OPi: ale masz na myśli trasę Poznań <-> Gdańsk. PLK właśnie tę trasę dała jako podstawową. Jednak nie zapominajmy, że sporo ludzi mimo wszystko będzie jechało z Niemiec (przez Szczecin) do Gdańska i tutaj najbardziej naturalnym wyborem jest linia 202 (przez Stargard, Koszalin, Słupsk). Jakieś dodatkowe pociągi być powinny.
_________________ 2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Tak, bo to jest zgodne z logiką, ale ja Ci przedstawiam sposób myślenia naszych intelidżentów z PLKi. Myślę że jak na razie na przeszkodą w bezpośrednich połączeniach jest niezelektryfikowany kawałek Szczecin Gumieńce - Passow (dopiero około w 2018 będzie elektryfikacja z powody braku funduszy przez stronę niemiecką. Strona polska jest w stanie wykonać to "choćby od ręki")
Pewnie, że iR lepszy ale znając życie ZPR odpisze że za iR oni nie odpowiadają chociaż pewnie jak i o zwykły Regio napisałoby się do nich to i tak negatywnie to rozpatrzą chyba że jakaś osoba wpływowa by się tym zajęła ale spróbuję napisać do nich
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum