważ składem powiedzmy 10wagonowym można ze 3-4 kółka zrobic z Warszawy do Łodzi, a np.na Szkunerze już nie, bo wtedy wyjdą dwa obiegi (dwa dni ).
Poza tym Szkunera to chyba Kraków wystawia a nie Grochów, no chyba że źle kojarzę.
A może te wagony Z1 miały już odroczenie i dlatego poszły tutaj na Lódź, no już sam nie wiem.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
kryniczanin, ale to chyba za dużo i za ciężko dla głów z Grójeckiej
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum