Koleje Śląskie ogłosiły przetarg na dostawę w formie najmu dwóch lokomotyw elektrycznych. Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) wynosi 1 990 000 złotych.
Przedmiotem zamówienia jest najem dwóch lokomotyw elektrycznych od dnia ich przekazania do dnia 31 marca 2012 r., wraz z wykonaniem usług dodatkowych, bezpośrednio związanych z eksploatacją pojazdów, w tym szkolenie przedstawicieli zamawiającego oraz świadczenie usługi bieżącej konserwacji pojazdów w okresie najmu.
Oferty można składać do 30 listopada. Tego samego dnia nastąpi ich otwarcie. Jedynym kryterium oceny jest najniższa cena.
źródło: Rynek Kolejowy
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
No prosze więc jednak nasz marszałek dalej zamierza ładowac kasę w KŚ np. poprzez wynajem lokomotyw i wagonów co wiemy że to dużo kosztuje. A podobno Przewozy Regionalne były takie drogie ale na pewno tańsze niż KŚ. Już wyobrażam jaki byłby krzyk jakby Przewozy Regionalne zaczęły jeździć na osobówkach z wagonami wazne że KŚ mogą i szczególnie niektóre osoby nie widza tu nie ekonomiczności.
Patryk180, Warto nadmienić, że ów wagony co tydzień jeżdżą do Bohumina na mycie, czy to ekonomia? Dlaczego jak jadą nie zabierają klientów? Marszałek nie chce płacić za pociągi PR do Bohumina, a KŚ jadą tam co tydziń myć swoje wagony, śmiech na sali.
REGIOchłopak, Co to Koleje Śląskie nie maja u siebie myjki ? ojejku ale mi przykro. To pokazuje że ta spółka nie nadaje się praktycznie do niczego, a powstała tylko przez fanaberie marszałka.
To spójrzcie na raport roczny PR stoi tam jak byk, że woj. Wielkopolskie ma mniejsze dopłaty do kolei niż śląskie, a mają więcej połączeń i sporo tych obsługiwanych na wagonach. A co mamy na śląsku?
Pseudo spóleczkę która potrafi jeździć tylko na najbardziej obleganej linii. Zgadza się Wielkopolskie obecnie ma kilka relacji na wagonach m.in. Poznań-Ostrów Łódź-Poznań i jeszcze kilka innych.
A jakie PRy mają wpływy z biletów w woj. śląskim i wielkopolskim? Jak długie są trasy i prędkości przejazdu? To są spore różnice, które sprawiają, że w woj. wielkopolskim jeździ się efektywniej/taniej.
a KŚ jadą tam co tydziń myć swoje wagony, śmiech na sali.
Słusznie, tabor powinien być utrzymywany w czystości i dobrym stanie technicznym.
Po drugie to oferent jest do tego zobowiązany a nie KŚ. Wagony jak i loki nie są własnością przewoźnika.
Rozumiem że bardzo mocno przylgnęliście do syfu na taborze z pod szyldu PR i normalna rutynowe działanie właściciela wzbudza w Was oburzenie i szok
REGIOchłopak, Patologia powoli ustępuje z torów...
Niedostatecznie uważnie czytałeś to o czym już wspomniałem, o tym gdzie są wykonywane przeglądy taboru decyduje właściciel jako oferent usługi wynajmu dla KŚ.
Przewoźnika to nie interesuje, tabor ma być sprawny technicznie i czysty.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum