Brak pociągów przewoźnika „PKP Intercity S.A.”, pociągi Kolei Dolnośląskich kursować będą tylko na odcinku Kłodzko – Kamieniec Ząbkowicki (zgodnie z rozkładem jazdy, pociągi te kursują w relacji Kłodzko – Legnica).
Brak pociągów KD. Będą kursować 2 pary pociągów TLK przewoźnika „PKP Intercity S.A.”; rano z Wrocławia Gł. (odjazd o 06:01 i 06:31) do Jeleniej Góry, wieczorem z Jeleniej Góry do Wrocławia Gł. (przyjazd o 22:22 i 23:24).
3. Trasa Wrocław – Wołów – Głogów – Zielona Góra
Brak pociągów KD. Będzie kursować 1 para pociągów TLK przewoźnika „PKP Intercity S.A.”: z Wrocławia Gł. do Zielonej Góry, odjazd o 17:53, z Zielonej Góry do Wrocławia Gł. przyjazd o 09:18.
Na odcinku Wrocław Główny – Wrocław Psie Pole trasa pokrywa się z trasą do Trzebnicy – kursować będą pociągi KD (zgodnie z rocznym rozkładem, średnio w szczycie co 1h, poza szczytem co 2h).
Do Kluczborka i Krotoszyna brak pociągów KD i „PKP Intercity S.A.” - nie będzie zatem żadnej możliwości dotarcia do/z Wrocławia.
Do Ostrowa przez Oleśnicę kursować będzie 7 pociągów TLK przewoźnika „PKP Intercity S.A.” (rel. Wrocław – Warszawa lub Wrocław – Białystok), odjazdy z Wrocławia Gł. o godz. 04:56, 09:01, 16:00, przyjazdy do Wrocławia Gł. o godz. 11:49, 15:42, 19:42, 23:42.
Uwaga! Pociągi TLK jadą tylko przez Oleśnicę Rataje (nie przez Oleśnicę Główną).
II. Istnieje możliwość dotarcia do/z Wrocławia:
1. Trasa Wrocław – Trzebnica
Kursują pociągi KD, ruch odbywać się będzie normalnie.
Większość kursów na odc. Wrocław – Legnica - Węgliniec przewidziana jest do zastąpienia przez Koleje Dolnośląskie (Uwaga! Nie będą kursowały pociągi Wrocław – Drezno). Na odcinku Węgliniec – Zgorzelec kursują pociągi Kolei Dolnośląskich, ruch odbywać się będzie normalnie.
Teraz wystarczy logicznie pomyśleć.
Przewozy Regionalne strajkują i olewają pasażera i Koleje Dolnośląskie robią wszystko co jest tylko możliwe by w województwie był jak najmniejszy bałagan.
_________________ 2012/18- 205 476 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138 km
2021- 50 251 km
2022- 18 455 km
2023 -27 051
2024 -25 164
morpheo -Usunięty- Gość
Wysłany: 16-08-2011, 20:41
Poprawka: marszałek robi wszystko, by udowodnić, że PR nie są mu do szczęścia potrzebne.
Jak dla mnie to są jedne wielkie jaja...ja rozumie że każdy by chciał podwyżek ale nie można paraliżowac ponad połowy województwa...Moim zdaniem nie ważne czy marszałek chciał pokazac to i owo czy niewiadomo co...ważne jest to że masa ludzi nie bedzie miała jak do roboty dojechac czy wyjechac na upragniony urlop,bo nie kazdy musi posiadac samochód...sory ale świat sie nie konczy na lini wrocław-węgliniec i powinni pomyslec cos o innych trasach...
Warto zwrócić uwagę, że jutro nastąpi debiut KD na linii do Jelcza Laskowic, od nowego rozkładu część kursów na tej trasie przejmą właśnie KD. Jestem ciekawy jakie szynobusy jutro puszą na tą trasę. Strach pomyśleć co będzie działo się jutro w TLK-ach przy braku "regionalnych". Trzeba będzie przejechać się na Główny
KD nie zastąpią w pełni PR. KD nie ma tyle taboru, aby przejąć obsługę wszystkich linii od PR i przez dłuuuuuuugi czas nie będzie mieć. Patrząc na to ile taboru rocznie kupuje marszałek, to pewnie wysłużone EN 57/71 rozsypią się, wagonów u nas prawie nie ma, lokomotyw też. Jeszcze jak po tak dłuuuuuugim czasie zakupy taboru się skończą to i tak połowa składów będzie stała w krzakach, bo inne typy, podtypy i różnice w częściach. Więc KD to nie jest żadna alternatywa dla PR. Marszałkowi znudziła się makieta. Co do strajku, dobrze, że strajkują. Tak naprawdę, gdyby nie dodatki do pensji, to większość pracowników PR zarabia mniej lub tyle samo, co początkujący nauczyciel.
To ze PR`y strajkuja to zrozumiale ale nie mozna miec pretensji do KD ze ratuja sytuacje w ktorej sie znalezli pasazerowie. Niewazne czy to z woli UMWD czy kogos innego. Rozwalil mnie tylko tekst jednego ze zwiazkowcow ze "tylko likwidacja Koleji Dolnoslaskich moze uratowac PR". Troche smieszne poniewaz PR musialyby zmienic przedewszystkim podejscie do pasazera. Ani nowy tabor tego nie zastapi ani podwyzki. LEPIEJ ZEBY BYLA JEDNA SPOLKA NA POZIOMIE NIZ DWA BYLE CO.
Kolego marosław żebyś się nie zdziwił i zobaczysz jak KD sprawdzi na tych liniach to marszałek pogoni PR na amen i dobrze że ludzie będą mieć chociaż małą alternatywę.PR na Dolnym śląsku sam sobie strzela gola.
W związku ze strajkiem Przewozów Regionalnych Koleje Dolnośląskie odwołały wszystkie kursy na trasie Legnica - Lwówek Śl. - Jelenia Góra - Szklarska Poręba by wygospodarować sobie szynobus na np Jelcz itd. Wiem że jest to w 80% dyktatura UMWD nie mniej wcale nie czujemy się jak pasażerowie 5 kategorii
W sumie to niech marszałek umozliwi nam przejście na bezrobocie i zwolni nas z podatków to i kursy staną się zbędne. Bo odwołując pociągi wprowadzając KKZ która będzie w cholerę opóźniona - skazuje nas pasażerów na nieprzyjemności w pracy.
I tak po prawdzie to mieszkańcy dojeżdżający połączeniami Przewozów Regionalnych mieli się szansę zorganizować i załatwić dojazdy. My we Lwówku spodziewaliśmy się że pociągi pojadą bo przecież utwierdzano nas że KD nie strajkuje i że żadnych utrudnień w Komunikacji nie będzie!
Ostatnio zmieniony przez Bonifas dnia 17-08-2011, 10:28, w całości zmieniany 1 raz
Ja osobiście jestem za połączeniem KD z PR. W tym województwie powinno być tylko Koleje Dolnośląskie i pracownicy razem z taborem przekształcić z PR w Koleje Dolnośląskie i skończy się trzyletni problem. Marszałek będzie miał jedną spółkę i to jeszcze własną i mamy problem z głowy a zyskamy porządek na dolnośląskiej kolei i zadowolonych pasażerów
_________________ 2012/18- 205 476 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138 km
2021- 50 251 km
2022- 18 455 km
2023 -27 051
2024 -25 164
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum