Wysłany: 11-09-2011, 19:32 Spotkanie z Panem Rębilasem
Witam
Ponieważ w naszej małopolsce jest wręcz zapaść kolejowa,najmniej w Polsce kilmotrów torów wyremontowanych,ogromna ilość uwalonych pociągów i brak jakichkolwiek widocznych ruchów walki ze strony władz MZPR proponuje zorganizować/wymóc spotkanie z Ryszardem Rębilasem.
Jego stanowisko utrzymywane jest z naszych podatków więc godzinkę powinien nam poświęcić.
Trzy sprawy są obowiązkowe prz takim spotkaniu:
1.Wasza obecność!!!
2.Lista pytań
3.Kamera lub dyktafon oczywiście jawny aby nagrywać wszytkie odpowiedzi gdyby za zainstniałe sprawy obwiniano kogoś innego lub inne instytucje-można by potem puścić te wypowiedzi tym właśnie innym instytucjom aby się ustosunkowały.
CO WY NA TO????
CZEKAM NA WASZE OPINIE
MUSIMY SIĘ POŁĄCZYĆ I ZACZĄĆ DZIAŁAĆ ABY W KOŃCU ZNIKNĘŁY JAKIEŚ NIEDOMÓWIENIA.
Sam niezbyt wiem jak się za to zabrać od początku ale może ktoś podpowie ma jakieś dojścia itp...
Czekam na Wasze propozycje.
Hmm. Dobry pomysł, gorzej będzie z wykonaniem, ale na forum jest dość osób które mogą pomóc w załatwieniu spotkania.
Ja bym się pisał jeśli było by to w weekend albo w tygodniu w godzinach popołudniowych tj po 14, aby spokojnie mógł dotrzeć do Krakowa z pracy.
Sam niezbyt wiem jak się za to zabrać od początku ale może ktoś podpowie ma jakieś dojścia itp...
Czekam na Wasze propozycje.
Trzeba przedzwonić do centrali PR Kraków i poprosić o spotkanie z Dyrektorem. Wyjaśnić o co chodzi (wywiad na temat kolei regionalnej w Małopolsce) i w jakim celu ten wywiad.
Tylko jaki jest sens takiej rozmowy? Dyrektor nie powie oficjalnie nic nowego, czego nie wiedzielibyśmy. W ten sposób kolei regionalnej nie poprawimy.
A ja myśle konkretne pytania, np:
Czy to prawda że odwołał Pan drużyny konduktorskie małopolskie z pociągów Ośw-Kat,
Co pan zrobił w sprawie poprawy oferty BB-Krk
Co pan zrobił w sprawie poprawy oferty Sucha-Zywiec a w zasadzie odmowy przedłużenia Zywiec -Krk
Czy uczestniczył Pan choć w najmniejszym stopniu w konsultacjach w nietrafionym zakupie En-81 z wadliwymi sprężarkami-to tylko tak naszybko wymyślone pytania...im więcej nas/was tym więcej pytań i więcej możemy zrobić-ważne żeby gość wiedział że my wiemy i że jest nagrywany...
Wystarczy wytyczyć to co zrobił oraz to co jest prowadzone aby dana linia została zamknięta po przez pogorszenie oferty przewozowych. Tak samo układanie rozkładów pod nie wiadomo kogo. NP na linii 117 oferta na weekend to jest ... Z mojej strony powiem ze chyba lepiej było aby linie 117 i 97 (odcinek Sucha B. - Żywiec) oddać województwie Śląskiemu?
Popieram pomysł Bartka; natomiast myślę, że przydałoby się aby w takim spotkaniu uczestniczył ktoś z jakiegoś stowarzyszenia kolejowego; uważam, że w tym okresie można by posłużyć się również politykami..
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 11-09-2011, 22:28
Jak macie tam przyjsc z zamierzeniem osmieszenia i zbluzgania dyrektora PR Kraków to wiedzcie, ze po pierwsze kolei w Malopolsce w ten sposob nie poprawicie, a po drugie wyjdziecie na oszołomów, w dodatku niekulturalnych. Jesli chcecie sie wyżyć na kimkolwiek, za stan kolei w naszym wojewodztwie i postawic szereg niewygodnych pytan, to nie jest dobry sposob. Po prostu nie tędy droga. To co planujecie, to zwykła partyzantka.
Hmmm zadawanie niewygodnych pytań...
Pytania mają dotyczyć koleji w małopolsce
Nikt nikogo nie zamierza bluzgać ani ośmieszać
Wskazane przedstawienie/podsunięcie pewnych pomysłow-rozwiązań
Z powodu znanej spychologi potrzeba będzie to spotkanie rejestrować
i tyle...
Podałem pytania na szybko
Będzie nas więcej, można na forum przemyśleć na spokojnie opracować listę pytań...nie mówię że każde pytanie rzucone na szybko jest idealne...
...można także siedzieć incognito na forum i bluzgać na sytuację na koleii i nic z tym nie robić-no comment
Podałem pytania na szybko
Będzie nas więcej, można na forum przemyśleć na spokojnie opracować listę pytań...nie mówię że każde pytanie rzucone na szybko jest idealne...
...można także siedzieć incognito na forum i bluzgać na sytuację na koleii i nic z tym nie robić-no comment
Powodem jest tylko brak frekwencji w pociągach Pan Ręmbilas nic nie jest winien ,tam gdzie jest frekwencja to pociągi jeżdżą np Tarnów . Na trasie Wadowice - Bielsko jest krytycznie . Tak zgadzam się pociąg studencki jest częściowo załadowany ,ale to tylko jeden pociąg i nie ma sensu utrzymywać Lini dla tego jednego pociągu .
Rover, jak kolej nie potrafi przedstawić pasażerom konkurencyjnej, dobrze zbudowanej oferty, to jest brak frekwencji, a busiarstwo kwitnie. Ciekawe, że w tym województwie wyraźnie bardziej niż w innych.
W ten sposób można wszystko wytłumaczyć. Np. likwidowanie kas, a drużyny później nie nadążają ze sprzedażą biletów (to jednak chwilę trwa). Efekt? Pozornie niska frekwencja, i realnie niższe wpływy...
Bardi78, easy, po prostu rozmawiamy jak takie spotkanie mogłoby wyglądać - warto się zastanowić, co ma z niego wyniknąć. Pułtuś ma bardzo rozsądne spojrzenie i na tej podstawie można planować ew. spotkanie.
Od czego zaczynał się w polsce upadek danej linii kolejowej???
Ano od rozkomunikowania i wprowadzania nielogicznego rozkładu jazdy-to wiedzą i pazażerowie i kolejarze,a za rozkomunikowanie odpowiada MZPR i na pewno można im to zarzucić.
Podajcie propozycje pytań bo po to stworzyłem ten temat (no...dla pewnych osób widać wizyta u Pana R. jest nie na ręke...może rodzina a tu tylko grzeczne przedszpiegi:)))
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum