Oprócz tego chcę sprostować, że pociąg nie jechał do Krzyża, tylko do Poznania. Ponadto na tablicy przyjazdów w Poznaniu widniało ODWOŁANY, co mnie zmartwiło, bo planowałem powrót do Gorzowa, ale po chwili się zorientowałem, że na tablicy odjazdów wszystko było ok. Okazało się, że Przewozy Regionalne podstawią zastępczy EZT do Krzyża, w którym frekwencja na starcie wynosiła ok. 120-130% (zastanawiam się, czy wszyscy zmieściliby się w szynobusie). W Krzyżu następowała przesiadka na szynobus z rezerwy, który oczekiwał jeszcze na RE z Warszawy Wsch. Przy wyjeździe z Górek Noteckich dyżurna ruchu dyktowała jakiś rozkaz chyba (siedziałem blisko kabiny, ale nie wszystko słyszałem), w którym wspominała o ruchu jednotorowym. Po 2-3 minutach widziałem stojący na drugim torze szynobus - pewnie dopiero w nocy miał być usunięty (to już mój domysł).
SA134-021 - z Opla Corsy za wiele nie zostało, byłem na miejscu. SZT najpewniej bedzie nosił lekkie uszkodzenia zgarniacza, urwane przewody pneumatyczne i wgięta jedna blacha pod kabina maszynisty po lewej stronie.
No skutki wypadku już odczuwa Południe Lubuskiego Żagań-Żary wszystko co na Gorzowie się rozwali to Nam zabierają SA133 ,a tu ludzie mają jeździć jak bydło dziś to była jedna wielka rzeźnia pociąg JG-ZG i Forst - Legnica współczucia dla pasażerów ....
To nie jest takie proste. Dwa fiaty, które posiada nasz ZPR są potrzebne do obsługi pociągów na odcinku Rzepin - FFO i nikt ich nigdzie indziej nie da. Mamy jednego SU42-522, który robi za manewrówkę z Rzepinie, przestawia klopy, wagony. No i brakuje wagonów, bo np. ostatnio na organizowaną przez Niemców imprezę z fiatem ściągano 2Bh aż z Poznania.
Marszałek nie będzie wydawał dużej kasy żeby zapewnić sobie składy z ZPR Wlkp. więc pozostają nam SZT. Kasa na uruchomienie poawaryjne SA133-006 była, ale się rozeszła, bo było kilka wypadków 105-ek i inne awarie. Trzepa poczekać aż przyjdzie Newag, myślę, że niedługo sytuacja się unormuje.
Jeśli na kursie Legnica-Żary po 18, będzie kursował SA105 (i to w piątki) to będzie nieciekawie, bo jest to bardzo popularne połączenie dla studentów i szczególnie piątkowy kurs może mieć "problemy" z racji przeładowania i konieczności zamawiania dodatkowej komunikacji autobusowej (a było tak wielokrotnie).
Sorry marduq ale jesli mowimy o dwoch szynobusach SA 134 to ten rozbity to SA 134-020 a nie 21. Dwudziestka jedynka od dłuzszego czasu stoi w kostrzynie i dam sobie reke uciac za to:)
Zaczynają się problemy na najbardziej oblężonej linii Kostrzyn - Krzyż.
Regio relacji Krzyż-Kostrzyn (w Gorzowie o 9:39) w dniu dzisiejszym odwołany, jechał zastępczy autobus. Kierowca do konduktora mówi, że "potrzebują ich dzisiaj przez cały czas".
Nieźle, nieźle.... No bo faktycznie są tylko dwa SA 133, a w dodatku -008 ma problemy z kursowaniem, wczoraj defektował aż 4 razy.
A co się dzieje z SA 108, który też podobno miał być rezerwą?
_________________ 01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Tak się składa,że SA108 jeździ w Żaganiu obsługuje Węgliniec-Zielona Góra-Legnica to nam tylko pozostało....Braki taborowe są bardzo dużo a co do kursów Legnica-Żary w piątek to jaja niesamowite będą na SA105 to samo w niedzielę Forst - Legnica Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum