Wysłany: 10-10-2011, 19:17 Rekrutacja na konduktorów PKP IC
PKP Intercity poszukuje pracowników na stanowisko:
konduktor
Miejsce pracy: Poznań, Wrocław
Podstawowe obowiązki:
- wykonywanie czynności związanych z przyjęciem i zdaniem pociągu w przewidzianym zakresie;
- nadzór nad stanem taboru w tym wyposażeniem wagonów i działaniem urządzeń wagonowych oraz stanem higieniczno-porządkowym w wagonach;
- nadzór nad bezpieczeństwem podróżnych;
- wykonywanie poleceń kierownika pociągu i organów kontrolnych;
- wykonywanie próby hamulca;
- udzielanie podróżnym pomocy oraz niezbędnych informacji dotyczących podróży;
- niezwłoczne informowanie kierownika pociągu o wszelkich wydarzeniach podczas pracy usterkach i brakach w wyposażeniu i działaniu urządzeń;
- obsługa urządzeń wagonowych;
- kontrola i sprzedaż dokumentów przejazdowych;
Wymagania:
- wykształcenie średnie /mile widziana znajomość języka obcego/
- odpowiednia kategoria zdrowia; /1 kat. wzroku, 1 kat. słuchu/;
- umiejętność pracy w zespole;
- dobra organizacja pracy;
- odpowiedzialność;
- komunikatywność;
Oferujemy:
- możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego
- wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, umiejętności i zaangażowania w pracę
Forma kontaktu:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV (mile widziany również list motywacyjny) do dnia 23 października 2011r., na adres: rekrutacja.zachodni@intercity.pl
Prosimy o wpisanie w tytule maila nazwę stanowiska.
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę o ochronie danych osobowych.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Po co konduktorowi I kategoria wzroku? Żeby rozczytać bilet? Wg mnie tutaj nie jest to istotne, a dyskwalifikuje pewną grupę osób, które chciałyby się ubiegać o to stanowisko (jak ja - noszący okulary). To przecież nie jest rekrutacja na maszynistę...
Wymagania dlatego takie bo Konduktor - pracownik handlowy- może zostać Kierownikiem a wtedy jest pracownikiem ruchowym. Ale próby hamulca mu wykonywać nie wolno.
U lekarza w medycynie kolejowej pani doktor pokazywała mi instrukcje czy rozporządzenie S1 ? z 1996 roku czy coś takiego w którym są zapisane wymogi zdrowotne m.in. na konduktora jakie trzeba spełniać. Podobno te wszystkie wymogi są jeszcze z czasów kiedy to kolej była zmilitaryzowana.
Oceni okulista,ale nie takie przypadki nasi medycy przepuszczają. Co tam warto CV-ki wysłać ,a nuż się uda i ktoś spełni swoje kolejowe marzenia ,a przy okazji z Witją albo Szymkiem lub innym kondim z tego forum kiedyś spotka się kiedyś na zmianie i może po służbie wpije coś z porządnego procentami:)
Wymagania dlatego takie bo Konduktor - pracownik handlowy- może zostać Kierownikiem a wtedy jest pracownikiem ruchowym. Ale próby hamulca mu wykonywać nie wolno.
Przepisy są teraz z 2006 roku bodajże i mówią jasno, że nie tylko Konduktor, ale i Kierownik może mieć
II kategorię wzroku
I kategorię słuchu.
Z tym wzrokiem to oni przesadzają, jak jeszcze pokazała Ci przepisy z 1996 roku nie aktualne
I Kategorię musi mieć maszynista, ustawiacz, manewrowy, dyżurny ruchu manewrowy, i chyba tyle jak się nie mylę. Co do konduktora i Kierownika, dawno te stare zasady przeminęły z wiatrem.
Ps. Więc w razie jeśli lekarz starej daty was będzie chciał odsunąć, wydrukujcie sobie przepisy te, i nie będą mieli nic do gadania. pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum