Tak jak w opisie, w ramach południowej grupy zakupowej Świętokrzyskiemu miałoby przypaść 6 jednostek, Kraków 6 jednostek i Rzeszów 1 szt. Oczywiście nie wiadomo czy będą to pojazdy PESY, w każdym razie województwo będzie zamawiało pojazdy 3 członowe tym razem.
Ciekawe czy przybędą dzięki temu jakieś pociągi na odcinku Sędziszów - Ostrowiec...
A co do 2- czy 3- członów.
Tramwaje EN81 zaczynają być już przymałe na niektórych kursach, więc na razie spokojnie dwuczłony powinny starczyć. Pora jednak na sensowny takt na w/w trasie, a na odcinku "tramwajowym" jeszcze ze 2 pary... Na trasie do Częstochowy 2-człon powinien wystarczyć, ale docelowo powinny jeździć 3 i 4-człony, z resztą w przetargu była opcja rozbudowy. Cóż, świętokrzyskie powinno jeszcze dokupić z 5 szt EN81 i stworzyć sensowny takt także na Kielce - Busko, Kielce - Połaniec, z 3-4 dwuczłony i kilka spalinowych (najlepiej wspólnie z Łodzią). Pomarzyć dobra rzecz
Jak dla mnie trochę dziwnie wyglądają 2 patyki tak blisko siebie.
Malowanie świętokrzyskie dość ładnie się prezentuje na różnym sprzęcie.
W ogóle można zaobserwować taki trend, że obecne wzory malowania EZT biją na głowę te stosowane na SZT.
Wreszcie zaczyna to wyglądać przyzwoicie, a nie jak malowanka przedszkolaka.
Świętokrzyskie Elfy powinny jechać w dalszą drogę np. do Katowic. Ponoć przy kolejnych dostawach pojadą do Częstochowy i do Krakowa. Obecnie jeździ do Skarżyska Kamiennej a Elf prezentuje się świetnie.
_________________ fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży
Na relacje do Krakowa i Katowic przeznaczone mają być nowe EZT z południowej grupy zakupowej.
Choć teraz w ramach promocji Elfy też mogą zaglądać w różne miejsca, tyle, że 2 człony to trochę za mało na dłuższe relacje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum