Sebcio, Jest to spowodowane wyłączeniem napięcia w sieci trakcyjnej na odcinku Dęblin-Zarzeka w godzinach (9.00-14.00) - z tego co słyszałem, do czasu ponownego włączenia(do niedzieli) wszystkie osobowe Lublin-Dęblin mają jeździć na szynobusach.(box strony lubelskakolej.net) - gratka dla focistów.
A dzisiaj - 30.06.2011 - na Koronie było SA103-005. Na 4415/4418 SA107-002. O ile w pierwszym przypadku miałem możliwość obserwacji pasażerów wsiadających do Korony, to muszę przyznać, że zadowolenia na twarzach nie było widać. Przypuszczam, że ci którzy jechali 4415 do Rozwadowa także nie byli zachwyceni.
Podkarpacki SA134-022 tradycyjnie na Resovii i 4413 do SWP
Serdecznie pozdrawiam anonimowego barana z PR, który na bezpośredni Regio Rzeszów-Lublin o 14.24 wczoraj, w niedzielę 2. lipca wysłał pojedyncze SA103.
Rozumiem że SA134 był naprawiany, ale to chociaż trzeba było dać podwójne SA103.
Tłum ludzi, którzy zwracali w kasach bilety bo 4 godziny w towarzystwie kolonistów stać nie zamierzali z całą pewnością znów wybierze kolej.
W popołudniowym/wieczornym Regio do Zamościa i Bełżca faktycznie takie tłumy że na 134 musiały jechać?
Właśnie jeden szynobus wypadł z obiegu: SA134-017 miał spotkanie z samochodem na przejeździe koło Pułankowic. Z tego co mi się udało ustalić trzy osoby zabrało pogotowie, a samochód... no cóż, już nie pojeździ.
Szynobus ma oberwane klapy i kilka rys. Blacharz chyba go nie ominie.
Ech i po raz kolejny przez jakiegoś barana kolej musi wydać kasę na naprawę...... Zlikwidować drogi! Te barany nie będą mieć gdzie jeździć to siłą rzeczy będą musieli się przesiąść do pociągów- a to dla kolei będzie zastrzyk pasażerów i jednocześnie gotówki
_________________ Bojkotuję pociągi spółki PKP InterCity busy i tiry.Jako środek transportu wybieram TYLKO I WYŁĄCZNIE KOLEJ.
Blisko trzy tygodnie temu doszło do poważnego wypadku na przejeździe kolejowym w miejscowości Rudnik (pow. kraśnicki). W jego wyniku pojazd szynowy doznał poważnych uszkodzeń. Jednak Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego, właściciel pojazdu, nie potwierdza informacji o konieczności kasacji pojazdu.
W związku z wyeliminowaniem z ruchu jednego z szynobusów do realizacji obowiązującego rozkładu jazdy nie ma potrzeby wprowadzania autobusowej komunikacji zastępczej. Lubelski Zakład Przewozów Regionalnych dysponuje jeszcze 9 takimi pojazdami, które (w dodatku z pomocą jednego autobusu szynowego z Podkarpacia) obsługują 12 par pociągów REGIO na trasach: Lublin – Kraśnik – Stalowa Wola (Rzeszów) i Lublin – Zamość.
O poważnym wypadku z 12 września informowaliśmy na portalu „rynek-kolejowy.pl”. Doszło do niego na przejeździe kategorii C z czynną sygnalizacją świetlną. Z ustaleń Policji wynika, że ciężarówka uderzył w środek lekkiego pociągu osobowego z prędkością około 60 km/h. Kierowca TIRa w wyniku odniesionych ran zmarł w szpitalu, lekko ranne zostały dwie pasażerki pociągu. Przez ponad 12 godzin odcinek Wilkołaz – Pułankowce linii Lublin – Przeworsk był nieprzejezdny.
źródło: Rynek kolejowy
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Ciekawy jestem, który pismak wpadł na pomysł zorganizowania AKZ czy jak to monstrum się nazywa.
Ignorancja co poniektórych "dziennikarzyn" wprost poraża.
Z ciekawszych rzeczy to SA107-002 ma iść do NAPRAWY a na przejeździe w Rudniku kirowcy jak się nie zatrzymywali tak się nie zatrzymują. Celują w tym zwłaszcza woźnice z zachodu. Zarówno województwa jak i Kraju. No chyba, że pojawia się tam patrol w okolicach kościoła, ale to bardzo rzadko się zdarza.
Natomiast ciekawa sytuacja jest na Podkarpaciu. Poza szczytem komunikacyjnym połączenia SWR - Przeworsk są obsługiwane przez SA135. Zamiast kibli.
Mam pytanie- nie wiecie co sie dzieje z Sa134? Bo 3 z nich są na chodzie- 2 na Lublin- Zamość i jeden podejrzewam na Koronie ( nie widziałem). Natomiast na pociągach do Stalowej Woli i Szastarki są Sa103 (z wyjątkiem tego o 11.57, bo jego obsługuje podkarpacki szynobus). Więc pytanie co z pozostałymi dwoma?
Swoją drogą napisze do pana Sobczaka, czy planowane są w najbliższym czasie zakupy nowych szynobusów- bo wyrobić sie na tych liniach i na linii do Lubartowa(Parczewa) będzie ciężko. Napisze również, o tych źle ustalonych obiegach- do Stalowej powinny być Sa 134, a do Zamościa Sa103 (nawet da sie tak ustalić obiegi, żeby i tu i tu były Sa134).
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
lubelak195, Trzy są w Lublinie, dwa w trasie: albo w Rzeszowie, albo w Zamościu. Rozkład!
Ewentualnie dwa w Lublinie trzy w trasie, bo czasami jeszcze na 4415 do SWP jeździ o 14:32. Czasami schowane są do szopy i ich nie widać .
Chyba nie ma tu jakiejś reguły jeśli chodzi o obiegi, bo i SA103 na Koronie nie jest rzadkością i SA134 do SWP na 4415 także. Standardem jest SA134 na 4419 (19:42) do SWP, ponieważ rano wraca jako 4410, a tam chyba rzadko jest luźno.
Wczoraj w miejscowości Czechów- Kąt (linia kolejowa 69, szlak Rejowiec - Krasnystaw Fabryczny) na przejeździe kolejowo-drogowym kat. D doszło do kolizji. 60-letni kierowca samochodu osobowego uderzył nim w bok szynobusu. Jak donosi "Kurier Lubelski" prowadzący auto został ukarany mandatem w wysokości 100 zł.
Do zdarzenia doszło wczoraj przed południem. Jak informuje "Rynek Kolejowy" Piotr Stefaniuk, rzecznik prasowy Komendy Regionalnej Straży Ochrony Kolei w Lublinie, kierujący pojazdem nie zachował należytej ostrożności i najechał na bok pociągu nr 231 KASZTELAN rel. Lublin - Zamość, prowadzonego szynobusem SA134-015. Obaj pojazdy zostały uszkodzone, ale na szczęście nikt nie został ranny. Skład z miejsca zdarzenia odjechał z 72 minutowym opóźnieniem. Okoliczności kolizji bada Policja i komisja z chełmskiej Sekcji Eksploatacji Zakładu Linii Kolejowych w Lublinie.
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego ma wstępny plan zakupu czterech nowych szynobusów. Jeśli projekt zostanie zrealizowany to zostanie poszerzona oferta przewozowa m. in. na liniach niezelektryfikowanych - informuje „Rynek Kolejowy” Beata Górka, rzecznik prasowy Marszałka Województwa Lubelskiego.
- Wstępnie województwo lubelskie planuje zakup 4 sztuk nowych, dwuczłonowych pojazdów spalinowych. Konieczność ich zakupu podyktowana jest chęcią dalszego poszerzania oferty przewozowej – mówi Beata Górka. - Projekt ten jest w fazie wstępnej i na chwilę obecną nie możemy potwierdzić, że będzie on realizowany – zastrzega rzeczniczka.
Województwo lubelskie jest właścicielem 11 szynobusów. Obsługują one połączenia na trasach: Lublin – Stalowa Wola (Rzeszów) i Lublin – Zamość. Według opublikowanego rozkładu jazdy 2011/2012 na przełomie maja i kwietnia oraz w wakacje pojazdy te dodatkowo dotrą do m.in. Horyńca-Zdroju i Jarosławia.
źródło- Rynek Kolejowy
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Właśnie, muszą być sprawne i w gotowości bo od 11 grudnia wydłużą się im obiegi jeszcze bardziej.
To pewnie na przekór tym wszystkim lamentom że po likwidacji PR-ów pociągi staną na granicy - województw
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum