To już przechodzi ludzkie pojęcie ! Rozumiem niedotrzymywanie skomunikowań na przebudowywanych stacjach Wroclaw Główny czy Poznań Głowny, rozumiem brak skomunikowan w Warszawie Centralnej, ale jakie do diabła są powody rozkomunikowań pociagow JEDNEJ spolki w stacjach z definicji węzłowych, czyli przesiadkowych ? Do takich stacji należą Krzyż, Koluszki, Kutno... Nie wiem czy winna temu jest PLKa, ze swoim ukladaniem rozkladow, czy IC ze swoimi dzielnymi rozkładowcami ale... no cholera no... zobaczcie jaki kwiatek:
Otoż probuje zaplanowac podroz z Bydgoszczy do Krakowa, żeby było najkrócej, bo bezposredni pociag (jeden dzienny!) pokonuje tą trasę w 9 godzin. Z przesiadką dałoby się zajechac w 7, ale niestety niedasie. Pomijam fakt, ze do Warszawy pociagi z Bydgoszczy przyjezdzaja 10-20 minut po odjezdzie pociagow do Krakowa- rozumiem, remonty. Ale idealne byłoby skomunikowanie pociagow Bydgoszcz-Katowice i Szczecin-Kraków w stacji Kutno... Nie da sie bo:
Kolego z tego wynika że POŚP 83106 przyjeżdża o 17.42 a POŚP 54100 przyjeżdża o 17.45 a odjeżdża o 18.12.... więc wychodzi na to że na przesiadkę masz ponad 1h.... i nad czym tu lamentujesz?
_________________ Bojkotuję pociągi spółki PKP InterCity busy i tiry.Jako środek transportu wybieram TYLKO I WYŁĄCZNIE KOLEJ.
kamiloroń, kolega podał godziny przyjazdów pociągów w odwrotnej kolejności, ale opisał też planowaną drogę przejazdu. Przesiadka ma być z TLK 54100 na TLK 83106.
Nóż się w kieszeni otwiera.
Ja bym chyba zaryzykował (o ile jest jakiś "ratunkowy" pociąg niewiele później w razie niepowodzenia) - szanse na spóźnienie TLK ze Szczecina - spore. Najgorsze, że wysiadając w Kutnie trudno sprawdzić, czy 83106 już był, czy nie.
TLK 81200, Świnoujście/Szczecin Gł. - Warszawa Wsch.
Kutno 4:27
Warszawa Zach. 6:04
TLK 13101, Warszawa Wsch. - Przemyśl Gł.
Warszawa Zach. 6:13
Kraków Główny 9:15
_________________
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 18-09-2011, 09:39
@kamiloroń- przepraszam za pomyłkę, ale mogles sie zorientowac, ze chodzi mi o podroz z Bydgoszczy do Krakowa, a pociag do Krakowa odjezdza z Kutna 2 minuty przed przyjazdem pociagu z Bydgoszczy...
@rumbarak- dzieki za radę, ale jade z rodzina, ktora nie jechala kilka lat pociagiem i kolej zna glownie z TV- że jest brudno, pociagi sa opoznione i przepełnione. No i widac nie pokaże im, ze jednak tak nie jest i skażę ich na 9-godzinną podroz Stoczniowcem, ktory w dodatku omija Kraków Główny...
@dyzurny- dzieki za pomoc, ale rodzinka raczej na to nie pojdzie Wiesz, przesiadki gryzą
Otwiera sie pytanie, czy to jest tymczasowe rozkomunikowanie spowodowane zmianami wynikajacymi z remontów, czy po prostu głupota osob ukladajacych rozklad. Nie wiem, moze pisac do IC ? Nie wspomne juz o uwaleniu w marcu pociagu relacji Kraków-Bydgoszcz...
Pułtuś, albo dawnym nocnym Monciakiem, tudzież Ustroniem. Wydaje mi się, że nocny wariant, zwłaszcza przy udziale Monciaka byłby lepszy niż Stoczniowiec.
_________________
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 18-09-2011, 10:39
Raczej zdecyduje sie na taki wariant:
Bydgoszcz Gł. 8:55
Kutno 11:17
Kutno 12:25
Warszawa Zachodnia 13:52
Warszawa Zachodnia 14:05
Kraków Głowny 17:11
Ten pierwszy pociag to wlasnie Stocziowiec- mimo godziny czekania na przesiadke w Kutnie, i tak dojedzie sie 30 minut szybciej niz gdyby z niego w Kutnie nie wysiadac
No jednak jakoś ich przekonam, chociaz jest to wariant ryzykowny, gdyz wystarczy ze pociag Szczecin-Białystok przybędzie do Warszawy opozniony 15 minut i trzeba bedzie czekac 4 godziny na nastepny TLK do Krakowa.
Rozumiem ze nie ma szans na przytrzymanie pociagu w razie opoznienia ? W koncu to Warszawa ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum