@endrju, ale ileż to biletów w taryfie normalnej sprzedaje się damy na to na EX Małopolska na odcinku Przemyśl- Tarnów? Last Minute powstało właśnie po to by zapełnić puste składy na końcówkach tras. Dzisiaj o pasażera trzeba walczyć, szczególnie, że konkurencja jest bardzo mocna vide Polski Bus. Nie opłaca się ciągnąć przez kilometry pustych składów, taka oferta jak Last Minute ratowała rentowność takich relacji.
sheva17, dokładnie o to chodzi w ofercie LastMinute! O zapełnienie pociągu w relacjach z niską frekwencją.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 24-07-2011, 13:09
Zastanawiam sie kim sa ludzie z Marketingu IC, skoro Kryniczanin, Sheva i reszta maja tysiac razy lepsze pomysły niz osły z Grojeckiej, ktore potrafią zarżnąc kury znoszące złote jajka.
Pomysł na reklamę dla LastMinute ? Proszę bardzo. 40 minut przed odjazdem pociagu objetego promocją, zapowiedziec przez megafony, ze za 10 minut rozpocznie sie sprzedaż biletów w promocji LastMinute, dająca mozliwosc dojechac z Krakowa do Krynicy za 13z. Efekt? Wszyscy ludzie na dworcu to słyszą.Czy to nie genialne rozwiazanie ?
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 24-07-2011, 13:43
Pułtuś, Twój pomysł na reklamę jest genialny, prosty,tani i dlatego w naszych warunkach praktycznie nie do zrealizowania...
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 24-07-2011, 14:02
Chociażby dlatego, ze zapowiedzi dworcowe wykonuje PLK i za jedną zapowiedź kasuje chyba 30 zł...
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 24-07-2011, 14:09
Pułtuś, Dokładnie o tym myślałem. Nawet jakby ktoś wykupił to po miesiącu w ramach"redukcji kosztów" by znikły.
Intercity za darmo mogłoby wywiesić banner na swojej kanciapie przy wieży wodnej, albo tak jak PR kible poobklejały z zewnątrz reklamami PWDC mogliby dać reklamy na taborze. Co prawda na Zakopiance ciężko je odczytać bo pociąg pruje, ale ktoś na pewno zauważy.
Cytat:
Ja mam rozwiązanie: zastąpienie na trasie Kraków - Zakopane oferty Last Minute przez bilet relacyjny zryczałtowany (ważny też w TLK). Bez rezerwacji.
I tak nie obejdzie się bez postawienia automatu biletowego.
Może kiedyś uda się znaleźć punkt np. PTTK w Rabce który by przy okazji sprzedawał bilety IC.
_________________ Pozdrawiam, MK_Rabka
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 24-07-2011, 15:01
MK_Rabka,
Kwestia rozbija się o prowizje. O ile PR są w stanie dać nawet 16% od swoich biletów w kasach agencyjnych to IC daje 2,5%.
Cytat:
Ja mam rozwiązanie: zastąpienie na trasie Kraków - Zakopane oferty Last Minute przez bilet relacyjny zryczałtowany (ważny też w TLK). Bez rezerwacji.
I tak nie obejdzie się bez postawienia automatu biletowego.
Last Minute przecież kilka postów wyżej pisało, że nie można.
Cytat:
Kwestia rozbija się o prowizje.
Nawet prowizja 80% nie da rentowności kasy tutaj, ale gdyby znaleźć miejsce gdzie nie wiele robią, to przy okazji by mogli sprzedawać bilety.
Miał być punkt informacji turystycznej -- byłby idealny.
Czy ktoś z was korzystał z oferty LM w pociągu "Kaszub", na odcinku Iława Gł - Warszawa - Iława.
Czy bilety były bez problemu dostępne w kasach w Iławie na porannego "Kaszuba" do Warszawy, jak również czy powrotny "Kaszub" z Warszawy do Iławy, można spokojnie kupić bilet za 43zł (LM) ?
Pamiętacie może kod oferty Last Minute ?? Bo jak będzie w kasie pani co nie wie o co chodzi to podam jej kod jaki ma wstukać zamiast by łaziła pytać do koleżanek lub przeglądać jakieś grube notesy z informacjami (bo skoro to mamy kupować tuż przed odjazdem, to czas się liczy).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum