Wysłany: 16-09-2011, 11:07 Frekwencja w pociągach w województwie śląskim
Zachęcam w tym temacie do wpisywania obserwacji frekwencji w pociągach REGIO na terenie województwa Śląskiego. Frekwencję można wpisać procentowo "na oko" lub dokładnie liczbowo. Zacznę ja
poniedziałek 22 sierpnia 2011
poc 1030 odjazd z Cieszyna 7.55
(regionalny flejm ) i zmienic nazwę tematu na "Frekwencja w pociągach w województwie śląskim"
pod Ślask podpada też Woj. Opolskie i Dolnośląskie ;D, a połowa śląskiego to Małopolska (/regionalny flejm)
Edit. o, nei można znaków większości/mniejszości dawać
18 września 2011 r. Niedziela. Regio 43338 Czechowice Dziedzice (18.37) - Oświęcim (19.16). Pociąg odjechał i przyjechał planowo (co do minuty). Już na wstępie z Czechowic bardzo dobra według mnie frekwencja. W Oświęcimiu wysiadło około 50, 60 osób. Z czego połowa przesiadła się na pociąg do Krakowa (odjazd 19.20), w którym trochę ludzi już wcześniej siedziało. Ogólnie rzecz biorąc, bezpośrednie połączenia Czechowce Dziedzice - Kraków bardzo wskazane.
26.09: Regio z Czechowic do Cieszyna (p. 7:24) przywiózł ok. 40 osób. "Kamrat" zabrał z Cieszyna też ok. 40 osób. Ludzie jeszcze nie rezygnują z pociągów.
To i ja dodam swoją relację:
Regio:Katowice - Lubliniec, odjazd z Katowic 16.46,
frekwencja ok. 25% na starcie, w Bytomiu dosiadło ok 10 pasażerów,
skład to zmodernizowana jednostka EN, bardzo przyjemna podróż, ogrzewany, czysty skład i punktualny.
Przed odjazdem z Katowic, na peron przyjechały pociągi regio KŚ z Częstochowy i EIC z Warszawy do Wrocławia, spokojnie można przesiąść na regio do Lublińca.
Regio 445 Katowice - Zwardoń. Odjazd ze stacji Tychy ok. 15 dnia 21.10.2011
Frekwencja grubo ponad 100% dużo ludzi stało między siedzeniami i przy drzwiach
Podpowiem wam coś, musicie patrzeć na raporty kasowe a nie na to ile ludzi stoi między siedzeniami, teraz już się nie liczy tłok ale utarg, kilkadziesiąt osób kupujących całe bilety wystarczy żeby pociąg był rentowny. Pociągi do Cieszyna są na samym dnie rentowności, Kamrat paredziesiąt złotych wpływu z kursu.
To niech skontrolują drużyny czy prawidłowo obsługują pasażerów .
Bo rentowność na tak niskim poziomie przy 40 osobach może być spowodowana innymi czynnikami .
Poza tym są wymiany pasażerów po drodze . W Pszczynie , Czechowicach , Tychach ,Zabrzegu , Chybiu i Zebrzydowicach . Jak się policzy dobrze , może się okazać że na całej trasie było max 40 osób na składzie , ale przewiezionych 130 osób .......
Ostatnio na odcinku Tarnowskie Góry - Katowice, non stop są kontrole rewizyjne, zastanawiam po co, skoro w składach tak mało pasażerów, nawet po 15 osób na całej trasie, a często w przedsionku służbowym siedzi kilku konduktorów, pracowników PR i rewizorzy. Pasażerowie śmieją, że więcej obsługi niż ludzi w pociągu.
Nigdy nie złapali gapowicza, ta garstka ludzi to posiadacze miesięcznych, a z każdym miesiącem frekwencja niższa niestety
Nigdy nie złapali gapowicza, ta garstka ludzi to posiadacze miesięcznych, a z każdym miesiącem frekwencja niższa niestety
Prosze nie pisać bzdur frekwencja w pociągach rel Katowice-Tarnowskie Góry-Katowice jest stała.
Dziesiejszy Regio 612 Lubliniec-Katowice( 06:37)
Frekwencja: ok. 60% myśle że z powodu poniedziałku normalnie jest niższa.
EN57- plastikowy
Planowo jak zawsze w końcu to PR nie KŚ
Regio 621 Katowice ( 15:19) - Lubliniec
EN57-1931 plastikowy
Frekwencja: 25%
Odjazd ze stacji Katowice w zmienionym rozkadzie jazdy tj, 15:32 - planowo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum